Bekijk volle/desktop versie : Wat zouden jullie doen..



26-12-2015, 15:24
Ik ken een jongen nu bijna een halfjaar, we hadden op het begin hele goeie contact, dag en nacht bellen en appen met elkaar. We zagen elkaar regelmatig. Ik merkte toen dat hij veranderde hij liet mij soms wachten tot ik een antwoord terug kreeg. Hij liet dagen lang niks meer van zich horen geen belletje geen appje niks. Als ik nu geen gesprek begin doet hij het pas na een week. Moet ik hem maar achter mij laten?

26-12-2015, 15:26


Met welke intentie hebben jullie een half jaar geleden contact met elkaar gelegd?

26-12-2015, 15:29

Citaat door Wardaat:
Met welke intentie hebben jullie een half jaar geleden contact met elkaar gelegd?
Ik wist niet wat het zou worden tussen ons. Het is dus niks geworden..

26-12-2015, 15:30
Gebruik je verstand en neem een man pas serieus als hij je familie heeft benaderd.Hij moet je niet en heeft genoeg andere meiden.

26-12-2015, 15:34


Hij heeft mij geappt maar heb er niet op gereageerd en heb hem verwijderd. Is dat een betere oplossing?

26-12-2015, 15:35

Citaat door Jebliia.:
Hij heeft mij geappt maar heb er niet op gereageerd en heb hem verwijderd. Is dat een betere oplossing?
Yep. Gewoon verder gaan met je leven.

26-12-2015, 15:38

Citaat door Jebliia.:
Ik wist niet wat het zou worden tussen ons. Het is dus niks geworden..
Je voelt je nu waarschijnlijk een beetje verloren en verward. Niet doen. Ik zou zelf geen contact met hem zoeken. Ga leuke dingen doen, richt je helemaal op jezelf. Hij gaat je echt wel aanspreken. Als dat gebeurt kun je hem vragen wat precies de bedoeling is.