Bekijk volle/desktop versie : Zijn er nog mensen die überhaupt aan een ander denkt.



12-12-2015, 00:49
Ben voor een kledingbank kinderkleding aan het verzamelen omdat ze daar tekort aan hebben en ben meteen aan de slag gegaan via familie en vrienden en collega's.. Heb zelf veel ingekocht zoals ondergoed en sokken en van alle mensen die zeiden dat ze zouden helpen
Hoor ik niks meer en het ergste is het zijn mensen die het goed hebben en ook kinderen hebben. Maar als je zegt dat de media ook aanwezig is dan Willen ze ineens wel helpen. Wie heeft zoiets ook meegemaakt en hoe gaan jullie ermee om.

13-12-2015, 00:05


Zeg dat wel, met de dag word het alleen maar erger.. het gaat alleen maar over onzin of wat moet ik doen.. Maar gelukkig zijn er mensen die wel een hart hebben en die helpen en dat zijn Nederlanders.

13-12-2015, 00:39
Klopt inderdaad, voor mij is het erg belangrijk dat je een ander helpt die het moeilijk hebben alleen iemand gezelschap houden kan al voldoende zijn.. Kijk om jullie heen ieder persoon kent iemand die het slecht heeft. En belangrijkste is begin bij je directe omgeving.. En geloof me je zal zien dat het je goed doet..

15-12-2015, 08:54
Layley gatverdamme gewoon. tfoe tfoe tfoe wat een teringreactie zeg

02-01-2016, 02:33



Citaat door mieter:
Layley gatverdamme gewoon. tfoe tfoe tfoe wat een teringreactie zeg
Waarom uitschelden?

TS maakt een punt
Vaak willen mensen helpen als zij ervan ook beter worden
Of vaak zeggen mensen wel maar doen het niet als het erop aankomt
Vaak helpen alleen mensen die echt om anderen geven
Oftewel die Allah wtevreden willen stellen dmv Zijn creatie te helpen

02-01-2016, 02:59

Citaat door opzoekers1234:
Waarom uitschelden?

TS maakt een punt
Vaak willen mensen helpen als zij ervan ook beter worden
Of vaak zeggen mensen wel maar doen het niet als het erop aankomt
Vaak helpen alleen mensen die echt om anderen geven
Oftewel die Allah wtevreden willen stellen dmv Zijn creatie te helpen
Ik scheldt niet. Lees haar tekst. Ze geeft aan dat alleen Nederlanders helpen en een hart hebben. Al die goede daden die onze zusters en broeders doen wil zij door haar lompe topic ontkennen

02-01-2016, 09:26
Dan ga je toch naar Willem mafkees

achterlijke wijf joh

02-01-2016, 10:16
Ik vind haar reactie ook om te walgen .....ga op fb kijk hoeveel machallah onze broeders en zusters doen voor de mensen. .

Geloof me dat zijn echt geen hollanders ...en hmdlh hoeveel moslima's die voor vrijwillig zoveel doen voor de mindere en armen ......en dan kom jij met zo'n riool reactie ...ga je schamen mens ...miss ligt het wel aan jou dat ie mensen het lieten afweten. ......als ik alleen naar jou kots reactie kijk dan zegt dat genoeg .......denk voortaan na voordat je wat typt oke!!!

02-01-2016, 13:36

Citaat door mieter:
Layley gatverdamme gewoon. tfoe tfoe tfoe wat een teringreactie zeg
Als dat schelden niet is?
Dan weet ik het ook niet meer

02-01-2016, 13:52
Je wijkt af van het onderwerp. Ik ga geen discussie met je aan. discussie gesloten.

03-01-2016, 18:42
Vaak meegemaak, het is gewoon walgelijk.