Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk help me aub



Pagina's : [1] 2

14-04-2005, 18:53
salaam

ik hoop dat julie me kunnen helpen.
ik heb een paar dagen geleden me haren blond geverft.alleen vond het een lelijk kleur.paar dagen later heb ik er turkse henna in gedaan.ze3ma lichtbruin.maar me haren zijn nu oranje geworden
weten julie hoe ik me haren nu bruin kan krijgen.want ze zeggen dat verf niet boven henna kan.ik hoop dat julie me kunnen helpen.

ps alhamd draag ik hijaab anders stond ik verschut

14-04-2005, 18:55


ja gelukig draag je hijaab...ik had die oranje kleur gerkegen toen ik nog geen hijaab droeg..oeff k durfde niet meer naar school of over straat te lopen..maar het word wel een mooie kleur naderhand(je moet wel wat geduld hebben) het wordt bruinachtig!

14-04-2005, 19:04
hey meid

erg joh.hahaha gelukkig draag ik hijaab.maar is zo een lelijke kleur.hoe heb jij het eruit gekregen??????

14-04-2005, 19:16

Citaat door slimblondje:
hey meid

erg joh.hahaha gelukkig draag ik hijaab.maar is zo een lelijke kleur.hoe heb jij het eruit gekregen??????
ik heb het er niet uit kunenn krijgen ik wou het ook niet..ik had niks in mijn haren gedaan..teveel verven is helemaal niet goed voor je haren...dus liet ik het gewoon zo en na een paar weken werd het een mooi kleurtje

14-04-2005, 19:23


maar bij mij is het echt een lijke kleur.omdat ik daarvoor heel lichtblond in me haren had.
me nicht gaat over 3 weken verloven.nu moet ik me hijaab wel ophouden

14-04-2005, 19:32

Citaat door slimblondje:
maar bij mij is het echt een lijke kleur.omdat ik daarvoor heel lichtblond in me haren had.
me nicht gaat over 3 weken verloven.nu moet ik me hijaab wel ophouden
koop gewoon van l'oreal verf en verf je haar bruin..............
het is wel slechter voor je haar als henna, maar henna op blond haar dat gaat bijna nooit goed
nou succes er mee!!!!!!!!

ma a salama

14-04-2005, 19:35
je moet gewoon je haar verven maar pas op meid geen licht bruin kopen want dan word het roze
je moet zwart/bruin halen dan word het tenminste een mooi kleurtje
zoals ik al zei ik raad je een licht kleurtje af want dan onstaat er nog een afschuwelijke kleur

ik heb ervaring ermee

14-04-2005, 19:42

Citaat door slimblondje:
maar bij mij is het echt een lijke kleur.omdat ik daarvoor heel lichtblond in me haren had.
me nicht gaat over 3 weken verloven.nu moet ik me hijaab wel ophouden
ja meid ik weet welke kluer je bedoelt...net als die t-shirts van de voetbal elftal van nederland.. en zwart moet je niet pakken dat is haram

14-04-2005, 20:12

Citaat door slimblondje:
salaam

ik hoop dat julie me kunnen helpen.
ik heb een paar dagen geleden me haren blond geverft.alleen vond het een lelijk kleur.paar dagen later heb ik er turkse henna in gedaan.ze3ma lichtbruin.maar me haren zijn nu oranje geworden
weten julie hoe ik me haren nu bruin kan krijgen.want ze zeggen dat verf niet boven henna kan.ik hoop dat julie me kunnen helpen.

ps alhamd draag ik hijaab anders stond ik verschut
Je moet gewoon een donkere kleur erop gooien..(Maar laat iemand het doen die het goed kan)

Bv: Donkerbruin..

14-04-2005, 20:46
misschien moet je de kapper gaan bezoeken?????????????????????????

14-04-2005, 20:54

Citaat door slimblondje:
salaam

ik hoop dat julie me kunnen helpen.
ik heb een paar dagen geleden me haren blond geverft.alleen vond het een lelijk kleur.paar dagen later heb ik er turkse henna in gedaan.ze3ma lichtbruin.maar me haren zijn nu oranje geworden
weten julie hoe ik me haren nu bruin kan krijgen.want ze zeggen dat verf niet boven henna kan.ik hoop dat julie me kunnen helpen.

ps alhamd draag ik hijaab anders stond ik verschut
Ik zou terug gaan naar de winkel/kapster die jou die Turkse henna heeft aangeboden. Ik weet niet of dat wel zo is?

15-04-2005, 20:59
thx meiden

maar ik heb gehoort dat je op henna geen verf in je haren kunt krijgen.het blijft de zelfde kleur.ik w8 nu effe een weekje en zal ik het proberen.want heb net een week me haren geverft en dat is slecht voor je haren.

15-04-2005, 21:41


donkerbruin..... dus geen lichte kleur in je haar verven want henna blijft sterkkkkk kleur...als je oranje kleur in je haar hebt dan moet je donkerbruin verf nemen: merk van VISION. als je haar verft hebt gedaan daarna moet je echt je haar afblijven dus geen troep meer in je haar....

07-05-2005, 14:41
Hahah dit had ik ook een keer ik had mn haar helderrood geverfd

En had daarna lichtbruin gedaan en het ging de oranje kant op

Maar heb nu koperblond t beste om de niet gewenste kleur eruit te krijgen

Is ontkleuren.

07-05-2005, 14:50
als je naar de kapper gaat, kunnen ze je heus wel helpen. Ik weet niet of je wel naar Nederlandse kappers gaat, in verband met je hoofddoek, maar dan zou ik gewoon een Marokkaanse kapster bezoeken. Dan gaan ze je haar ontkleuren en vervolgens permanent verfen in een bruine kleur ofzo. Ik denk niet dat het uitmaakt of je henna in je haar hebt... als je gewoon een hele donkerbruine kleur pakt, moet het wel lukken..

En één advies: ga niet zelf lopen experimenteren...anders wordt je haar binnen de kortste keren groen of paars ofzo. Ga naar iemand die er verstand van heeft... Heb je toevallig geen Marokkaans vriendin die kappersopleiding heeft gedaan ofzo..

Pagina's : [1] 2