Bekijk volle/desktop versie : Ruud Gullit zwaar in de problemen, hij word financieel helemaal gefileerd



19-12-2015, 14:13
Gullit ex-vrouw Cristina Pensa heeft vrijdag zijn zwarte Mercedes voor zijn huis heeft laten wegslepen.

De inbeslagname van de auto volgt na eerdere beslagen van de Italiaanse ex op de bankrekeningen en negen appartementen die Gullit in Amsterdam bezit. Dat schrijft De Telegraaf. “De bankbeslagen hebben niets opgeleverd, omdat Ruud een schuld aan de bank heeft van ruim 1,9 miljoen”, zegt haar advocaat Glenn Haulussy tegen de krant. Ook de beslagen op zijn huizen troffen geen doel, aangezien overal een hypotheek op rust.


De Italiaanse ex-vrouw Cristina Pensa (52) claimt ruim 150.000 euro achterstallige kinderalimentatie van de voetballer, waarmee ze begin jaren negentig korte tijd getrouwd was. Voor hun kinderen Quincy (24) en Cheyenne (21) kreeg Cristina door de Italiaanse rechter na de scheiding in 1998 maandelijks 5000 euro en daar bovenop nog een huurvergoeding toegewezen. In Italië houden kinderen recht op alimentatie totdat zij een vaste baan hebben gevonden. Dat is volgens hun moeder nog steeds niet het geval. Wegens financiële problemen betaalt Gullit haar al ruim een jaar niet meer.


Haar advocaat is van plan om zijn Mercedes Benz A binnenkort in het openbaar te verkopen, tenzij hij de achterstand alsnog betaalt.


Ruud Gullit, die vrijdag in het buitenland verbleef, wist niets van het wegslepen van zijn auto.



19-12-2015, 14:16


Ewa ga maar vrouwen volgen en niet houden bij 1 vrouw

19-12-2015, 14:22
Deze gast heeft meer schulden dan zn vermogen, Ik snap deze gasten niet, ze verdienen zoveel geld maar zitten diep in de schulden, Kijk Ronaldo 7 die weet tenminste hoe je positief investeert, of kijk Floyd en Kobe die maken meer geld dan wat er binnen komt, Maar het is vaak dat die antilianen niet met geld kunnen omgaan, ook winston Bogarde zit waar in de schulden dat zelfs politie hem zoekt, Edgard Davis ook zwaar in de schulden

19-12-2015, 14:36

Citaat door Sjaakie:
Deze gast heeft meer schulden dan zn vermogen, Ik snap deze gasten niet, ze verdienen zoveel geld maar zitten diep in de schulden, Kijk Ronaldo 7 die weet tenminste hoe je positief investeert, of kijk Floyd en Kobe die maken meer geld dan wat er binnen komt, Maar het is vaak dat die antilianen niet met geld kunnen omgaan, ook winston Bogarde zit waar in de schulden dat zelfs politie hem zoekt, Edgard Davis ook zwaar in de schulden
Vraagje, waar is de moeder van zijn zoontje ?? [ Ronaldo ]

19-12-2015, 17:10


zoveel geld zal ie niet meer verdienen
we zien hem alleen maar als presentator bij lotingen

dringend tijd dat ie een club gaat trainen ofzo

19-12-2015, 17:22

Citaat door brownie74:
zoveel geld zal ie niet meer verdienen
we zien hem alleen maar als presentator bij lotingen

dringend tijd dat ie een club gaat trainen ofzo
Hij is ook vaak te gast bij Match of the Day als analist.

19-12-2015, 17:28

Citaat door WiseGuy07:
Hij is ook vaak te gast bij Match of the Day als analist.
klopt, maar denk niet dat je als losse analist veel betaald krijgt
is ook maar een uurtje werk

iemand als hem kan makkelijk in china of zandbak een fortuin bij elkaar verdienen
daarom denk ik dat hij ergens wel een geheime spaarpot heeft

19-12-2015, 19:18

Citaat door brownie74:
klopt, maar denk niet dat je als losse analist veel betaald krijgt
is ook maar een uurtje werk

iemand als hem kan makkelijk in china of zandbak een fortuin bij elkaar verdienen
daarom denk ik dat hij ergens wel een geheime spaarpot heeft
de gasten bij studio voetbal krijgen zon 8000 per aflevering. per maand is dat ong 32000 voor 4 uurtje werkt. in engeland krijgens ze vast beter betaald dan in nl

19-12-2015, 22:43

Citaat door TolyMontana:
de gasten bij studio voetbal krijgen zon 8000 per aflevering. per maand is dat ong 32000 voor 4 uurtje werkt. in engeland krijgens ze vast beter betaald dan in nl



Inderdaad niet slecht voor 4 uurtjes werk, maar denk dat dit peanuts is voor de levensstijl van gullit
zeker als je ziet hoeveel ie moet afstaan aan die italiaanse en zijn kinderen

20-12-2015, 12:00
Gullit heeft gewoon gelijk, dat zijn geen kinderen meer. Gewoon werken voor je knaken. Hij wil het gewoon op een rechtszaak laten uitkomen, dan gaat die hele alimentatie van tafel

20-12-2015, 14:54

Citaat door WorldFamous77:
Gullit heeft gewoon gelijk, dat zijn geen kinderen meer. Gewoon werken voor je knaken. Hij wil het gewoon op een rechtszaak laten uitkomen, dan gaat die hele alimentatie van tafel



ik snap nu waarom Italianen tot hun 40ste bij hun ouders blijven wonen

20-12-2015, 15:21

Citaat door Sjaakie:
Deze gast heeft meer schulden dan zn vermogen, Ik snap deze gasten niet, ze verdienen zoveel geld maar zitten diep in de schulden, Kijk Ronaldo 7 die weet tenminste hoe je positief investeert, of kijk Floyd en Kobe die maken meer geld dan wat er binnen komt, Maar het is vaak dat die antilianen niet met geld kunnen omgaan, ook winston Bogarde zit waar in de schulden dat zelfs politie hem zoekt, Edgard Davis ook zwaar in de schulden

22-12-2015, 19:35


Mocht ik ooit de miljoen aantikken komt er geen vrouw meer in bij mij! Hoe lief ze ook kijkt.