Bekijk volle/desktop versie : Dank je of.. iets anders?



Pagina's : [1] 2

25-12-2015, 22:24
Ik kreeg net weer een compliment over een kledingstuk. Als iemand bv zegt mooie blouse dan zeg ik ja he
Vind het een beetje raar om te zeggen dank je, bedoel ik heb het niet gemaakt heb het alleen gekocht.

25-12-2015, 22:27


Man wat heb je het toch zwaar

25-12-2015, 22:32

Citaat door kickboxer06:
Jij spoort niet!!
En dat durf jij te zeggen met zo een pf

25-12-2015, 22:38

Citaat door kickboxer06:
Wat is er mis mee. Ik neem aan dat jij toch ook zo op het strand ligt, of heb je dan je mooie blouse aan...
Zolang jij je er goed bij voelt ventje moet je dat vooral doen

25-12-2015, 22:42


Soms zeg ik dank je wel want ook al heb je het niet gemaakt het gaat dan om je smaak en soms zeg ik ja he vond het ook erg mooi.. En vaak gelijk erachter waar ik het gekocht heb en hoe duur

25-12-2015, 22:44

Citaat door Kiya:
Soms zeg ik dank je wel want ook al heb je het niet gemaakt het gaat dan om je smaak en soms zeg ik ja he vond het ook erg mooi.. En vaak gelijk erachter waar ik het gekocht heb en hoe duur
Haha serieus waarom zeg je dat. Ik wil het niet eens zeggen als ze het vragen. Zelfs als ze soms zeggen hmm wat ruik je lekker welk geurtje is dat dan geef ik gewoon een andere naam

25-12-2015, 22:46
Ik moet hier echt om lachen en normaal lach ik nooit.

25-12-2015, 22:46

Citaat door SteveFox:
Haha serieus waarom zeg je dat. Ik wil het niet eens zeggen als ze het vragen. Zelfs als ze soms zeggen hmm wat ruik je lekker welk geurtje is dat dan geef ik gewoon een andere naam
echt?
Ik denk altijd als ze het mooi vinden dan weten ze gelijk waar ze het kunnen kopen en hoe duur het is

25-12-2015, 22:49

Citaat door Kiya:
echt?
Ik denk altijd als ze het mooi vinden dan weten ze gelijk waar ze het kunnen kopen en hoe duur het is
Hahah ja echt als het echt iets is wat ik mooi vind dan wil ik niet dat andere het ook gaan dragen. Jij maakt gelijk reclame ervoor

25-12-2015, 22:57

Citaat door SteveFox:
Hahah ja echt als het echt iets is wat ik mooi vind dan wil ik niet dat andere het ook gaan dragen. Jij maakt gelijk reclame ervoor
Meestal draagt die ander het toch niet gelijk.. En hoe het die staat is anders dan jij en daarnaast is toch een compliment
Mij maakt het niet zoveel uit eigenlijk
Parfum is trouwens ook afhankelijk van huidtype en ruikt nooit bij iedereen hetzelfde

25-12-2015, 23:02

Citaat door Kiya:
Meestal draagt die ander het toch niet gelijk.. En hoe het die staat is anders dan jij en daarnaast is toch een compliment
Mij maakt het niet zoveel uit eigenlijk
Parfum is trouwens ook afhankelijk van huidtype en ruikt nooit bij iedereen hetzelfde
Ken je marokkanen of niet? Als ze het geld hebben halen ze het de volgende dag. Klopt ook wel maar toch wil de enige zijn ermee van de mensen die ik ken dan he.
Jaa klopt ik heb 1 gevonden die perfect met mijn huid samensmelt.

25-12-2015, 23:19

Citaat door SteveFox:
Ken je marokkanen of niet? Als ze het geld hebben halen ze het de volgende dag. Klopt ook wel maar toch wil de enige zijn ermee van de mensen die ik ken dan he.
Jaa klopt ik heb 1 gevonden die perfect met mijn huid samensmelt.
Hahahah ja ik ken ze
Cool welke punt me eens... Ik heb er ook een goede match met mijn huid

25-12-2015, 23:34



Citaat door Kiya:
Hahahah ja ik ken ze
Cool welke punt me eens... Ik heb er ook een goede match met mijn huid
Check

25-12-2015, 23:38
Ok in kiya's bedankjes kan je je niet vinden..oftewel you're gonna stick to you 'ja weet ik-jes'?

25-12-2015, 23:55
Je komt echt oppervlakkig over als dit is wat jou bezig houdt en je hier een topic over gaat openen.

Pagina's : [1] 2