Bekijk volle/desktop versie : Pak slaag



Pagina's : [1] 2 3

14-04-2005, 15:36
Wellicht een remedie voor de Nederlandse media die"kuddegedrag" tot een kunst heeft verheven?

bron:
http://www.nu.nl/news/511607/122/Siberisch_pak_slaag_geneest_verslaafden.html

Siberisch pak slaag geneest verslaafden

Uitgegeven: 14 april 2005 15:19
MOSKOU - In het Siberische Novosibirsk kunnen alcohol- en drugsverslaafden met hun billen bloot om van hun slechte gewoonte af te komen. Volgens de nieuwe methode van psychiater Marina Tsjoechrova helpt een flink pak slaag - met een flexible stok op het blote achterwerk - een einde te maken aan de verslaving, schreef de krant The Moscow Times donderdag.

Tsjoechrova heeft tot nu toe tien patiënten onder handen genomen, van wie er zes - na een behandeling van circa een jaar - geheel van de drank en drugs kunnen afblijven. Vier lieten zich na de eerste paar aframmelingen niet meer zien en zouden weer in hun oude gewoonte zijn vervallen. De patiënten moeten de eerste drie weken van de behandeling minstens een keer per week een sessie van driehonderd slagen op de billen incasseren. Daarna worden zij geslagen op eigen verzoek, maar minstens één keer per maand.

Slaan

Volgens de psychiater, die al meer dan twintig jaar verslaafden behandelt, heeft het slaan effect op mensen die afhankelijk zijn van alcohol en opiaten omdat zij vaak een gebrek hebben aan de stof endorfine. De verminderde aanwezigheid van dit zogenoemde 'gelukshormoon' leidt ertoe dat de bovenste lagen van de huid minder gevoelig worden waardoor de verslaafde zich "niet thuis in zijn eigen lichaam voelt", aldus Tsjoechrova. Door de aframmelingen gaan de patiënten weer 'hun lijf voelen' en verlangen zij minder naar alcohol of drugs.

De stok waarmee de willige slachtoffers worden geslagen, is niet zo hard dat er bloedingen optreden. De schade blijft beperkt tot blauwe plekken. Tsjoechrova deelt meestal niet zelf het pak slaag uit, maar laat dat doen door mannelijke werknemers van de afkickkliniek.

De Siberische vinding kan niet op veel bijval rekenen van het Russische ministerie van Gezondheid. De ambtenaar die belast is met de bestrijding van verslaving, heeft laten weten niet erg overtuigd te zijn van het effect van de methode

14-04-2005, 15:40


Een goed pak slaag werkt altijd. Alleen zijn we hier in Nederland veel te soft. De politie zou ook een flink pak slaag mogen uitdelen van mij aan al dat tuig wat er rondloopt.

14-04-2005, 15:44
Het is jammer dat Siberië zo ver weg is........

14-04-2005, 16:10
Zo'n therapie zou een uitkomst kunnen zijn voor vrijgezelle homosexuelen en masochisten en ander soort gespuis

14-04-2005, 16:15



Citaat door Bidawi_Mazlot:
Zo'n therapie zou een uitkomst kunnen zijn voor vrijgezelle homosexuelen en masochisten en ander soort gespuis

Niet voor een masochist, die zou ervan genieten

14-04-2005, 16:26

Citaat door Deliana:
Niet voor een masochist, die zou ervan genieten
Hoe weet jij dat zo zeker, deli?

14-04-2005, 18:30

Citaat door Bidawi_Mazlot:
Hoe weet jij dat zo zeker, deli?
simpel: woordkennis...

14-04-2005, 18:42

Citaat door Bidawi_Mazlot:
Zo'n therapie zou een uitkomst kunnen zijn voor vrijgezelle homosexuelen en masochisten en ander soort gespuis
Zou je aub mijn sex leven buiten beschouwing willen laten maar je de riem van je vader mist mag altijd een keer langskomen

14-04-2005, 18:43

Citaat door &:
Lekkerrrrrrr spanken!
Ach, het is maar waar je van houd...

14-04-2005, 18:53

Citaat door &:
Lekkerrrrrrr spanken!


Zo zie ik je graag! Me love u!

14-04-2005, 19:05

Citaat door Atlasleeuw:
Een goed pak slaag werkt altijd. Alleen zijn we hier in Nederland veel te soft. De politie zou ook een flink pak slaag mogen uitdelen van mij aan al dat tuig wat er rondloopt.
Ik heb niet vaak een pak slaag gehad van mijn ouders. Mijn moeder kon venijnig knijpen, wat dezelfde uitwerking heeft denk ik. (Toen ik jong was zeker!)

