Bekijk volle/desktop versie : Genezing KK cannabisolie



28-12-2015, 21:49

Citaat door 3esses:
Genezing KK cannabisolie

Salam oualaiakom broeders/zusters,

Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met Cannabisolie/wietolie die geschikt is om kanker te genezen?
Rick Simpson is hier heel erg bekend mee en heeft vele mensen ervan genezen.

Het is niet in de media bekend,
dit komt door de medicijnenmaffia, want als dit middel op de markt komt, dan verdienen ze geen tonnen cash
met HUN chemische medicijnen die ook nog eens voor geen meter schijnen te werken.

Zie hier het bewijs:
http://www.ninefornews.nl/rick-simps...n-in-90-dagen/

Helaas is zijn variant van de olie gemaakt d.m.v. THC en daardoor is het NIET openbaar te verkrijgen. de andere
versie wel, maar die bevat geen THC.

Mocht er iemand zijn die mij kan helpen dan hoor ik dat graag, en de beloning ligt bij Allah shwt.

Moge Allah shwt. jullie allemaal belonen en jullie leven vergemakkelijken!

PS. Voor coaching/motivatie/informatie ga naar http://www.islamcoaching.com
ze helpen graag mensen, je kunt ze gerust een mailtje sturen.

Allah i 3awnkom!!!

MVG,
3esses
.

29-12-2015, 11:36


Niet tonnen maar miljarden. Alles waar geen patent op te verkrijgen is wordt door medi lobby bestempeld als tovenarij.

Mij schoonvader had pancreaskanker maar hij was uberslim. Oncologen gaven hem 3 maanden maar hij heeft het weten te rekken tot 2,5jr. Hij paste zijn dieet aan ( GEEN SUIKERS deze bevorderen de groei van kankercellen ) alleen biologisch ( super lekker ) geen stress is heel belangrijk ( Acsepteer de jnoen van die gene want die leeft ermee dus veel begrip en geduld ) en het belangrijkste ABRIKOZENPITTEN ! (zongedroogd). Abrikoospit maakt cyanide aan, als deze in aanraking komt met een kankercel ontstaat er een chemische reactie die de kankercel verzwakt/afbreekt en alleen maar de kankercel dus geen andere ( snelgroeiende cellen ) cellen. Het is de ideale medicijn omdat het alleen kankercellen aanvalt en niet de rest van je lichaam. Er zijn vele studies die dit bevestigen maar ook veel studies ( gefinanceerd door medi lobby ) die het tegendeel bewijzen. Mij schoonvader vroeg ook zijn medische dossier zodat hij zelf zijn scans kon zien ( software kan je gewoon downloaden ). Scans vergeleek hij en op basis van dat maakte hij een spreadsheet waarop hij de groei kon volgen. Na dat hij met de abrikozen was begonnen waren de tumoren na 6 maanden 90% kleiner geworden. Er komt veel bij kijken, mij schoonvader was reëel en gaf ook aan dat hij tijd wou winnen om bij zijn gezin te zijn.

Dus wees ook reëel, kanker is een rot ziekte.