Bekijk volle/desktop versie : Op zoek naar een meid die me kan helpen met het geloof



28-12-2015, 21:08
Hoi

Ik ben een meid van 28 die van huis uit weinig van het geloof heeft mee gekregen. Vader is overleden toen ik een jaar of 7 was en me moeder die heeft me eigenlijk vrij gelaten in mijn keuzes. Nu ben ik op het punt gekomen dat ik me heel graag in het geloof wil verdiepen.Zelfs het gebed berichten ben ik onwetend in en heb wel allerlei boekjes gekocht maar ik vroeg me af of of er meiden zijn die me daarbij willen helpen.

Alvast bedankt!

28-12-2015, 21:57


Assalaamoe 3alaykoem oekhtie

Je mag me contacteren

29-12-2015, 17:40
Salaamoe aleikom,


Super positief dat jij op eigen initiatief op zoek gaat naar kennis. Ik vraag Allah om het vergaren van kennis te doen vergemakkelijk.

Beste zuster,

Wat zou je graag willen weten wat betreft het gebed?
Want wat weet je al?

Ik hoor graag van je.

29-12-2015, 19:21
Salaam aleykoum.zuster?
Waar woon je? Ik kan dan langs komen in cha ALLAH of je kan naar ons moskee komen op zondag want dan zijn er vrouwen bijeenkomsten en daar is een vrouw die veel kennis bezit en goed berbers en Arabisch kan en jou kan leren

Khayr in cha ALLAH

29-12-2015, 21:20



Citaat door AsalRifiyyah:
Salaam aleykoum.zuster?
Waar woon je? Ik kan dan langs komen in cha ALLAH of je kan naar ons moskee komen op zondag want dan zijn er vrouwen bijeenkomsten en daar is een vrouw die veel kennis bezit en goed berbers en Arabisch kan en jou kan leren

Khayr in cha ALLAH
Welke moskee ga jij?

29-12-2015, 21:34

Citaat door AsalRifiyyah:
Salaam aleykoum.zuster?
Waar woon je? Ik kan dan langs komen in cha ALLAH of je kan naar ons moskee komen op zondag want dan zijn er vrouwen bijeenkomsten en daar is een vrouw die veel kennis bezit en goed berbers en Arabisch kan en jou kan leren

Khayr in cha ALLAH
Welke moskee en waar kom je vandaan zus?