Bekijk volle/desktop versie : je laten leiden door verliefdheid....



Pagina's : [1] 2

09-12-2015, 22:00
zat vandaag toevallig naar Spangas te kijken
een stel speelt nu dat de vrouw wil scheiden omdat ze verliefd is geworden op iemand anders.

In hoeverre is het acceptabel om je verliefdheidsgevoel te volgen? verliefdheidsgevoel gaat immers voorbij

09-12-2015, 22:01


Spangas??????

09-12-2015, 22:03

Citaat door Stillelezerrr:
Spangas??????
ja had eerst het jeugdjournaal met mijn neefje gekeken. kwam aansluitend

09-12-2015, 22:23
als vrouw is dat de grootste fout die je kan maken man mag nog 3keer verliefd worden

09-12-2015, 22:25


Waarom laat je je neefje jeugdjournaal kijken?

09-12-2015, 22:44

Citaat door SheilaLove:
als vrouw is dat de grootste fout die je kan maken man mag nog 3keer verliefd worden
vaak krijg je het advies ... volg je hart! Ik vind dat eigenlijk een foutief advies.

09-12-2015, 22:45

Citaat door XL!:
Waarom laat je je neefje jeugdjournaal kijken?
naar el jazira kijken in pedagogisch onverantwoord en al dat bloed word in groep 5 niet behandeld.

dus wat voor keus heeft hij?

09-12-2015, 22:46
Ik zou het combineren en uitzoeken of het wel echt waard is.

09-12-2015, 22:48

Citaat door Dunya.:
Ik zou het combineren en uitzoeken of het wel echt waard is.
dus hoe dan ook... je verstand laten prefeleren

09-12-2015, 22:50

Citaat door Rajl:
vaak krijg je het advies ... volg je hart! Ik vind dat eigenlijk een foutief advies.
ik zeg dat ook altijd maar in deze geval vind ik dat ze shitan volgen niet hun hart

09-12-2015, 22:50

Citaat door Rajl:
naar el jazira kijken in pedagogisch onverantwoord en al dat bloed word in groep 5 niet behandeld.

dus wat voor keus heeft hij?

Al jazeera gaat ook nergens over. Gewoon geen nieuws laten kijken, allemaal leugens waarmee ze hun hoofdjes vullen.

09-12-2015, 23:20

Citaat door XL!:
Al jazeera gaat ook nergens over. Gewoon geen nieuws laten kijken, allemaal leugens waarmee ze hun hoofdjes vullen.
nieuws at je bij het journaal ziet is de waarheid. Het is alleen niet in balans met de tegenbeelden. De belichting is eenzijdig. maar dus absoluut niet gelogen. kinderjournaal is nog redelijk abstract qua meningvorming

09-12-2015, 23:21



Citaat door SheilaLove:
ik zeg dat ook altijd maar in deze geval vind ik dat ze shitan volgen niet hun hart
shitan is een makkelijke excuus truus. voor iedereen ligt er een klaar om direct te gebruiken.

verantwoordelijkheid nemen en niet afschuiven.
nu ik erover denk, mss is dat de reden waarom marokkanen altij ontkennen schuldig te zijn aan wat dan ook.

met keihard bewijs.... nog... it wasn't me!

09-12-2015, 23:22
Spangas is kapot leuk en het is niet acceptabel om jezelf zodanig te laten leiden door je gevoelens maar dat zal ook niet gebeuren als Allaah azzawadjall op #1 staat.

09-12-2015, 23:26

Citaat door alleenvoorhem.:
Spangas is kapot leuk en het is niet acceptabel om jezelf zodanig te laten leiden door je gevoelens maar dat zal ook niet gebeuren als Allaah azzawadjall op #1 staat.
Spangas is gericht op pubers. en wat ze meekrijgen is... als je in een huwelijk zit en je komt Jan tegen en je wordt verliefd op hem. laat je man en twee kinderen en ga samen wonen met jan je geluk beproven. volg je hartje.... vind ik erg fout

Pagina's : [1] 2