Bekijk volle/desktop versie : 3 jaar geëist tegen Zakaria G. om overval Deurne



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

12-12-2015, 18:00
Als het aan justitie ligt gaat de derde dader van de fatale overal op een juwelierszaak in Deurne drie jaar de cel in.

De man was weliswaar niet direct betrokken bij de actie, waarbij twee overvallers de dood vonden, maar heeft wel een dusdanige bijdrage geleverd aan het misdrijf dat medeplegen bewezen kan worden, beargumenteerde de advocaat-generaal vrijdag de strafeis. De 28-jarige man werd in eerste aanleg ook al veroordeeld tot drie jaar cel maar ging daartegen in beroep.

De overval op juwelier Goldies in Deurne op 28 maart 2014 baarde veel opzien. De twee overvallers in de winkel raakten in gevecht met de eigenaar van de zaak. Diens vrouw schoot uiteindelijk de twee daders dood.

12-12-2015, 18:10


En terecht, voor het overvallen van een winkel hoor je gewoon een straf te krijgen.

13-12-2015, 01:45
@discover_me en verkrachting 2 maand ?!?!

13-12-2015, 01:48

Citaat door tangaouii_:
@discover_me en verkrachting 2 maand ?!?!
Heeft die 'derde dader' ook al een verkrachting gepleegd? Wat een tuig!

13-12-2015, 02:49


Wie/wat is er overvallen dan ? Was gewoon een mislukte heling.
De enige overvaller in deze zaak, is de juweliersvrouw die de helers van het leven heeft beroofd.
En die is vrijuit gegaan.

13-12-2015, 15:18

Citaat:
De 28-jarige man werd in eerste aanleg ook al veroordeeld tot drie jaar cel maar ging daartegen in beroep.


Late criminele carrière.

Drie jaar is zo om en dan trouwen -geen ring van de zaak- en aan de kids.

13-12-2015, 15:22

Citaat door Neville:
Late criminele carrière.

Drie jaar is zo om en dan trouwen -geen ring van de zaak- en aan de kids.



te vroeg om te trouwen . 28 jaar is niet de leeftijd .

13-12-2015, 15:26

Citaat door zakof:
te vroeg om te trouwen . 28 jaar is niet de leeftijd .


50+

Volwassen.

13-12-2015, 15:28
no . 35 max .


jongeren van 25 a 28 die trouwen zijn nog kinderen ik zie het toch om mij heen .en de meeste scheiden na een half jaar .
Citaat door Neville:
50+

Volwassen.

13-12-2015, 15:32

Citaat door zakof:
no . 35 max .


jongeren van 25 a 28 die trouwen zijn nog kinderen ik zie het toch om mij heen .en de meeste scheiden na een half jaar .


Ja ook door familie en stress.
Mannen van nu zien er op hun 40e uitgeleefd uit. Oude generatie was niet zo, echte mannen.

13-12-2015, 15:32

Citaat door tangaouii_:
@discover_me en verkrachting 2 maand ?!?!
Pedos krijgen in NL een taakstraf of max 2 maanden cel,daar hoor je ze nooit over,

Blijkbaar vinden ze dat normaal.

13-12-2015, 16:28
@Redactie,

alweer te laat met plaatsen. Begint normaal te worden.

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5385990&highlight=

13-12-2015, 16:29


Goed wat heeft Zakaria G nou precies uitgespookt dan ? Iemand info of moet ik effe Googelen, jullie zijn allemaal natuurlijk beter ingelicht in NL dan ik Frankrijk....

13-12-2015, 17:27

Citaat door Handsome_G:
Wie/wat is er overvallen dan ? Was gewoon een mislukte heling.
De enige overvaller in deze zaak, is de juweliersvrouw die de helers van het leven heeft beroofd.
En die is vrijuit gegaan.


De juweliersvrouw heeft het afval opgeruimd... Mijn dank aan deze dame voor het veiliger maken van ons land en waarschijnlijk nog veel andere landen ook .

13-12-2015, 19:15

Citaat door Gitane:
Goed wat heeft Zakaria G nou precies uitgespookt dan ? Iemand info of moet ik effe Googelen, jullie zijn allemaal natuurlijk beter ingelicht in NL dan ik Frankrijk....
Gitane,

"Zakaria G., de zogenoemde ’derde overvaller’ van juwelier Goldies in Deurne, moet drie jaar de cel in voor betrokkenheid bij de fatale overval in Deurne. Dat heeft de rechtbank in Den Bosch vandaag bepaald. Het Openbaar Ministerie had een gevangenisstraf van drieënhalf jaar geëist.

De rechtbank acht bewezen dat Zakaria G. twee weken voor de overval een voorverkenning uitvoerde bij de juwelier in Deurne. Ook heeft hij samen met de overvallers de vluchtauto geleend en opgehaald. G. wist dat juwelier Goldies doelwit was, maar was niet het brein achter de overval, aldus de rechtbank in Den Bosch."


http://www.nrc.nl/nieuws/2015/04/08/drie-jaar-cel-voor-derde-verdachte-overval-deurne


Noord

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7