Bekijk volle/desktop versie : Het stuurwiel van je leven..



22-12-2015, 20:46
Soms wil je die naar een kant blijven aansturen, maar het blijft soms steeds wegslaan.

Is het een teken dat je een ander weg inmoet?

22-12-2015, 21:05



Citaat door Gentle_Woman:
Soms wil je die naar een kant blijven aansturen, maar het blijft soms steeds wegslaan.

Is het een teken dat je een ander weg inmoet?
dat gevoel heb ik ook vaak

22-12-2015, 21:07

Citaat door riffiagirl20:
dat gevoel heb ik ook vaak
Of zijn het gewoon de wilde wateren van het leven?

22-12-2015, 21:13

Citaat door Gentle_Woman:
Of zijn het gewoon de wilde wateren van het leven?
Ik weet het niet precies maar op een of ander manier lopen dingen in mijn leven altijd anders dan waar ik naar streef
Soms raak ik er nu ook beetje moedeloos van omdat ik niet meer weet welke richting ik op moet

22-12-2015, 21:14



Citaat door riffiagirl20:
Ik weet het niet precies maar op een of ander manier lopen dingen in mijn leven altijd anders dan waar ik naar streef
Soms raak ik er nu ook beetje moedeloos van omdat ik niet meer weet welke richting ik op moet
Heb je geprobeerd te analyseren wat die problemen zijn en waarom je er steeds mee geconfronteerd wordt? Misschien zijn er lessen die je er uit moet leren?

22-12-2015, 21:19

Citaat door Gentle_Woman:
Heb je geprobeerd te analyseren wat die problemen zijn en waarom je er steeds mee geconfronteerd wordt? Misschien zijn er lessen die je er uit moet leren?
het is lastig om hier een goed antwoord op te geven zonder in details te treden eigenlijk.
Ik weet niet of ik bepaalde lessen mee moet leren. het zijn dingen die mijn pad op zijn gekomen en ook meteen een grote impact hebben op wat ik doe/wil

22-12-2015, 21:21

Citaat door riffiagirl20:
het is lastig om hier een goed antwoord op te geven zonder in details te treden eigenlijk.
Ik weet niet of ik bepaalde lessen mee moet leren. het zijn dingen die mijn pad op zijn gekomen en ook meteen een grote impact hebben op wat ik doe/wil
Als je wil mag je het me ook pm'en, misschien dat ik met je mee kan denken? Als je wil hè! Ik dwing je nergens toe.

22-12-2015, 21:24

Citaat door Gentle_Woman:
Als je wil mag je het me ook pm'en, misschien dat ik met je mee kan denken? Als je wil hè! Ik dwing je nergens toe.
is echt super lief van je
ik zal er zeker over nadenken

22-12-2015, 21:25

Citaat door riffiagirl20:
is echt super lief van je
ik zal er zeker over nadenken
Anytime, soms helpt het wel als iemand meedenkt die totaal niet aan je gerelateerd is. Het is aan jou om te kijken wie je vertrouwt, want niet iedereen op het net is te vertrouwen, dus begrijp het ook volkomen als je het daarom liever niet deelt.