Bekijk volle/desktop versie : Stel je voor...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

07-12-2015, 00:22
Dat sommige mensen zo in het echt zijn als ze hier op het forum zijn.

07-12-2015, 00:58


Dan ben ik blij dat ik niemand hier persoonlijk ken.

07-12-2015, 01:08
Hopelijk zijn de mensen hier zoals ze hier gedragen ook in real life. Anders zijn het mensen met 2 gezichten, die zich hier uitleven (of heilig voordoen) en in het echt zichzelf heilig voordoen (of zich uitleven). En van de ergste mensen zijn degenen die 2 gezichten hebben.

07-12-2015, 01:42
Dat zou in de meeste gevallen erg jammer zijn.

07-12-2015, 07:11


Er was een man die claimde de mahdi te zijn hier bij ons. Hij had het gevoel dat Allaah hem gezonden had.

Overeenstemmend met deze man lijken sommige mensen hier soms ook gek te zijn.

Alleen denk ik niet dat ze gek zijn, maar echt dat ze zich uitleven.

Ik maakte ooit een grap, maar ik meen het volledig vandaag zoals ik het meende toentertijd. Stel je voor dat ik trouw en wil inloggen op Marokko.nl en er blijkt al ingelogd te zijn met een bepaalde gebruikersnaam; snelste talaaq ooit.

07-12-2015, 07:25
Morgen

Wat een onzin weer zo vroeg op de ochtend

Stel je eens voor dat al jullie hoofden hier zichtbaar zouden zijn..

Oké fijne dag allemaal doei

07-12-2015, 07:57

Citaat door Mouwaysie:
Er was een man die claimde de mahdi te zijn hier bij ons. Hij had het gevoel dat Allaah hem gezonden had.

Overeenstemmend met deze man lijken sommige mensen hier soms ook gek te zijn.

Alleen denk ik niet dat ze gek zijn, maar echt dat ze zich uitleven.

Ik maakte ooit een grap, maar ik meen het volledig vandaag zoals ik het meende toentertijd. Stel je voor dat ik trouw en wil inloggen op Marokko.nl en er blijkt al ingelogd te zijn met een bepaalde gebruikersnaam; snelste talaaq ooit.
Hoezo talaaq? Koop gewoon een tweede laptop en je probleem is opgelost.

07-12-2015, 08:58
Hilarisch antwoord, Yazzin. Hilarisch!

...

@abdars; na3am klopt. Zou echt te erg zijn mochten er daadwerkelijk mensen zijn met 2 gezichten... Vreselijk eng!

Hier flirten, real life niet... Hier grappen en grollen, real life niet... Hier takfier, real life niet... Hier schelden en roddelen + lasteren, real life niet... Hier de geleerde uithangen, real life niet... Hier zaken als bid3a verklaren, real life niet... enz...

Wat ik wel kan begrijpen is dat alles 'anders' overkomt via het forum (email, brieven, enz...) dan in real life. Dit is een ander verhaal...

07-12-2015, 09:01

Citaat door RifZiBniTouzine:
Hilarisch antwoord, Yazzin. Hilarisch!

...

@abdars; na3am klopt. Zou echt te erg zijn mochten er daadwerkelijk mensen zijn met 2 gezichten... Vreselijk eng!

Hier flirten, real life niet... Hier grappen en grollen, real life niet... Hier takfier, real life niet... Hier schelden en roddelen + lasteren, real life niet... Hier de geleerde uithangen, real life niet... Hier zaken als bid3a verklaren, real life niet... enz...

Wat ik wel kan begrijpen is dat alles 'anders' overkomt via het forum (email, brieven, enz...) dan in real life. Dit is een ander verhaal...
Dude relax.. beetje droog ochtend humor.

07-12-2015, 09:07
In mijn geval al een tijdje wakker... Was de uitroepteken erover?

07-12-2015, 09:52

Citaat door Yazzin-:
Hoezo talaaq? Koop gewoon een tweede laptop en je probleem is opgelost.


Dat ik daar niet aan gedacht heb.

07-12-2015, 11:06
Beetje raar dat je zou gaan scheiden als je vrouw lid was van Marokko.nl
Maar zelf lid bent.
Waarom geef je dan je lidmaatschap niet op? Als het zo erg is.

07-12-2015, 11:32


Hij bedoelt bepaalde personen... Niet iedereen. Er staat ook "bepaalde" in zijn post.

Op dat punt ben ik het met hem eens. Een soort zelfreflectie: druk je reactie-historie af en geef het aan je toekomstige - of je huidige echtgeno(o)t(e). De reactie historie vertelt heel veel over je...

Dan zie je mensen continue flirten of roddelen. Lasteren en soms hun zondes openbaar maken door middel van tekst of foto's. Dan zie je weer diegenen die er op los grappen maken en liegen & bedriegen... Of diegene die de geleerde uithangen en overal hun mening ophangen en opdringen. En de mensen die zaken als bid3a verklaren uit hun eigen duim en vloeken, Amerikaans schelden...

07-12-2015, 11:38

Citaat door RifZiBniTouzine:
Hij bedoelt bepaalde personen... Niet iedereen. Er staat ook "bepaalde" in zijn post.

Op dat punt ben ik het met hem eens. Een soort zelfreflectie: druk je reactie-historie af en geef het aan je toekomstige - of je huidige echtgeno(o)t(e). De reactie historie vertelt heel veel over je...

Dan zie je mensen continue flirten of roddelen. Lasteren en soms hun zondes openbaar maken door middel van tekst of foto's. Dan zie je weer diegenen die er op los grappen maken en liegen & bedriegen... Of diegene die de geleerde uithangen en overal hun mening ophangen en opdringen. En de mensen die zaken als bid3a verklaren uit hun eigen duim en vloeken, Amerikaans schelden...
"maar ik meen het volledig vandaag zoals ik het meende toentertijd. Stel je voor dat ik trouw en wil inloggen op Marokko.nl en er blijkt al ingelogd te zijn met een bepaalde gebruikersnaam; snelste talaaq ooit."

Op deze reactie reageerde ik met

"Beetje raar dat je zou gaan scheiden als je vrouw lid was van Marokko.nl
Maar zelf lid bent.
Waarom geef je dan je lidmaatschap niet op? Als het zo erg is."

Snap je

07-12-2015, 11:46
Ja, voor interpretatie vatbaar.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7