Bekijk volle/desktop versie : psv gaat finale champions leauge spelen tegen chelsea !



Pagina's : [1] 2 3 4 5

14-04-2005, 17:01
EN dan sloopt psv chelsea

14-04-2005, 22:08


nou ik denk eerder anders om...

15-04-2005, 09:32
hahahahhaha zou voor psv een droom zijn die werkelijkheid word...

15-04-2005, 10:36
gebeurd ook real ligt er al lang uit

15-04-2005, 10:37



Citaat door Bassie_de_clown:
gebeurd ook real ligt er al lang uit
ahahahah Ze hebben afgelopen zondag wel Barca verslagen....
Nu nog 6 punten verschil en 7 wedstrijden te gaan en etoó ligt eruit
ahhahaahahaha

15-04-2005, 11:00

Citaat door Bassie_de_clown:
EN dan sloopt psv chelsea
Precies

15-04-2005, 11:56
Chelsea

15-04-2005, 12:38

Citaat door Bassie_de_clown:
EN dan sloopt psv chelsea
hahah ik zou zeggen blijf dromen. AC Milan zal veeeel te sterk voor psv zijn. Vooral in Milaan denk ik dat PSV een harde klap gaat krijgen van 4 misschien zelfs 5 -o. want met een verdediging als maldini,stam en cafu, met een middenveld als gatusso,seedorf, pirlo,kaka en met de Ninja aanval SHEVCHENKO en CRESPO denk ik dat je het als team niet ver zal schoppen wanneer je tegen dit ac moet spelen. Met name kaka en de 2 spitsen zullen voor heeeeeel erg veel dreiging zorgen. Die dreiging resulteert meestal in grote kansen en vaak ook een doelpunt. Want spitsen van zon kaliber hebben aan een 1/2 kansje al genoeg. En de verdediging van psv maakt af en toe fouten en die zullen zeker weten door ac milan afgestraft worden. Bovendien kan shevchenko lang en goed dribbelen met de bal aan de voet het zal mij geen wonder zijn wanneer hij zich meerdere malen door de psv verdediging soleert. Ook crespo is levensgevaarlijk, zowel in de lucht als op de grond. Zijn kopballen en zijn schoten zijn altijd richting goal gevestigd. Slechts een enkele keer schiet hij wagenwijd over. En mocht psv het halen dan denk ik dat chelsea de droom van psv aan diggelen schiet. Want dit team met Jose mourinho is onverslaanbaar in de eerste ontmoetingen.

15-04-2005, 12:53
ewa a mensen om eerlijk te zeggen ik durff geen uitspraken meer te doen ech waar zeg eens eerlijk wie had gedacht dat psv de halve-finlae zou halen of Az even eerlijk mensen door wie had gedacht dus verder zie ik het wel wat het wordt je moet tegenwoordig niemand onderschatten in het voetbal

15-04-2005, 15:48

Citaat door najouaaatje:
Juist
Helemaal met je eens



17-04-2005, 11:23

Citaat door Reqrouz:
hahah ik zou zeggen blijf dromen. AC Milan zal veeeel te sterk voor psv zijn. Vooral in Milaan denk ik dat PSV een harde klap gaat krijgen van 4 misschien zelfs 5 -o. want met een verdediging als maldini,stam en cafu, met een middenveld als gatusso,seedorf, pirlo,kaka en met de Ninja aanval SHEVCHENKO en CRESPO denk ik dat je het als team niet ver zal schoppen wanneer je tegen dit ac moet spelen. Met name kaka en de 2 spitsen zullen voor heeeeeel erg veel dreiging zorgen. Die dreiging resulteert meestal in grote kansen en vaak ook een doelpunt. Want spitsen van zon kaliber hebben aan een 1/2 kansje al genoeg. En de verdediging van psv maakt af en toe fouten en die zullen zeker weten door ac milan afgestraft worden. Bovendien kan shevchenko lang en goed dribbelen met de bal aan de voet het zal mij geen wonder zijn wanneer hij zich meerdere malen door de psv verdediging soleert. Ook crespo is levensgevaarlijk, zowel in de lucht als op de grond. Zijn kopballen en zijn schoten zijn altijd richting goal gevestigd. Slechts een enkele keer schiet hij wagenwijd over. En mocht psv het halen dan denk ik dat chelsea de droom van psv aan diggelen schiet. Want dit team met Jose mourinho is onverslaanbaar in de eerste ontmoetingen.
jij weet ten minste waar je het over hebt!!

17-04-2005, 11:24

Citaat door Bassie_de_clown:
EN dan sloopt psv chelsea
droom verder

17-04-2005, 11:30



Citaat door Reqrouz:
hahah ik zou zeggen blijf dromen. AC Milan zal veeeel te sterk voor psv zijn. Vooral in Milaan denk ik dat PSV een harde klap gaat krijgen van 4 misschien zelfs 5 -o. want met een verdediging als maldini,stam en cafu, met een middenveld als gatusso,seedorf, pirlo,kaka en met de Ninja aanval SHEVCHENKO en CRESPO denk ik dat je het als team niet ver zal schoppen wanneer je tegen dit ac moet spelen. Met name kaka en de 2 spitsen zullen voor heeeeeel erg veel dreiging zorgen. Die dreiging resulteert meestal in grote kansen en vaak ook een doelpunt. Want spitsen van zon kaliber hebben aan een 1/2 kansje al genoeg. En de verdediging van psv maakt af en toe fouten en die zullen zeker weten door ac milan afgestraft worden. Bovendien kan shevchenko lang en goed dribbelen met de bal aan de voet het zal mij geen wonder zijn wanneer hij zich meerdere malen door de psv verdediging soleert. Ook crespo is levensgevaarlijk, zowel in de lucht als op de grond. Zijn kopballen en zijn schoten zijn altijd richting goal gevestigd. Slechts een enkele keer schiet hij wagenwijd over. En mocht psv het halen dan denk ik dat chelsea de droom van psv aan diggelen schiet. Want dit team met Jose mourinho is onverslaanbaar in de eerste ontmoetingen.
ahahahahaahahahahahha

1988

psv verslaat franse tegenstander in kwartfinale
psv wordt kansloos geacht tegen het grote real madrid, maar komt toch in de finale!

2005

psv verslaat franse tegenstander in kwartfinale
psv wordt kansloos geacht tegen het grote ac milan, maar komt toch in de finale!

17-04-2005, 11:42

Citaat door Amazigh1981:
ahahahahaahahahahahha

1988

psv verslaat franse tegenstander in kwartfinale
psv wordt kansloos geacht tegen het grote real madrid, maar komt toch in de finale!

2005

psv verslaat franse tegenstander in kwartfinale
psv wordt kansloos geacht tegen het grote ac milan, maar komt toch in de finale!

niet waar
hahaha en moesten ze MILAN eruit krijgen (wat nooit gaat gebeuren but you never know ) dan winne ze toch niet tegen CHELSEA dus........ einde DROOM

17-04-2005, 12:01

Citaat door 7hanane77:

niet waar
hahaha en moesten ze MILAN eruit krijgen (wat nooit gaat gebeuren but you never know ) dan winne ze toch niet tegen CHELSEA dus........ einde DROOM
chelsea wordt uitgeschakeld door liverpool!

finale;

psv - liverpool

psv wint na strafschoppen

Pagina's : [1] 2 3 4 5