Bekijk volle/desktop versie : The good life...



Pagina's : [1] 2 3 4 5

08-12-2015, 12:17
Denk dat we allemaal wel die uitdrukking kennen. Alleen verschilt het voor een ieder wat ie eronder verstaat. De vraag is dus wat versta jij onder 'the good life' wanneer is daar volgens jou sprake van? wat heb je daarvoor nodig?

roept u maar

08-12-2015, 12:30



Citaat door maaltje:
Denk dat we allemaal wel die uitdrukking kennen. Alleen verschilt het voor een ieder wat ie eronder verstaat. De vraag is dus wat versta jij onder 'the good life' wanneer is daar volgens jou sprake van? wat heb je daarvoor nodig?



roept u maar


Goodlife is genoeg geld om nooit meer te hoeven werken. Op vakantie gaan wanneer je wil uitgeven wat je wil. Shoppen tot je erbij neer valt. Mohim is een leventje waar we dagelijks van dromen maar nooit werkelijkheid van kunnen maken tenzij we gaan erven van een rijke stinkerd

08-12-2015, 12:35

08-12-2015, 12:35

Citaat door de_vertellerrr:
Als je ziet dat je een buikje aan het ontwikkelen bent.


Bij mannen wel ja hahaha is me echt opgevallen dat mannen als ze welvarend zijn dat ze een buikje hebben

Waarom eigenlijk

08-12-2015, 12:37



Citaat door maaltje:
Denk dat we allemaal wel die uitdrukking kennen. Alleen verschilt het voor een ieder wat ie eronder verstaat. De vraag is dus wat versta jij onder 'the good life' wanneer is daar volgens jou sprake van? wat heb je daarvoor nodig?

roept u maar
Persoonlijk assistente
Persoonlijk chauffeur
Ieder jaar overal op vakantie kunnen gaan
De pinpas niet zegt Transactie geweigerd

Een topfunctie voor 1 dag kunnen vervullen

08-12-2015, 12:38

Citaat door Neda:
3ayen Neda 3ayen Ajaz am yini a tkobe3t inoe kiem ayeh a3am pinpas iek mintegsed, nhara nesh adjemren adeke3 korshi di tedaath mara tawkhed atafed tajine yewged

08-12-2015, 13:03

Citaat door Hmidouchh_:
3ayen Neda 3ayen Ajaz am yini a tkobe3t inoe kiem ayeh a3am pinpas iek mintegsed, nhara nesh adjemren adeke3 korshi di tedaath mara tawkhed atafed tajine yewged



Jij begrijpt the good life.....

08-12-2015, 13:07
The goodlife... Ik denk daarbij niet alleen aan financiele voordelen. Maar meer een gelukkig en rustige leven. Dat je kunt genieten van simpele dingen met de mensen die je lief hebt.
Wat heb je aan heel veel geld als iemand die je lief hebt een ernstige ziekte heeft Allah y yehfed.
Ik denk niet dat je na het overlijden van bijv een oma denkt: nou ik ga ff lekker shoppen om the goodlife te proeven

Bepaalde dingen kun je niet kopen met geld. Denk maar aan liefde, geluk en gezondheid.
Geld maakt het natuurlijk wel makkelijker

08-12-2015, 13:08
Neda, dat is idd ook een goed voorbeeld van THE GOODLIFE

08-12-2015, 13:11

Citaat door lina-paris75:
Neda, dat is idd ook een goed voorbeeld van THE GOODLIFE



Ja toch....

08-12-2015, 13:16

Citaat door de_vertellerrr:
Vrouwen ook.



Ja eten en niet sporten is de enige uitleg denk ik.


Ik zie juist dat rijke vrouwen nog dunner dan dun zijn hahaha maar dat van eten en niet sporten geef ik je gelijk in

08-12-2015, 13:17

Citaat door Neda:

08-12-2015, 13:19



Citaat door Carmen_:
Goodlife is genoeg geld om nooit meer te hoeven werken. Op vakantie gaan wanneer je wil uitgeven wat je wil. Shoppen tot je erbij neer valt. Mohim is een leventje waar we dagelijks van dromen maar nooit werkelijkheid van kunnen maken tenzij we gaan erven van een rijke stinkerd
is het dan iets wat nu alleen onder the good life lijkt te vallen omdat je het niet kunt doen/voorhanden hebt of denk je dat dat sowieso wel the good life zal blijven ook als je het onbeperkt kunt doen (shoppen, vakanties etc)?

08-12-2015, 13:20

Citaat door de_vertellerrr:
Als je ziet dat je een buikje aan het ontwikkelen bent.
vrij vertaald: the good life is voor jou: food!

zeg ik dit zo goed?

08-12-2015, 13:21

Citaat door Loginomdehoekin:
.
Wa ghayr In sha Allah.

Pagina's : [1] 2 3 4 5