Bekijk volle/desktop versie : Fitness Schema



Pagina's : [1] 2

21-12-2015, 18:39
Wat is jouw Fitnessschem en hoe vaak ga je naar de sportschool?
Ik train 5/6 dagen in de week elke keer een andere spiergroep.. Heb nog geen ideale schema gevonden.

21-12-2015, 21:14



Citaat door Dametje..:
Wat is jouw Fitnessschem en hoe vaak ga je naar de sportschool?
Ik train 5/6 dagen in de week elke keer een andere spiergroep.. Heb nog geen ideale schema gevonden.



Kringspier ook

21-12-2015, 21:25
Hoe hou je dat vol? 5/6 ben je super slank als ik vragen mag?

21-12-2015, 22:40

Citaat door Sarah_20:
Hoe hou je dat vol? 5/6 ben je super slank als ik vragen mag?
Door het gewoon leuk te vinden! Steeds betere conditie, en steeds zwaarder trainen dan blijft het uitdagend.
1.65 lengte, 63 kilo. Ben "normaal", Gaat meer om strak zijn en betere uithoudingsvermogen!

21-12-2015, 22:41



Citaat door Tranquilizer:
Kringspier ook
-.-

21-12-2015, 22:45

Citaat door Dametje..:
Door het gewoon leuk te vinden! Steeds betere conditie, en steeds zwaarder trainen dan blijft het uitdagend.
1.65 lengte, 63 kilo. Ben "normaal", Gaat meer om strak zijn en betere uithoudingsvermogen!
Wauww kon ik sporten maar leuker vinden dan eten

21-12-2015, 22:45
als je zoveel traint moet je wel een monster zijn

21-12-2015, 22:47

Citaat door Sarah_20:
Wauww kon ik sporten maar leuker vinden dan eten
Je moet er echt zin in hebben inderdaad. Ik ga ook nog eens vroeg (9-11uur sporten) Soms nog eerder.. Heerlijk Al helemaal als ik de volgende dag spierpijn heb. Alhoewel ik dat steeds minder voel..

21-12-2015, 22:48

Citaat door Dametje..:
Je moet er echt zin in hebben inderdaad. Ik ga ook nog eens vroeg (9-11uur sporten) Soms nog eerder.. Heerlijk Al helemaal als ik de volgende dag spierpijn heb. Alhoewel ik dat steeds minder voel..
Ik ga met tegen zin altijd ik moet 10 kilo kwijt voor de zomer maar inmiddels is dat 15 kilo geworden

21-12-2015, 22:48

Citaat door mr.Blackshaw:
als je zoveel traint moet je wel een monster zijn
Vrouwen kunnen op een natuurlijke manier geen grote spieren opbouwen. Door het gebrek aan mannelijke hormonen is het voor een vrouw zelfs al heel lastig (zo niet onmogelijk) om de omvang van een ongetrainde man te bereiken. Mannen hebben veel meer aanleg om spiermassa op te bouwen dan vrouwen, maar zelfs voor mannen is het opbouwen van veel spiermassa erg moeilijk.

21-12-2015, 23:02

Citaat door Dametje..:
Vrouwen kunnen op een natuurlijke manier geen grote spieren opbouwen. Door het gebrek aan mannelijke hormonen is het voor een vrouw zelfs al heel lastig (zo niet onmogelijk) om de omvang van een ongetrainde man te bereiken. Mannen hebben veel meer aanleg om spiermassa op te bouwen dan vrouwen, maar zelfs voor mannen is het opbouwen van veel spiermassa erg moeilijk.
Waarom zou je spieren willen kweken als vrouw , ziet er nie uit.

21-12-2015, 23:28
@Fce. Ik weerleg slecht de stelling van mr.blackshaw. ik zou juist niet gespierd willen zijn hoor. Hahaha vind het niet staan bij een vrouw.

22-12-2015, 16:33



Citaat door Dametje..:
Vrouwen kunnen op een natuurlijke manier geen grote spieren opbouwen. Door het gebrek aan mannelijke hormonen is het voor een vrouw zelfs al heel lastig (zo niet onmogelijk) om de omvang van een ongetrainde man te bereiken. Mannen hebben veel meer aanleg om spiermassa op te bouwen dan vrouwen, maar zelfs voor mannen is het opbouwen van veel spiermassa erg moeilijk.
ga weg joh.. gewoon goed eten en de juiste oefeningen doen, kom je al een heel eind mee.

22-12-2015, 19:17

Citaat door mr.Blackshaw:
ga weg joh.. gewoon goed eten en de juiste oefeningen doen, kom je al een heel eind mee.
Klopt, alsnog kost het veel tijd.

22-12-2015, 19:27

Citaat door Dametje..:
Klopt, alsnog kost het veel tijd.
gewoon 2 a 3 x per week naar de sportschool, anderhalf uur trainen. Paar maanden volhouden. Zal ik een before and after picture maken haha

Pagina's : [1] 2