Bekijk volle/desktop versie : Met varkensvlees houdt trucker vluchtelingen uit vrachtwagen



Pagina's : [1] 2

05-12-2015, 12:45
[video=youtube;78SWzhxhx9s]https://www.youtube.com/watch?v=78SWzhxhx9s[/video]

Met varkensvlees vastgemaakt aan zijn vrachtwagen. Zo wilde een Duitse trucker vluchtelingen op een afstand houden in Calais. De man wou vermijden dat ze in de Franse havenstad stiekem aan boord kropen van zijn transport op weg naar Groot-Brittannië.

Op de beelden is te zien hoe een man -vermoedelijk de chauffeur zelf- hijgend rond de vrachtwagen stapt en trots de stukken zwijnenvlees in beeld neemt. Bliijkbaar vindt hij de 'vondst' grappig: Lachend zegt hij dat "er nu geen moslim meer aan boord zal kruipen."

De opname dateert van augustus, schrijft de Oostenrijkse nieuwssite Oe24.

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/2547507/2015/12/05/Met-varkensvlees-houdt-trucker-vluchtelingen-uit-vrachtwagen.dhtml

Slimme trucker

05-12-2015, 12:56


hahahaha wat een mongool mijn God wat een debiel en door wie is varken geschapen a porky hoofd?

05-12-2015, 13:10

Citaat door Hanane_hanouti:
hahahaha wat een mongool mijn God wat een debiel en door wie is varken geschapen a porky hoofd?
Nu vind je het nog grappig, het toont in ieder geval aan dat men er mee bezig is.
Als er een wel werkende methode wordt bedacht is het weer tranen met tuiten janken.

05-12-2015, 13:15

Citaat door Redbad:
Nu vind je het nog grappig, het toont in ieder geval aan dat men er mee bezig is.
Als er een wel werkende methode wordt bedacht is het weer tranen met tuiten janken.
Denk je nu aan die trucker die de vluchtelingen probeerde te overrijden ?

05-12-2015, 14:15


Wat sneu dat die truckers belemmerd worden in hun werk door die opdringerige en agressieve migranten.

05-12-2015, 14:18
Hij kan ook gewoon een wapen of een taser nemen. Onschuldige dieren doden toz.

05-12-2015, 14:33

Citaat door fat0shj:
Hij kan ook gewoon een wapen of een taser nemen. Onschuldige dieren doden toz.
Kan je gewoon kopen bij de haram slagerij bij je in de buurt!

05-12-2015, 14:34

Citaat door Pieter-Baan:
Kan je gewoon kopen bij de haram slagerij bij je in de buurt!
Wat precies, jouw IQ?

05-12-2015, 14:37
Call me crazy maar werkt een slot niet beter? Niet veel immigranten die met een slijptol op stap gaan.

05-12-2015, 14:53

Citaat door Atlantean:
Call me crazy maar werkt een slot niet beter? Niet veel immigranten die met een slijptol op stap gaan.
Niet alle vrachtwagens hebben containers hoor.......

05-12-2015, 15:17

Citaat door Atlantean:
Call me crazy maar werkt een slot niet beter? Niet veel immigranten die met een slijptol op stap gaan.
"We kwamen met enkele vrachtwagens stil te staan buiten het bewaakte terrein. Er stond een groep van een 30-tal illegale vluchtelingen. Plots probeerden enkelen bij mijn voorganger, een Hongaarse vrachtwagen, gewoon de deur te forceren. Die was nochtans verzegeld. Hoe ze het open krijgen, het is ongelooflijk. Je staat gewoon perplex."

link:

05-12-2015, 15:20

Citaat door Pieter-Baan:
"We kwamen met enkele vrachtwagens stil te staan buiten het bewaakte terrein. Er stond een groep van een 30-tal illegale vluchtelingen. Plots probeerden enkelen bij mijn voorganger, een Hongaarse vrachtwagen, gewoon de deur te forceren. Die was nochtans verzegeld. Hoe ze het open krijgen, het is ongelooflijk. Je staat gewoon perplex."

link:
Bizar. Mensen zijn gek geworden. Misschien het leger inzetten.

05-12-2015, 16:33



Citaat door Broulare:
[video=youtube;78SWzhxhx9s]https://www.youtube.com/watch?v=78SWzhxhx9s[/video]

Met varkensvlees vastgemaakt aan zijn vrachtwagen. Zo wilde een Duitse trucker vluchtelingen op een afstand houden in Calais. De man wou vermijden dat ze in de Franse havenstad stiekem aan boord kropen van zijn transport op weg naar Groot-Brittannië.

Op de beelden is te zien hoe een man -vermoedelijk de chauffeur zelf- hijgend rond de vrachtwagen stapt en trots de stukken zwijnenvlees in beeld neemt. Bliijkbaar vindt hij de 'vondst' grappig: Lachend zegt hij dat "er nu geen moslim meer aan boord zal kruipen."

De opname dateert van augustus, schrijft de Oostenrijkse nieuwssite Oe24.

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/2547507/2015/12/05/Met-varkensvlees-houdt-trucker-vluchtelingen-uit-vrachtwagen.dhtml

Slimme trucker
Moest lachen toen ik het filmpje zag. Niet vanwege het vlees, maar vanwege die gast die zelf aan het lachen was. Ergens doet het mij denken aan Dracula en knoflook

05-12-2015, 16:35

Citaat door Apeldoorner:
Moest lachen toen ik het filmpje zag. Niet vanwege het vlees, maar vanwege die gast die zelf aan het lachen was. Ergens doet het mij denken aan Dracula en knoflook
Idd.. dit had ik ook

05-12-2015, 16:43

Citaat door girlie_love:
Idd.. dit had ik ook
trouwen?

Pagina's : [1] 2