Bekijk volle/desktop versie : Opnieuw mag Marokkaanse zich Miss Arab noemen



Pagina's : [1] 2

21-12-2015, 11:48
Nisrine Noubir mag zich minstens één jaar lang Miss Arab noemen.





Noubir werd zaterdag in de Egyptische badplaats Sharl al-Sheikh verkozen tot Miss Arab. De 22-jarige Marokkaanse versloeg in de finale Miss Syrië Nilane Adnan en Miss Libanon Assil Alahmar. Noubir zei tegenover aanwezige media zeer blij te zijn dat ze de wedstrijd won en dat ze Marokko heeft mogen vertegenwoordigen. In het komend jaar gaat ze de Arabische wereld tijdens verschillende 'miss momenten' vertegenwoordigen.


In de jury zaten verschillende persoonlijkheden onder meer de kunstindustrie, entertainment en het bedrijfsleven. Actrice Amira Fathy en Jihan Kamri waren een van hen.


Twee keer Marokko
Ter herinnering: vorig jaar wist eveneens een Marokkaanse gekroond te worden tot Miss Arab World. Toen was het Fatima Zahra Jamali die de concurrentie achter zich liet. In een soortgelijke Arabische miss-wedstrijd won in maart ook een Marokkaanse. Houda Majd mocht zich toen winnares noemen van Miss Arab Beauty.

21-12-2015, 11:50


Hoeveel wedden we dat ze niet eens Arabisch is alleen maar een geldwolf meer niet

21-12-2015, 11:54
Marokkaanse schoonheid, Marokkaanse meiden zijn het mooiste van de wereld,
a PLOP de kabouter daarom zien ze je niet staan stinkerd, daarom negatief over praten zamel lagooooor,
Product DU MAROC 4life

21-12-2015, 11:57

Citaat door Piraten:
Marokkaanse schoonheid, Marokkaanse meiden zijn het mooiste van de wereld,
a PLOP de kabouter daarom zien ze je niet staan stinkerd, daarom negatief over praten zamel lagooooor,
Product DU MAROC 4life
Je bedoeld zina

21-12-2015, 12:11


ik heb 10x mooiere gezien ze ziet er heel normaal uit

21-12-2015, 12:35
dit zorgt er alleen maar voor dat er steeds meer golfkaboezie s naar marokko komen voor de gezelligheid

nee, ze is niet miss arab ze heeft gewoon amazigh genen

21-12-2015, 17:57
Zij vertegenwoordigd geen marokkans volk maar de chaytan arodo billah

21-12-2015, 18:06
Overtreffende trap: weer zo'n misser.

22-12-2015, 10:01
Vind haar dood normal buiten zie ik veel leukere meiden ze heeft gewoon een prijs gewonnen omdat de meeste mooie meiden niet willen meedoen met dit soort onzin ze willen nog ooit trouwen en een gezin stichten en dat gaat niet lukken als je aandacht geil bent.

Maar ik vind haar juist niet mooi ze was juist de lelijkste van ze allemaal heel vreemd dit

22-12-2015, 17:30
miss shaytan dajjal

22-12-2015, 18:26

Citaat door __layla__:
sharmota. ze is vervloekt. branden in de hell. ze is trouwens geen arabisch. maar een berberin.
Tja, als jij denkt dat te kunnen weten zal dat wel zo zijn.

Vraagje: hoe weet je dat eigenlijk? Heb je gestudeerd? Bij wie, als ik vragen mag?

22-12-2015, 18:28

Citaat door Vakidioot:
Tja, als jij denkt dat te kunnen weten zal dat wel zo zijn.

Vraagje: hoe weet je dat eigenlijk? Heb je gestudeerd? Bij wie, als ik vragen mag?
bij u vandaar zijn idiote opmerking

25-01-2016, 09:13


Schoonheid?? ik heb een andere definitie van schoonheid... ze ziet er goed uit. Tbarkalah, maar als dit de mooiste is van heel de Arabische wereld, dan is het triest gesteld met de schoonheid.

25-01-2016, 09:20

Citaat door Triangle:
Schoonheid?? ik heb een andere definitie van schoonheid... ze ziet er goed uit. Tbarkalah, maar als dit de mooiste is van heel de Arabische wereld, dan is het triest gesteld met de schoonheid.
Marokko is geen arabisch land dat hebben ze je wijs gemaakt ....verbaasd me dat je geen verzet pleegt

25-01-2016, 09:37
De meeste Arabisiche mannen /vrouwen zijn niet mooi sorry.
Ze zijn wat groffer gebouwd dan de berberse mensen is een feit
Dat is gewoon mijn mening ik heb niks tegen de Arabieren integendeel de meeste mag Ik wel

Trouwens ik had het leuk gevonden als een Mister berber verkiezingen had plaats gevonden. ......er zijn genoeg hmdlh mooie mannen... mooier dan de vrouwen gegarandeerd!

Wie stelt zich hier kandidaat? of zijn jullie allemaal lelijk!

:


Fijne dag verder

Pagina's : [1] 2