Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse jongeren..



Pagina's : [1] 2 3

31-12-2015, 10:14
Zitten zwaar in de schulden, man/vrouw maakt niet uit zijn ze rond de 30 en hebben ze al 1000'en euro schuld.
Heb echt het idee dat dit van de laatste jaren is wat doen we toch verkeerd?

Dit is echt een giga probleem.

31-12-2015, 10:23


Moet ik het voor je uitschrijven gigantisch.

31-12-2015, 10:27
[QUOTE=_Lovely_;129979741]Moet ik het voor je uitschrijven gigantisch. [/QUO


Haha maak je niet zo druk.

31-12-2015, 10:29
Mensen maken impulsief hun keuzes. Doen eerst en denken daarna pas.

31-12-2015, 10:35


Gelukkig zijn niet alle jongeren zo

31-12-2015, 10:43
Geldt dit enkel voor Marokkaanse jongeren of is het een maatschappelijk probleem onder jongeren en ouderen?

31-12-2015, 10:45

Citaat door Jeblie:
Geldt dit enkel voor Marokkaanse jongeren of is het een maatschappelijk probleem onder jongeren en ouderen?
Maatschappelijk.

31-12-2015, 10:45
Hoe weet jij nou of Marokkaanse jongeren schulden hebben als ik naar mijn omgeving is dat totaal niet zo iedereen werkt er is genoeg Cash

31-12-2015, 10:54

Citaat door Marokkaan.:

Citaat door _Lovely_:
Moet ik het voor je uitschrijven gigantisch.
Haha maak je niet zo druk.


Ik ben gwn zo netjes om het voor je uit te schrijven

Citaat door Albaneesje1:
Mensen maken impulsief hun keuzes. Doen eerst en denken daarna pas.

Speelt zeker een rol impulsief zijn is ook iets voor jongeren.

Citaat door Jeblie:
Geldt dit enkel voor Marokkaanse jongeren of is het een maatschappelijk probleem onder jongeren en ouderen?
Heb het idee dat het bij ons vroeger minder voorkwam dan nu het is uiteraard een maatschappelijk probleem maar ik focus me nu op ons hierin.

31-12-2015, 11:03
Vroeger kwam het absoluut minder voor. We hechten teveel waarde aan materialisme. We willen allemaal het nieuwste van het nieuwste terwijl we dat ons niet kunnen veroorloven. Vroeger hoefden we ons niet druk te maken om iphones etc..we namen genoegen met kleding van de markt, c&a en de zeeman maar nu moet alles michael Kors zijn oula man3raf. Het probleem is meer uitgeven dan er binnenkomt.

31-12-2015, 11:07

Citaat door Jeblie:
Vroeger kwam het absoluut minder voor. We hechten teveel waarde aan materialisme. We willen allemaal het nieuwste van het nieuwste terwijl we dat ons niet kunnen veroorloven. Vroeger hoefden we ons niet druk te maken om iphones etc..we namen genoegen met kleding van de markt, c&a en de zeeman maar nu moet alles michael Kors zijn oula man3raf. Het probleem is meer uitgeven dan er binnenkomt.
Dit geloof ik ook mentaliteit van de VS is overgewaaid waar men leeft op krediet. Mgharba die steeds minder rekening houden met rente en het normaal vinden om overeenkomsten aan te gaan waar dit bij komt kijken.

Ook denk ik dat wij onverantwoordelijker zijn dan de generaties hiervoor. Als je paspoort gister verlopen was bij wijze van waren onze vaders morgen al op het consulaat/stadsdeelkantoor om het te verlengen en dat voor velen die de taal niet eens spraken was hun administratie beter op orde dan de meeste van ons.

Schandalig

31-12-2015, 11:22
Wat verwacht je? We leven in een systeem dat is gebouwd op schulden.
Kids worden geboren met schulden.
Monetary system.

31-12-2015, 11:25



Citaat door _Lovely_:
Dit geloof ik ook mentaliteit van de VS is overgewaaid waar men leeft op krediet. Mgharba die steeds minder rekening houden met rente en het normaal vinden om overeenkomsten aan te gaan waar dit bij komt kijken.

Ook denk ik dat wij onverantwoordelijker zijn dan de generaties hiervoor. Als je paspoort gister verlopen was bij wijze van waren onze vaders morgen al op het consulaat/stadsdeelkantoor om het te verlengen en dat voor velen die de taal niet eens spraken was hun administratie beter op orde dan de meeste van ons.

Schandalig
hahaha in de VS geldt "geld is macht" terwijl dat Kennis zou moeten zijjn.

maar goed..hoe erg het ook is..zorg ervoor dat jij niet zo zal worden als hen..want er komt toch geen verbetering hierin als we naar het geheel gaan kijken.

31-12-2015, 11:38

Citaat door JohnnyBravo:
Wat verwacht je? We leven in een systeem dat is gebouwd op schulden.
Kids worden geboren met schulden.
Monetary system.

Je hebt een punt wordt je steeds moeilijker gemaakt. Maar aan ons om daaromheen te zeilen.

Citaat door Jeblie:
hahaha in de VS geldt "geld is macht" terwijl dat Kennis zou moeten zijjn.

maar goed..hoe erg het ook is..zorg ervoor dat jij niet zo zal worden als hen..want er komt toch geen verbetering hierin als we naar het geheel gaan kijken.
Kennis is daar ver te zoeken de grootste debiel kan President worden.

Oh dat zoiezo dat is 1 iets waar ik met zekerheid kan zeggen dat me nooit zal overkomen ookal moet je nooit nooit zeggen. Maar goed.

31-12-2015, 11:45
omdat zwakbegaafde met de dag leven.

Pagina's : [1] 2 3