Bekijk volle/desktop versie : Leylet oel Qadr



15-04-2005, 01:00
Mensen.. ik weet niet of ik de enige ben die nu koran aan t lezen ben?? Waarom slapen jullie broeders en Zusters? Het is deze nacht Lelet oel Qadr!!!! Deze nacht is de belangenrijkste nacht, van alle nachten van het jaar!

15-04-2005, 01:16



Citaat door Fatoemma:
Mensen.. ik weet niet of ik de enige ben die nu koran aan t lezen ben?? Waarom slapen jullie broeders en Zusters? Het is deze nacht Lelet oel Qadr!!!! Deze nacht is de belangenrijkste nacht, van alle nachten van het jaar!
و عليكم السلام ورحمة الله وبركات&#160 7;

Wa 'Alaikoem Asalaam wa Rahmatoelahi wa Barakatoehoe oegt Fatoemma

Laylat ul Qadr is te vinden in de laatste zeven nachten van de maand Ramadaan oegtie


Allah's boodschapper zei hierover:

'Het schijnt dat al jullie dromen overeenkomen, dat de nacht van Al-Qadr in de laatste zeven nachten is. (Buchari, Muslim)

Overgeleverd door Aicha (moge Allah tevreden met haar zijn) die zei: Allah's boodschapper zei:

'Zoek naar de nacht van Qadr in de oneven nachten van de laatste tien nachten van Ramadan'. (Buchari, Muslim)

Overgeleverd door Ubada ibn As-Samit. De profeet kwam naar buiten om ons te informeren over Lailat-ul-Qadr, maar twee moslims waren samen aan het ruzie maken. De profeet zei:

'Ik kwam naar buiten om jullie te informeren over Lailat-ul-Qadr, maar die en die persoon waren aan het ruzie maken, dus is het nieuws hierover weggenomen. Toch kan dat voor jullie beter zijn. Zoek er naar in de 29ste, 27ste en 25ste nacht van Ramadan'. (Buchari)




Wa Allahu A3lam

15-04-2005, 09:35

Citaat door Fatoemma:
Mensen.. ik weet niet of ik de enige ben die nu koran aan t lezen ben?? Waarom slapen jullie broeders en Zusters? Het is deze nacht Lelet oel Qadr!!!! Deze nacht is de belangenrijkste nacht, van alle nachten van het jaar!
heb jij een amerikaanse koran

15-04-2005, 13:05
Eyy mensen... voor iederee: JOKE MENSEN!

15-04-2005, 17:53


WAT!!! wat is nou de joke??? ik zie de lol hier niet van in hoor!!!

15-04-2005, 18:05

Citaat door Fatoemma:
Eyy mensen... voor iederee: JOKE MENSEN!
Oow oké .

15-04-2005, 18:11
Laylatoel Qadr valt op de 27ste van Ramadan.. die nacht..

15-04-2005, 18:44
Asalaamoe 'Alaikoem wa Rahmatoelahi wa Barakatoehoe

Ik denk dat onze zuster Fatoemma de laatste derde deel van de nacht bedoelt.

Op gezag van Aboe Hurairah(moge Allah tevreden met hem zijn), die zei dat de Boodschapper van Allah(moge hij de zegeningen en vrede van Allah krijgen)zei:

En zo gaat Hij door tot (het licht van) de dageraad aanbreekt.


Wa Allahu A3lam

16-04-2005, 15:13
Fatoemma.... echt jij weer he! ik lachte me dood toen ik dat las. Maare jah.. ik moet altijd om jou lachen, of dat nou op hier is of op school. LOVE YOU!!

16-04-2005, 17:18

Citaat door Machiavelia:
Laylatoel Qadr valt op de 27ste van Ramadan.. die nacht..
daar zijn niet genoeg bewijzen over, tis drom beter dat we gewoon zeggen in de oneven nachten van de laatste 10 dagen van de Ramadan.

verder @ fatoemma, zeer grappig, maar hou dergelijke topics voortaan maar in het onzin hoekje aub.