Bekijk volle/desktop versie : Het navragen over de familie van je "aanstaande"



Pagina's : [1] 2 3

04-12-2015, 12:01
wie zou dat doen ?


Een kennis wilde met een meisje trouwen. Maar zij wilde pas hun laten komen als haar familie meer weet over zijn familie. Toen die kennis van mij over haar familie ging vragen bleek er eentje in de gevangenis te zitten , eentje dealde drugs.....is dit hypocriet ?

04-12-2015, 12:04



Citaat door mohand_serieus:
wie zou dat doen ?


Een kennis wilde met een meisje trouwen. Maar zij wilde pas hun laten komen als haar familie meer weet over zijn familie. Toen die kennis van mij over haar familie ging vragen bleek er eentje in de gevangenis te zitten , eentje dealde drugs.....is dit hypocriet ?
Ja navraag is belangrijk. In wat voor familie kom je terecht en hebben zij de zelfde normen en waarden en principes als jullie?

Dat is niet hypocriet, dat is iets om te moeten weten voor een belangrijke beslissing. Dat hij een broer heeft die dealt en in de gevangenis zit hoeft niet direct te zeggen dat het niet gaat werken. Het gaat meer om de houding die er dan wordt aangenomen en in hoeverre dit invloed zal hebben op mijn huwelijk.

04-12-2015, 12:07

Citaat door Meisje_Ikke:
Ja navraag is belangrijk. In wat voor familie kom je terecht en hebben zij de zelfde normen en waarden en principes als jullie?

Dat is niet hypocriet, dat is iets om te moeten weten voor een belangrijke beslissing. Dat hij een broer heeft die dealt en in de gevangenis zit hoeft niet direct te zeggen dat het niet gaat werken. Het gaat meer om de houding die er dan wordt aangenomen en in hoeverre dit invloed zal hebben op mijn huwelijk.
zij heeft een broer die dealt

04-12-2015, 12:09
Hoeft niets over haar te zeggen.

04-12-2015, 12:11



Citaat door Ta7rant_:
Hoeft niets over haar te zeggen.
dat zeg ik ook niet...ik vind het alleen frappant dat als haar familie niet van goede huize is, ze dus geen recht hebben om over andersmans familie te vragen

04-12-2015, 12:12

Citaat door mohand_serieus:
wie zou dat doen ?


Een kennis wilde met een meisje trouwen. Maar zij wilde pas hun laten komen als haar familie meer weet over zijn familie. Toen die kennis van mij over haar familie ging vragen bleek er eentje in de gevangenis te zitten , eentje dealde drugs.....is dit hypocriet ?
een beetje onduidelijk.
wie is jou kennis het meisje of de jongen?

04-12-2015, 12:14

Citaat door latifa.tah01:
een beetje onduidelijk.
wie is jou kennis het meisje of de jongen?
de jongen

04-12-2015, 12:14

Citaat door LiquidBastard:
En hoe was het meisje zelf?
blijkbaar goed, anders zou hij niet haar willen trouwen

04-12-2015, 12:16

Citaat door mohand_serieus:
dat zeg ik ook niet...ik vind het alleen frappant dat als haar familie niet van goede huize is, ze dus geen recht hebben om over andersmans familie te vragen
Miss heeft ze een rotleven gehad met haar familie en gezeik door alle toestanden en heeft ze geen zin om weer met dat gezeik te leven..

04-12-2015, 12:34

Citaat door mohand_serieus:
zij heeft een broer die dealt
en zij wil navraag doen over de familie van een jongen die met haar wil trouwen?

nee is niet hypocriet. Ze wil zichzelf beschermen tegen een nieuwe familie met problemen.

04-12-2015, 12:46

Citaat door mohand_serieus:
dat zeg ik ook niet...ik vind het alleen frappant dat als haar familie niet van goede huize is, ze dus geen recht hebben om over andersmans familie te vragen
Marokkaanse tnauwees noemen we dat.

04-12-2015, 12:46
Dat zij familieleden heeft die niet netjes leven wilt niet zeggen dat zij geen recht heeft om te weten hoe haar aanstaande schoonfamilie in elkaar steekt als zij dat zo graag wilt weten (of haar ouders)
Alleen ik snap niet dat men zich daarmee bezig houd, je gaat voor elkaar dus wat deert mij de andere?

04-12-2015, 13:21


En nu hij dat weet wat heeft hij besloten?

Persoonlijk zou ik me niet willen mengen in een familie waarin iemand drugs dealt..

04-12-2015, 13:21
Tazz. Ik heb familieleden die bedrijven hebben en familieleden die hun leven verkloten. Jij kiest zelf als persoon wat je wil doen.

04-12-2015, 15:09
Navraag doen naar de ouders van de betreffende persoon is meer dan genoeg.

Pagina's : [1] 2 3