Bekijk volle/desktop versie : 'Bloedbad in Syrië door luchtacties Russen'



Pagina's : [1] 2 3

21-12-2015, 07:37
Tientallen mensen zijn zondag gedood door luchtaanvallen op de stad Idlib in het noordwesten van Syrië.





Reddingswerkers en bewoners van de stad zeiden dat Russische gevechtsvliegtuigen de aanvallen hebben uitgevoerd. Idlib staat onder controle van rebellen die vechten tegen het regime van de Syrische president Bashar al-Assad. Volgens getuigen zijn er zeker zes luchtaanvallen op Idlib uitgevoerd. Daarbij is onder meer een drukke markt in het centrum van de stad getroffen.

Volgens reddingswerkers staat van 43 mensen vast dat ze zijn omgekomen. Dertig andere mensen zijn onder het puin vandaan gehaald. Het is niet bekend hoeveel gewonden en doden onder die dertig mensen zijn. Rusland begon eind september een omvangrijke militaire campagne tegen rebellen in Syrië. Daarbij zijn vooral burgerslachtoffers gemaakt. President Vladimir Poetin is een bondgenoot van Assad.

21-12-2015, 09:35


Ach ja het zijn maar moslims , waarom hebben moslims het zover laten komen !!! Moge Allaah ons leiden en ons de overwinning geven inch Allah ameen

21-12-2015, 10:45

Citaat door holllander:
Wie is ons ? De Koerdische moslims, de Alevitische moslims, de shiietische moslims, of IS ? Of toch dat de Taliban IS kapot gaan maken ?
Verdeeldheid maakt ze kapot maar eens zullen ze zich verenigen tot 1

21-12-2015, 10:45

Citaat door TheDictator:
@Hollander even ter correctie: De shia en.alevieten honden behoren absoluut niet tot de Islam. Sterker nog het zijn nog grotere vijanden van de moslims dan wie dan ook. Jij als 24/7 Tokkie chatter moet zich niet in dingen wringen waar jij geen kass van hebt gegeten. Ga je lekker bezig houden met jouw kerststal in orde te maken.
ben je ook van de verdeel en heers ?

21-12-2015, 10:46



Citaat door holllander:
Ik constateer dat Iran shiietisch is en zich de ISLAMITISCHE Republiek Iran noemt. Dus waarom zou ik dan moeten denken dat shiieten geen moslims zijn ?

Voor mij zijn shiieten net zo islamitisch als de protestanten christelijk zijn (ook al ben ik zelf katholiek). Voor mij als buitenstaander is het niet relevant dat sommige sunnieten de shiieten willen verketteren.
verdeel en heers


sommige moslims zien het nog niet hoe ze islam van binnenuit vernietigen het gaat ze niet lukken alleen wel ten koste van veel doden

21-12-2015, 10:55

Citaat door holllander:
Wie is ons ? De Koerdische moslims, de Alevitische moslims, de shiietische moslims, of IS ? Of toch dat de Taliban IS kapot gaan maken ?
Je hebt alle mushriken genoemd wat weet een kaaskop nou wat een moslim. Het zelfde riedeltje herhalen wat de nos jou verteld

21-12-2015, 10:57

Citaat door holllander:
Ik constateer dat Iran shiietisch is en zich de ISLAMITISCHE Republiek Iran noemt. Dus waarom zou ik dan moeten denken dat shiieten geen moslims zijn ?

Voor mij zijn shiieten net zo islamitisch als de protestanten christelijk zijn (ook al ben ik zelf katholiek). Voor mij als buitenstaander is het niet relevant dat sommige sunnieten de shiieten willen verketteren.
Farakhan en de ahmadiya sekte noemen zich ook moslims. Iedereen weet wel beter behalve de mediaschapen.

21-12-2015, 10:58

Citaat door Redactie:
Tientallen mensen zijn zondag gedood door luchtaanvallen op de stad Idlib in het noordwesten van Syrië.





Reddingswerkers en bewoners van de stad zeiden dat Russische gevechtsvliegtuigen de aanvallen hebben uitgevoerd. Idlib staat onder controle van rebellen die vechten tegen het regime van de Syrische president Bashar al-Assad. Volgens getuigen zijn er zeker zes luchtaanvallen op Idlib uitgevoerd. Daarbij is onder meer een drukke markt in het centrum van de stad getroffen.

Volgens reddingswerkers staat van 43 mensen vast dat ze zijn omgekomen. Dertig andere mensen zijn onder het puin vandaan gehaald. Het is niet bekend hoeveel gewonden en doden onder die dertig mensen zijn. Rusland begon eind september een omvangrijke militaire campagne tegen rebellen in Syrië. Daarbij zijn vooral burgerslachtoffers gemaakt. President Vladimir Poetin is een bondgenoot van Assad.
en de favoriete slager van assad de genocidepleger is en blijft de christelijke poetin..


21-12-2015, 11:09
http://https://twitter.com/NorthernStork/status/678778297111724032

21-12-2015, 11:23

Citaat door DEMO:


en de favoriete slager van assad de genocidepleger is en blijft de christelijke poetin..

je vergeet ISIS en co die hebben mooie Hollywood producties gedraaid met 10 invalshoeken van hun barbarij

21-12-2015, 11:25

Citaat door plop:
je vergeet ISIS en co die hebben mooie Hollywood producties gedraaid met 10 invalshoeken van hun barbarij
het klopt op de foto ontbreekt nog de navo oorlogmisdadigers..

21-12-2015, 11:26

Citaat door Geronimo_:
Gooi een paar bommen in het Midden Oosten met 50 burger slachtoffers en morgen is iedereen het weer vergeten.
schiet 80 mensen overhoop in het westen and everybody loses their minds.
zion media

21-12-2015, 11:27



Citaat door DEMO:
het klopt op de foto ontbreekt nog de navo oorlogmisdadigers..
Ja de echte veroorzakers overal waar zij zijn geweest is er dood en verderf

21-12-2015, 11:29
binnenkort in de Maghreb !!



21-12-2015, 11:32
Kijken of mensen hier ook nog juichen als er een bom af gaat in hun dorp

Pagina's : [1] 2 3