Bekijk volle/desktop versie : Goude ketting gestolen



Pagina's : [1] 2

09-12-2015, 22:57
Lady's vraagje afgelopen zaterdag is mijn zusje verloofd en we hebben een verlovingsfeest gegeven bij mijn ouders. Mijn goude ketting is gestolen uit de kamer van mijn moeder daar had ik hem afgedaan en neergelegd. Dom van me dat weet ik maar je zou denken je het alleen family en bekende over de vloer die nemen jouw spullen toch niet weg wel dus. Heb overal gezocht maar wist echt zeker dat ik hem daar heb afgedaan en op mama haar nachtkastje heb gelegd. In die kamer gingen vrouwen bidden dus er liepen mensen in en uit. De volgende ochtend ontdekte ik pas dat ie weg was. Is een ketting van 900 euro dus ik vind het heel erg niet alleen van de ketting maar dat gewoon een bekende die heeft weggenomen. Nou gaf mijn broer aan dat ik dit kan verhalen op de inboedelverzekering van mijn ouders. Klopt dit? Ik ben er niet bekend mee dacht dat dit alleen kon bij inbraak. Ja dit is eigenlijk gewoon diefstal uit huis. Of zal ik het beste even met ze bellen? Wij hebben nog nooit iets bij ze verhaald en twijfel eigenlijk wel of dit wel kan.

09-12-2015, 23:04


Omg Ik zou gewoon achterhalen wie die ketting heeft gestolen want het is gewoon achterlijk.

10-12-2015, 00:42
Je moet kunnen bewijzen dat hij is gestolen neem ik aan. Dat lijkt mij heel lastig bij je ouders thuis en tijdens een feestje.

10-12-2015, 00:45
Sowieso dien je dan aangifte te doen voor diefstal/verduistering. Je hebt daarnaast ook de aankoopbon nodig.

10-12-2015, 07:23


Het kunnen misschn kinderen geweest zijn, die er mee aan het spelen waren? En op een andere plek achter gelaten. Je kan toch aan die vrouwen vragen of ze het hadden gezien liggen...

Dit is 1 van de redenen dat het geen goed idee is om vrouwen te laten bidden in slaapkamers.
Slaspkamers moeten allemaal op slot als er veel bezoekt komt. Niemand vertrouwen. Als ze willen bidden, bidden ze maar in de living 1 per 1.

10-12-2015, 07:42
Heb je aangifte gedaan bij de politie?

10-12-2015, 08:13
Zo erg, zou iedereen terug roepen hoor!!
Pfff is heel moeilijk dit, als je erachter kwam die dag zelf, zou ik tegen iedereen zeggen niemand gaat naar buiten tot ik me ketting heb

19-12-2015, 20:11
Ik heb aangifte gedaan en dit doorgegeven aan de verzekering. Ik weet niet of ze dit vergoeden maar wilde het toch proberen. Hoop het wel heb nog wat contact gehad met familie en bekende die aanwezig waren maar was bang dat hun dachten dat ik ze beschuldigde. Voornamelijk tantes en nichten gevraagd waarvan de kinderen aanwezig waren of hun misschien wat hebben gezien maar helaas. Ketting is echt zoek en weet wel zeker dat de ketting gestolen is.

20-12-2015, 00:33
SubhanaAllah snap dat niet hoe kun je bidden en daarna doodnormaal ketting stelen?

Pff ik hoop voor je dat je ketting terecht komt

20-12-2015, 08:36
Feest of geen feest. Slaapkamer hoort op slot en is prive terein van man en vrouw.

Als er gebeden moet worden zet muziek oid uit en geef de ruimt in de zitkamer om te bidden.

20-12-2015, 09:03
Het gaat op een gegeven moment niet eens meer om de ketting maar om wie die ketting heeft gestolen. Ik zou het heel erg vinden als familie of bekenden gewoon van me stelen.

20-12-2015, 09:58
Bij mij ook. Maar het was niet alleen eigen familie die uitgenodigd was. Mensen zijn niet te vertrouwen.

20-12-2015, 10:56


Tijdens feestje van m'n zusje zijn onze horloges gejat.

20-12-2015, 10:56
Mijn moeder had buurvrouwtjes die ook van alles van haar jatte.

20-12-2015, 12:59
Lekkere boel hier. Dus geen feestjes meer geven!

Pagina's : [1] 2