Bekijk volle/desktop versie : Ik heb een dua vanochtend gedaan en ik wil dat ie uitkomt



27-12-2015, 18:02
Kunnen jullie een dua doen voor mij dat allah mijn dua verhoort? Of mag dit niet?

28-12-2015, 06:02


Nee, dat kan helaas niet. Het is tussen jou en Allah. Je had niemand moeten vertellen, dan mischien wel. Als je sadaqa hebt gegeven, koran gelezen, gebeden, goede dingen gedaan, dan moet je aan niemand vertellen, anders is het Riae ( de kleine schirk). Op tijd bidden, goed zijn voor je ouders, geen haram dingen doen, salat op onze propheet zijn de basis ingeredienten om je gebeden te verhoren.

28-12-2015, 06:49

Citaat door smilyman:
Nee, dat kan helaas niet. Het is tussen jou en Allah. Je had niemand moeten vertellen, dan mischien wel. Als je sadaqa hebt gegeven, koran gelezen, gebeden, goede dingen gedaan, dan moet je aan niemand vertellen, anders is het Riae ( de kleine schirk). Op tijd bidden, goed zijn voor je ouders, geen haram dingen doen, salat op onze propheet zijn de basis ingeredienten om je gebeden te verhoren.
Kan je dit ook onderbouwen? Aangezien onze cyber imams en cyber i - mama's niks van zich laten horen

28-12-2015, 07:08
Ik ben geen imam of geleerde, maar er zijn heel veel hadiths die mijn verhaal ondersteunen. Jij kan het zelf uitzoeken en mischien vind je meer wat ik niet heb genoemd.

28-12-2015, 07:23


Laat je streefdoel in de toekomst niet om soefi te zijn , maar om een goede dienaar van Allah te zijn.

28-12-2015, 10:02
Waarschuwing

De boodschapper van Allah صلى الله عليه وسلم zei:

قال صلى الله عليه وسلم: ” من كذب علي بني له بيت في جهنم..” رواه الطبراني
“Voor degene die een leugen vertelt over mij zal een huis in de Hel gebouwd worden.” [At-Tabaraani][/SIZE]

28-12-2015, 16:58
http://islamqa.info/en/1945

28-12-2015, 18:31

Citaat door Senae12:
http://islamqa.info/en/1945
Baraka allaahu feeki. Ik heb het gelezen.

28-12-2015, 18:32

Citaat door smilyman:
Laat je streefdoel in de toekomst niet om soefi te zijn , maar om een goede dienaar van Allah te zijn.
Ik streef daar niet naar.

28-12-2015, 21:19
Was het deze du3a?

Ameen dan, broedertje.


Citaat door RifZiBniTouzine:
Weeral een andere account...

Moge Allaah deze mensen met 2 gezichten vernederen zoals vermeld in de authentieke sunna of hun leiden op het rechte pad.

آمين



Citaat door afvallennn:
Ameen rifzibnitouzine.

28-12-2015, 21:22

Citaat door RifZiBniTouzine:
Was het deze du3a?

Ameen dan, broedertje.
Je bent wel erg extreem haatdragend.

28-12-2015, 22:28
Zeg oprecht aameen? Met Allaah, de Heer der werelden, als onze getuige.

28-12-2015, 22:37



Citaat door RifZiBniTouzine:
Zeg oprecht aameen? Met Allaah, de Heer der werelden, als onze getuige.
Als een account verbannen wordt dan moet je een nieuwe aanmaken.

Jij bent ziek ik je hoofd door dua's te verichtten die op je neer kunnen terug vallen. " kijk verder dan je neus lang is voortaan "