Bekijk volle/desktop versie : Gezocht Muziekanten Berbers&Arabisch



11-12-2015, 22:59
Sallaam beste mensen.

Na lang tijd over nagedacht te hebben zou ik mijn hobby op willen pakken. Ivm met drukte heb ik het al jaren moeten opgeven.

In het verleden heb ik in bekende marokkaanse/turkse/irakeese bandjes gespeeld, of werd er ingehuurd. Ik weet als geen ander dat het heel moeilijk is om een serieus band te beginnen. Ik ben zelf professionele toetsenist dwz keyboarder,syntheziser en piano. Wat ik zoek zijn andere muzikanten die goed met instrumenten om kunnen gaan zoals drummer, gitarist, bassist, derboukist etc om om een degelijk band op te zetten. Verder graag iemand die kan zingen zowel Berbers/Arabisch sprekend. De bedoeling is dat we voor style Tamazight/Reggada/Rai/Chaabi/Charki en alles wat orientaals is zoals trouwnummers en intro's. En wat te toekomst brengt is altijd mooi meegenomen, gezelligheid first.

Voor studio om te repeteren heb ik een goed adres die betaalbaar is, incl versterkers, boxen en microfoons. Eigen instrument is wel een pre.

Kom je uit Noord-Brabant en lijkt het je wat pm mij. Alleen serieuze reacties graag.