Bekijk volle/desktop versie : Dames wat doen jullie allemaal in jullie vrije tijd..



Pagina's : [1] 2 3 4

28-12-2015, 17:46
Ik voel momenteel een behoorlijke leegte in mijn leven.. Het lijkt alsof het leven steeds saaier wordt naarmate je ouder wordt..
Ik ben klaar met school en werk bijna fulltime (bewust ervoor gekozen om vrije tijd over te houden)..
Vriendinnen die hebben het ook te druk met een fulltime baan..
Ik heb hier geen nichten.. Ben de oudste kleindochter.. En ook de oudste thuis..
Geen vrouwen sportschool in de buurt..
Als ik in de buurt kom van winkels geef ik alleen maar geld uit aan dingen die ik niet nodig heb..
Etc etc..

Ben ik de enige die zich nu zo doelloos voelt? Ben juist een hele sociale persoon en houd niet van alleen zijn, maar iedereen is zo druk tegenwoordig..
Except me!ً

28-12-2015, 17:49


Heb dat ook een tijdje gehad. Heb me toen ingeschreven voor een islam cursus. Superaanrader!

De band die je krijgt met de andere zusters is gewoon geweldig en je bent natuurlijk bezig met kennis vergaren. Zo ben je niet de hele week bezig met wereldse zaken.

28-12-2015, 17:53

Citaat door XL!:
M.nl


Citaat door Dalilaah:
M.nl
Jah en daar zitten we dan haha.. Zelfs hier is het saai.

28-12-2015, 17:56

Citaat door Just-a-Female:
Heb dat ook een tijdje gehad. Heb me toen ingeschreven voor een islam cursus. Superaanrader!

De band die je krijgt met de andere zusters is gewoon geweldig en je bent natuurlijk bezig met kennis vergaren. Zo ben je niet de hele week bezig met wereldse zaken.
Jah ik stond op het nippertje om mij in te schrijven voor een cursus op een zaterdag. Was zo blij dat die er was.. Op het laatste moment zei een vriendin dat ze in mijn buurt ook dezelfde lessen geven. Nou haar moeder zou navragen voor mij.. Niet dus. Heb zelf navraag gedaan en al die lessen blijken overdag doordeweeks te zijn. Dan werk ik helaas. Heb zoooooo'n spijt. Was niet in de buurt, maar had het ervoor over. Nooit meer naar anderen luisteren.

28-12-2015, 19:35


Kijk ze nou allemaal druk bezig..

28-12-2015, 19:42
Masha allah. Wat goed. Tegenwoordig klaagt iedereen over drukte Je bent de enige die tijd heeft om niiks te doen,

28-12-2015, 20:10

Citaat door MamaVanM:
Masha allah. Wat goed. Tegenwoordig klaagt iedereen over drukte Je bent de enige die tijd heeft om niiks te doen,
Nou ik ben liever bezig dan dat ik niets doe.. Al is het zittend.

Om eerlijk te zijn, zijn Marokkanen gwn goed in overdrijven. Als iemand zegt dat ie het druk heeft, moet de ander zeggen dat ie het drukker heeft en de ander het drukst. Ze willen in alles overtreffen. Mensen zijn gwn lui of zo op zichzelf tegenwoordig. Tijd moet je namelijk zelf vrij maken. Sommige taken houden namelijk toch niet op in je leven.. Je moet ze zelf eens een dagje aan de kant zetten.

28-12-2015, 20:14

Citaat door xMtalsia:
Jah ik stond op het nippertje om mij in te schrijven voor een cursus op een zaterdag. Was zo blij dat die er was.. Op het laatste moment zei een vriendin dat ze in mijn buurt ook dezelfde lessen geven. Nou haar moeder zou navragen voor mij.. Niet dus. Heb zelf navraag gedaan en al die lessen blijken overdag doordeweeks te zijn. Dan werk ik helaas. Heb zoooooo'n spijt. Was niet in de buurt, maar had het ervoor over. Nooit meer naar anderen luisteren.
Oohh dat is wel jammer, maar je hebt instellingen die cursussen en hele opleidingen geven.

Misschien ook in jouw woonplaats, mag ik vragen waar je zit?

28-12-2015, 20:19

Citaat door Just-a-Female:
Oohh dat is wel jammer, maar je hebt instellingen die cursussen en hele opleidingen geven.

Misschien ook in jouw woonplaats, mag ik vragen waar je zit?
Nou ik vind het behoorlijk tegenvallen. Ik zit in Rotterdam.

28-12-2015, 20:28
Helemaal niks, (en ik heb geen dagbesteding zoals werk of studie!) lui word ik er ook van.

Ze zeggen dat het drukker gaat worden als ik een kindje heb, geloof ik ook wel, maar ik voel me echt nutteloos.

Ik kan je dus niet echt helpen.

28-12-2015, 20:36

Citaat door AutumnGirl:
Helemaal niks, (en ik heb geen dagbesteding zoals werk of studie!) lui word ik er ook van.

Ze zeggen dat het drukker gaat worden als ik een kindje heb, geloof ik ook wel, maar ik voel me echt nutteloos.

Ik kan je dus niet echt helpen.
Met een kindje zal je het indd drukker hebben, maar ook superleuk Moge Allah swt je zegenen met een lief klein schatje..

Voor nu Niemand in je omgeving met wie je samen een gebakje kan doen haha?

28-12-2015, 20:36

Citaat door xMtalsia:
Nou ik vind het behoorlijk tegenvallen. Ik zit in Rotterdam.
Helaas weinig nuttigs. Ik mis de ramadan besefte ik me laatst, ben dan zo bewust van kostbaarheid van mijn tijd en besteed het dan zo anders.

Centrum de middenweg, bieden zij niks interessants ?

28-12-2015, 20:39


Precies tzelfde hier. Net klaar met me opleiding en binnekort beginnen met werken in sha Allah maar nu zo verveeld. Echt niks voor mij thuis zitten en niks doen

28-12-2015, 20:41

Citaat door Roos-je23:
Helaas weinig nuttigs. Ik mis de ramadan besefte ik me laatst, ben dan zo bewust van kostbaarheid van mijn tijd en besteed het dan zo anders.

Centrum de middenweg, bieden zij niks interessants ?
Jah wollahila. De dagen waren zo gevuld subhanAllah. En het lijkt alsof iedereen uit zijn grot komt..

Jah daar heb ik nu een cursus gemist zoals ik hierboven beschreef. Deze begon in oktober. Maar voor de rest is alles overal overdag en niet in het weekend. Ze moesten eens een voorbeeld nemen aan Den haag!

28-12-2015, 20:48
ik zeg je eerlijk ik plan meestal niks en geniet thuis van de rust hmdl, beetje koran lezen of film kijken, wat opruimen, me haar doen etc, misschien ligt het ook aan me leeftijd dat ik simpelweg geen behoefte meer heb om zoals vroeger altijd weg te gaan, vriendinnetjes, lezingen enzovoort, gewoon thuis genieten hmdl, de rest kan mij gestolen worden

Pagina's : [1] 2 3 4