Het tuig aanpakken vind ik prima, een pak slaag geven lost alleen op de korte termijn iets op. Zodra ze de wijde wereld weer in gaan, kan het weer tuig worden.

14-04-2005, 19:21
Als het voor verslaafden werkt - perfect. Maar wat verstaan ze in Rusland precies onder verslaafd? Ik rook ook een paar keer per week een jointje, ben ik nu een verslaafde?

14-04-2005, 19:23



Citaat door Mr. Brownstone:
Als het voor verslaafden werkt - perfect. Maar wat verstaan ze in Rusland precies onder verslaafd? Ik rook ook een paar keer per week een jointje, ben ik nu een verslaafde?

Dat ligt eraan hoe graag jij geslagen wilt worden

14-04-2005, 19:24
Opzich heb ik niks tegen een beetje spanking, maar dan niet met een stok. En zeker niet als die vastgehouden wordt door mannelijke kliniek medewerkers

14-04-2005, 19:30

Door Omer

[SIZE=2" -->Je ziet ze vaak door de binnensteden lopen, in groepjes. Marokkaanse jongens met stijl zwart haar, of zwarte krullen, mediterraans uiterlijk en redelijk lang. De meeste van hen dragen een strakke levi’s 501 spijkerbroek met hun shirt er in, zodat de welgevormde kontjes goed zichtbaar zijn.
Saíd is één van die jongens, 18 jaar, en woont al zijn hele leven in Nederland. Zijn ouders komen oorspronkelijk uit Marokko. Met zijn vrienden Mohammed, Hakim en Ahmed loopt hij op zondagmiddag door de binnenstad van Rotterdam. Ze vervelen zich een beetje en halen dus wat rottigheid uit. Veel oudere mensen, vooral Hollanders, kijken wat angstig of geirriteerd naar ze. “Het zijn weer zulke kut-marokkanen” hoor je dan. Saíd en zijn vrienden worden er een beetje gek van en ze reageren alleen maar nog agressiever.

Ik heb dit groepje al een tijdje geleden opgemerkt. Ik ben niet zoals veel andere autochtonen, ik bewonder juist deze jongens en ik kijk ze ook aandachtig aan terwijl ik achter ze loop. Geboeid kijk ik naar die lekkere kontjes terwijl die sexy heen en weer bewegen. Het lijkt wel of ze het zo afgesproken hebben: elk van hen draagt een strakke, beetje versleten levi’s 501, Saíd heeft een lichtblauwe 501 met een paar kleine gaatjes in zijn kontzakken. Zijn billen zijn zeer goed zichtbaar en hij draagt een grote riem. In zijn rechterkontzak zit zijn portemonnee waardoor zijn levi’s 501 kontje nog groter lijkt te zijn. Mohammed draagt een donkerblauwe levi’s 501, zijn kontje is een stuk kleiner en zijn 501 zakt ook bijna van zijn kont af waardoor zijn zwarte boxer goed zichtbaar is. Hakim draagt dezelfde donkerblauwe 501 maar zijn kont is wat gevulder. En Ahmed draagt een witte levi’s, zijn kontzakken zijn een beetje zwart, het ziet er gewoon sexy uit en ik kijk mijn ogen uit.

Opeens zie ik dat er een tik op de billen van Hakim wordt gegeven, namelijk door Saíd.. ik schrik ongeveer even hard als Hakim zelf en het maakt me erg geil. De jongens schieten in de lach, ik luister even naar wat ze zeggen:
“Stoute Hakim toch! Haha je hebt te veel gedronken, man! Jij kan echt niet tegen bacardi, he!”
“Hou je bek man, jij bent net zo goed dronken”
“Hahahaha! Fuck you! Weet je wat jij verdient! Harde billekoek!”
“Billekoek, billekoek!!”
“Ga je zus pakken sukkel”
“Trouwens, je hebt me best hard op mijn reet geslagen, man, mijn kont doet nog steeds pijn auw”
“Hm, je hebt gewoon te weinig pak slaag gekregen, jongen, van je ouders”
“Nou, ik ben in ieder geval blij dat ik nooit gespankt ben, Saíd”
“Een goede Marokkaan hoort gewoon flink op zijn reet gehad te hebben vind ik..”
Wat heerlijk toch om dit te horen uit hun monden, hoe Saíd dat woord “billenkoek” ook uitsprak, heerlijk! Ik fantaseerde al om hem over mijn knie te leggen en hem een flink pak slaag op zijn grote kont te geven, hij heeft namelijk ver uit de mooiste kont van de groep.

Pagina's : [1] 2 3