Bekijk volle/desktop versie : Gevraagd!! Negefa die haar vak verstaat!!



25-02-2003, 19:19

Citaat door mariamme:
Beste Meiden,

Ik ben op zoek naar een Negefa die haar vak verstaat en die het met liefde doet! Ze moet op de hoogte zijn van kleding en make-up, want ieders gezicht is anders. Heb je informatie en telefoonnummers voor? GRAAG, mijn dank zal groot en eeuwig zijn!


Met vriendelijke groeten,

Een aanstaande bruid,
.

25-02-2003, 20:24


alaam-oulaikoem,

Alvast van harte gefeliciteerd met je voorgenomen huelijk, insa-allah dat je geluk wordt met je man.
Ook ik ga insa-allah binnenkort trouwen, ik heb veel negaffa's gezien.
Echte aanraders:

Zimba uit amsterdam kijk op www.imbamode.nl
Saloua uit Amersfoort 033-4554831 (is bezet tot september)
chaima uit zeist tel:030-6951334
haffida uit Maarssen: 034-6573673
Fatima chakroni uit amsterdam, haar tel nr heb ik zo snel niet voor je maar als je op wwwxxxxxxx.nl kijkt bij bookings daar staat daar een overzicht op van alle negaffa's

succes meisje met de voorbereidingen ik weet wat het is, als je nog wat anders nodig hebt dan mag je me altijd een pm sturen o.k.

liefs lotgenootje

25-02-2003, 20:25
p.s. bij xxxxxxxx moet xxxxxxx staan(wel aanelkaar schrijven anders doet die het niet)

25-02-2003, 20:27
moet xxxxxxx staan

25-02-2003, 20:28


moet www dj nassi staan (aanelkaar typen anders doet die het niet)

26-02-2003, 00:56
ik ken een hele goeie genaamd jamila badri uit amsterdam noord.
ze is heel lief en geduldig en is goed in haar werk.
mijn zus had haar op de bruiloft en het was prachtig en ik heb haar op meerdere bruiloften meegemaakt,het was echt mooi.
haar nummer is 0612708266
groetjes romaissa

26-02-2003, 22:23
He Romaissa,
Ik zie bij verschillende topics dat jij veel reclame maakt voor Jamilla uit Noord.. Waarom eigenlijk ken je haar persoonlijk of vond je haar gewoon echt de beste?

Liefs,
Saloua

27-02-2003, 01:58
ik vind haar gewoon de beste jamila is gewoon heel goed

27-02-2003, 11:49
Ewaa safiii

Damesssss wrong wrong wrong en nog eens wrong hebben jullie het dan nog steeds niet door ????

Saloua is en blijft tha bomb woelah als je haar neemt je zal er gegarandeerd geen spijt van krijgen , de nieuwste kleding, bruidsstoelen, prachtige make up en kapsels ..

En sjoooooo lieeffffffff she is ma girl ik zweer het je !!!!

27-02-2003, 19:12

Citaat:
Origineel gepost door mariamme
Beste Meiden,

Ik ben op zoek naar een Negefa die haar vak verstaat en die het met liefde doet! Ze moet op de hoogte zijn van kleding en make-up, want ieders gezicht is anders. Heb je informatie en telefoonnummers voor? GRAAG, mijn dank zal groot en eeuwig zijn!


Met vriendelijke groeten,

Een aanstaande bruid,
Salaam Oe Halekoem,

Als je Een Negaffa Zoekt Die Echt Plezier Heeft In Haar Vak En Er Ook Verstand van heeft Dan Zit Je Goed bij Negaffa Aicha Ik Heb Haar Zelf Ook Gehad Voor mijn Bruiloft nou het was gewoon zo tof

Ik wens je voor de rest Nog erg Veel Sucsses En Insha allah ook Na De Bruiloft Het Was Toen mijn Dag van Mij Leven ik Hoop dat jij die Insha allah ook zult ervaren

Dikke Kus