Bekijk volle/desktop versie : Belangrijk!!!!!!!



08-12-2015, 22:28

Citaat:
Assalamu alaikoem. Mijn naam is Houria, ik ben moeder van een jongeman van 25 jaar. Mijn zoon heeft in april een ongeval gehad waardoor hij nu ernstige gezondheidsproblemen heeft. Hij is verlamd vanaf zijn borst subhanAllah. We proberen hem nu bi idni Allah te helpen door hem te laten opereren in Amerika. Alleen kost dit een enorm geldbedrag. Namelijk
32 000 euro.

Ik zou graag nu beroep doen op deze ummah om mij en mijn zoon omwille van Allah te helpen. Weet dat allah jullie beloont voor jullie hulp.

Abu Hoeraira رضي الله عنه overleverde dat de Profeet صلى الله عليه وسلم zei: “ elke dag dalen er twee engelen uit de hemel en zegt een van hen:” ‘O Allaah! Compenseer elke persoon die omwille van U uitgeeft [...].
Indien jullie vragen hebben moge jullie mij contacteren. Indien jullie twijfelen over de echtheid van dit bericht aarzel dan niet en stuur mij een bericht.

Ik vraag jullie ook om dit bericht zo veel mogelijk door te zenden naar alle mensen die je kent. Alle beetjes kunnen bijdragen om dit bedrag bi idni allah te verzamelen. Zelfs met 1 euro kan je helpen..

Mijn gegevens:

Bankrekeningsnummer: BE80 001548263577

Naam: Houria Kaddouri
Mededeling: sadaqa zoon


Moge Allah jullie belonen
Zuster Houria

STUUR DOOR AUB

Bron hadith: sahih al bukhari boek 24 hadith 45
-