Bekijk volle/desktop versie : Graag serieus advies!!



Pagina's : [1] 2

08-12-2015, 11:06
Salaam wa3lajkom broeders en zusters,

Enige maanden geleden is mijn man weg gegaan. Wij zijn 10 jaar getrouwd en hebben 3 kinderen.
In die 10 jaar is dit vaker gebeurd. Alleen ben ik hem telkens gaan terug halen bij zijn ouders. Nu vraag ik me af of ik dit
weer moet doen. Zijn familie zegt tegen mij dat ik nu niks meer moet doen en dat hij er spijt van gaat krijgen. Ik twijfel of ik dit ook echt moet laten. Hij woont nu bij zijn ouders, en hoor via via dat ze hem niet stimuleren om terug te komen.
Wie kan mij serieus advies geven.

salaam wa3laikom

08-12-2015, 18:53


Gij moe nie op m.nl kome en ga uw man aandacht en beetje liefde geve. Pff sjonge jonge

08-12-2015, 19:15
Wa alaikoem salaam wa rahmatoelaah. Contacteer de grote geleerden zuster, is het beste. Als dit niet mogelijk is, dan kun je de studenten contacteren en als je wilt, geef ik je telefoon nummers.

Moge Allaah jouw situatie verbeteren. Amien.

08-12-2015, 19:19

Citaat door Bidahpolitie:
Gij moe nie op m.nl kome en ga uw man aandacht en beetje liefde geve. Pff sjonge jonge
Wat je een man kan noemen

08-12-2015, 19:58


Salaam broeder bedankt voor je serieuze reactie. Als je nummers hebt graag broeder. Je kan me pm sturen .
Moge allah je goede daden belonen inshallah!

08-12-2015, 21:13
Hem terug halen? het lijkt wel of je het over een kind hebt.
Laat hem lekker zelf terugkomen?
Hoe lang is hij nu weg dan?

08-12-2015, 21:15
Gelijk heb je helemaal. En daarom vraag ik om advies. Omdat ik de klus kwijt ben. Ik waardeer jullie tips enorm.

08-12-2015, 22:21
Hij gaat gewoon spontaan effe bij zen ouders wonen omdat....en dan ga jij hem halen??? Is dit een film?

08-12-2015, 22:26
Wow, wat sneu dat je zo'n man hebt, hoop dat je kids hier niets van meekrijgen. Moge Allah subhanahu wa ta'ala jullie bijstaan, amien.

08-12-2015, 22:51

Citaat door Mansur:
Salaam 3alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh

Zowel voor de man als voor de vrouw moeten zij voor hun partner strijden om hem of haar terug te halen na scheiding, vooral als er kinderen bij betrokken zijn.

Dit verhaal komt bekend voor bij een bekende van mij. Meerdere malen is de man vertrokken en ging samen met een ander vrouw.
Maar Almachtige Allah heeft ze weer bijeen gebracht en het gaat Alhamdoelilaah nog steeds hartstikke goed en beter als voorheen.

Geef de moed niet op en vecht voor je partner om hem terug te halen is mijn advies
Als hij bij zijn ouders terug is, is het makkelijker dan dat hij bij een ander vrouw is.
Maak het goed en vecht ervoor is mikn advies en moge Almachtige Allah subhana wa ta'ala je bijstaan.

Neem contact met hem en spreek met hem onder 4 ogen, niet over de telefoon.
بارك الله فيك

08-12-2015, 22:58
Is het ook niet zo dat na paar keer talaaq te hebben gehad dat je je man niet meer terug mag hebben ofzo?

08-12-2015, 22:59

Citaat door Bidahpolitie:
Gij moe nie op m.nl kome en ga uw man aandacht en beetje liefde geve. Pff sjonge jonge


10+

08-12-2015, 23:02


@Sawah goeie vraag. zo goed zijn voor een topic.

09-12-2015, 12:57
iedereen reageert heel normaal en jij moet weer zo een rare reactie plaatsen. Dit is het hoekje islam. Dus ik denk dat jij elders je reacties moet plaatsen.

09-12-2015, 13:47

Citaat door Warda198:
Salaam wa3lajkom broeders en zusters,

Enige maanden geleden is mijn man weg gegaan. Wij zijn 10 jaar getrouwd en hebben 3 kinderen.
In die 10 jaar is dit vaker gebeurd. Alleen ben ik hem telkens gaan terug halen bij zijn ouders. Nu vraag ik me af of ik dit weer moet doen.
Zijn familie zegt tegen mij dat ik nu niks meer moet doen en dat hij er spijt van gaat krijgen. Ik twijfel of ik dit ook echt moet laten. Hij woont nu bij zijn ouders, en hoor via via dat ze hem niet stimuleren om terug te komen.
Wie kan mij serieus advies geven.

salaam wa3laikom
Alaykoum selaam,

Al maanden weg en dan zegt men maar niks te moeten doen? Wanneer wel, na jaren ofzo?

Lastige situatie, ik kan je frustratie en machteloosheid begrijpen. Maar als ik dan lees dat je 10 jaar getrouwd bent en 3 kids hebt, zou ik je dan ook adviseren om je best te doen voor je huwelijk. Besluit er voor te vechten en verricht hiervoor salaat istikharah.

Ga ook een goed gesprek aan, want ik neem aan dat er meer aan de hand is waardoor hij bij zijn ouders zit en dit al vaker is voorgekomen. In-sha Allah zullen jullie je problemen oplossen, omwille van Allah.

Moge Allah het voor je vergemakkelijken, ameen.

Pagina's : [1] 2