Bekijk volle/desktop versie : Baby foto album



07-12-2015, 13:17
Hoi dames,

Ik ben opzoek naar een mooie plakalbum voor baby foto's.
Weet iemand een webshop of winkel waar ik leuke albums kan vinden? Graag een grote waar zoveel mogelijk in kunnen..


Andere ideeën ook welkom!

07-12-2015, 13:22


Oh ja ik zoek zo 1 waar alleen maar foto's in kunnen.
Dus geen ruimte voor teksten enz

07-12-2015, 13:36
Bedoel je een foto album om foto's in te plakken of waar je een fotoboek kan laten maken?

Een gewone foto album kan je momenteel bij de Action kopen, voor ongeveer 400 foto's.





Henzo fotoalbum hardcover, 80 blz 29x33cm div.prints € 3,99


Kijk ook eens bij Hema, hebben ook altijd leuke foto albums liggen.

07-12-2015, 13:52
Zo 1 waar jezelf kan plakken.

Shoukran! Die van action is wel heel.goedkoop.

Ik ben eigenlijk meer opzoek naar een speciale babyalbum voor een jongetje

07-12-2015, 16:09


Ik heb die van mijn baby net gemaakt ..maar wel digitaal. Mag m vrijdag gaan ophalen

07-12-2015, 17:51
Shoukran voor jullie reacties dames. Ik ben echt op zoek naar zo een plakboek. Niemand?

07-12-2015, 19:30
Niemand die op de ouderwetse manier foto's plakt in zo een mooie grote speciale album?

07-12-2015, 19:39

Citaat door H2013:
Niemand die op de ouderwetse manier foto's plakt in zo een mooie grote speciale album?
Probleem tegenwoordig is dat iedereen foto's op pc heeft en geen album meer bijhoudt. Ik heb laatst bij Kruidvat tegen de 500 foto's laten afdrukken. Moet ze nog allemaal in een album steken. Ik denk dat ik langs de Action ga. Voor de rest heb ik nog duizenden foto's op pc staan. Als ik die allemaal moet afdrukken...dat wordt een dure grap.

Binnenkort is uitverkoop, meestal hebben ze leuke albums bij Kruidvat, Hema, Blokker enz...en dat tegen mooie prijzen. Ik zou nog even wachten en dan je slag slaan.

07-12-2015, 19:40

Citaat door Nefertari:
Probleem tegenwoordig is dat iedereen foto's op pc heeft en geen album meer bijhoudt. Ik heb laatst bij Kruidvat tegen de 500 foto's laten afdrukken. Moet ze nog allemaal in een album steken. Ik denk dat ik langs de Action ga. Voor de rest heb ik nog duizenden foto's op pc staan. Als ik die allemaal moet afdrukken...dat wordt een dure grap.

Binnenkort is uitverkoop, meestal hebben ze leuke albums bij Kruidvat, Hema, Blokker enz...en dat tegen mooie prijzen. Ik zou nog even wachten en dan je slag slaan.
Ja ik heb ze ook op tel en pc staan. Maar lijkt me mooi om ze zelf erin te plakken. Tijd over ofzo

Ik ga kijken shoukran

07-12-2015, 19:44

Citaat door H2013:
Ja ik heb ze ook op tel en pc staan. Maar lijkt me mooi om ze zelf erin te plakken. Tijd over ofzo

Ik ga kijken shoukran
Ik vind het juist leuk om foto's terug op de ouderwetse manier bij te houden. Wat ook leuk is is zo'n fotoboek, heb laatst een mooie fotoboek bij Photobox laten maken. Was 60 % korting dus heb er zeker gebruik van gemaakt.

07-12-2015, 19:46
Ik heb deze (staat naam en geboorte datum van mijn kind in gegraveerd)



Het is van het merk Henzo. Heb in totaal 3 soorten ervan gehaald. Zoek anders op Internet op fotoalbum met naam en datum.


Ps: ik ben ook nog van de leukste foto's uitprinten en plakken

07-12-2015, 23:03

Citaat door Diamantje_20:
Ik heb deze (staat naam en geboorte datum van mijn kind in gegraveerd)



Het is van het merk Henzo. Heb in totaal 3 soorten ervan gehaald. Zoek anders op Internet op fotoalbum met naam en datum.


Ps: ik ben ook nog van de leukste foto's uitprinten en plakken
Deze is leuk!
Shoukran ga kijken
Leuk klusje he