Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse 'Bruce Lee' op het matje geroepen



22-12-2015, 08:30
Hicham Mellouli is een Marokkaanse martial arts kampioen die sinds kort voor DGSN werkt, de Marokkaanse politieautoriteit.

Mellouli laat zich op sociale netwerken graag zien met ontbloot bovenlichaam. De getrainde Marokkaan neemt regelmatig filmpjes op waarin hij bepaalde oefeningen laat zien. Nu hij bij de veiligheidsdienst werkt past deze open houding op sociale media eigenlijk niet. Dat hebben zijn leidinggevenden afgelopen week dan ook duidelijk gemaakt. In veel Marokkaanse media verschenen berichten over Mellouli.


Hij zou dankzij zijn populariteit en talenten zelfs promotie hebben gemaakt, maar niets is minder waar, zo weet Le360. Zijn superieuren hebben hem gevraagd te stoppen met dergelijk gedrag op social media en zich te houden aan de geheimhoudingsplicht, waar al zijn collega's ook aan zijn gebonden. Hem is ook opgedragen wat beter na te denken en te handelen in het algemeen belang.


Hiermee komt voor Mellouli een eind aan zijn populariteit, die hij kreeg door de talloze foto's en video's. De 24-jarige Marokkaan kreeg als bijnaam de Marokkaanse Bruce Lee en zo'n iemand kan je maar beter bij de veiligheidsdiensten hebben lopen, zo vinden veel Marokkanen. Hij is bij DGSN werkzaam als instructeur en geeft trainingen aan agenten in opleiding.

22-12-2015, 12:37


Groot gelijk hij heeft nu een voorbeeld functie dus hij moet zig, gedeisd houden oen deenkt klaar zit bij de mocro FBI kijk naar mijn wat ik ben, hij is een gevaar voor de organisatie omdat het een doel wit is voor de buitenwereld kan ontvoerd worden omgekocht worden etc, niemand moet weten dat je bij dit team zit oen

07-02-2016, 13:21
Ik gun het hem van harte.