Bekijk volle/desktop versie : vragen over islam !! vraag het mij Probeer het ik weet wat geen levend mens weet



03-01-2016, 18:32
beste moslims hebben jullie vragen over islam koran reden van leven vragen over de dood stel me je vraag ik geef antwoord ik weet wat niemand weet je mag mij alles vragen ik beantwoord de gekste vragen die geen enkel imam kan beantwoorden de islam kent veel sektes op dag desoordeels zullen 73 sektes van de islam zijn er zal maar 1 het paradijs betreden alle moslims weten dat en tog zijn er verschillende sektes stel je vraag

03-01-2016, 18:34


Degene die beweert Kennis te hebben over het onwaarneembare is een ongelovige (menselijke saytan)

03-01-2016, 18:42
heb ik gezegd dat ik weet wat morgen gaat gebeuren ik heb antwoord op alle vragen over islam koran ,,niet over het weer
saytan heeft jou ik heb hem verslagen

03-01-2016, 18:51
Hoe bepalen moslims welke hadith wel authentiek is en welke niet?

03-01-2016, 19:09


Hoor jij bij de permamente geleerden van de Raad van Marokko.NL (RMNL)?

Zoja, identificeer u aub. Bij welke internetsite heb jij gestudeerd en welke geleerden heb jij weerlegd? Hoeveel pdf bestanden heb jij op je externe harde schijf en hoeveel fouten heb je gebundeld in de kleinste pdf bestand? Heb je je buurman al weerlegd en tot kafier verklaard?

Hoeveel uren heeft je laptop aangestaan sinds opstart (check details in je instellingen)?

Hoe Lang is een Chinees?

Dank u.

03-01-2016, 19:15
kom met echte vragen a.u.b wist je dat de zon en sterren in open ruimte niet zichtbaar zijn alleen planeten zijn zichtbaar kom met moeilijke leuke boeiende vragen

03-01-2016, 19:17
en jij bent een Rifie koran is in het Arabisch

03-01-2016, 19:49
Klopt is in het Arabisch. Dank u om dit tz verduidelijken. Je hebt je positie als lid van de Raad verdient, peins ik.