Bekijk volle/desktop versie : Franse burgemeester: 'Terug naar tijd dat we moslims bestreden'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

03-12-2015, 17:19
De burgemeester van de Franse stad Béziers, Robert Ménard, heeft toegegeven dat hij moslims graag wil bestrijden.





De burgervader deed zijn uitspraken tijdens een toespraak over de Franse identiteit afgelopen dinsdag. 'Ik wil onze Franse identiteit terugwinnen... Die van Louix XIV, Napoleon en als het ministerie van Binnenlandse Zaken mij machtigt, van Karel Martel.' Martel was de heerser van de Fransen in de zevende eeuw. Hij staat bekend om zijn strijd tegen moslims en de vernietigende overwinningen die hij op hen boekte destijds.


Als het aan Ménard ligt komt er opnieuw een tijd waarin moslimbloed rijkelijk zal vloeien. De nationalist wil niets weten van andere godsdiensten of gesproken talen in Frankrijk en wil de katholieke tradities in het land 'behouden'. 'Ik wil in een land wonen waar we Frans spreken, ik wil lopen in dorpen die zijn gebouwd in de schaduw van de kerken', voegt hij toe.


Daarna sneerde hij nog naar landgenoten die 'tevreden zijn met het drinken van een kopje koffie op een terras, maar kaarsen branden na een tragedie'. Daarmee laakt hij de Fransen die niets doen als vergelding. Voor hem is het niet genoeg om simpelweg 'Je suis Charlie' of 'Je suis Paris' te roepen.


In oktober deed Ménard ook al anti-islamitische uitspraken. Toen zei hij dat hij het niet meer toestaat dat er meer shoarmazaken worden geopend in zijn stad, om zodoende de joods-christelijke traditie van Frankrijk te beschermen.

03-12-2015, 17:42


Deze tijd?



Deze man moet zo snel mogelijk opgesloten worden

03-12-2015, 17:50
Haha stoere praatjes islam zal altijd overwinnen wat er gebeurt is a loser is geen islam tazzz

03-12-2015, 18:02

Citaat door Tazie:
Haha stoere praatjes islam zal altijd overwinnen wat er gebeurt is a loser is geen islam tazzz
Frankrijk is op sterven na financieel dood

03-12-2015, 18:14


Hij slaapt. Zijn zo gewenste oorlog is al jaren aan de gang. Men plakt er graag een andere etiket op " war against terrorisme" maar in werkelijk is t de oorlog waar dat monster van droomt.

03-12-2015, 18:32
Dit zijn uitspraken die voortvloeien uit angst.

Hij ziet natuurlijk steeds meer bekeerlingen.

03-12-2015, 18:48
Deze man leeft in fantasie wereld de meeste dromen zijn bedroog hij spoort niet er zijn genoeg kuisen daar mag hij gaan wonnen in kerkhof

03-12-2015, 18:50

Citaat door Redactie:
De burgemeester van de Franse stad Béziers, Robert Ménard, heeft toegegeven dat hij moslims graag wil bestrijden.





De burgervader deed zijn uitspraken tijdens een toespraak over de Franse identiteit afgelopen dinsdag. 'Ik wil onze Franse identiteit terugwinnen... Die van Louix XIV, Napoleon en als het ministerie van Binnenlandse Zaken mij machtigt, van Karel Martel.' Martel was de heerser van de Fransen in de zevende eeuw. Hij staat bekend om zijn strijd tegen moslims en de vernietigende overwinningen die hij op hen boekte destijds.


Als het aan Ménard ligt komt er opnieuw een tijd waarin moslimbloed rijkelijk zal vloeien. De nationalist wil niets weten van andere godsdiensten of gesproken talen in Frankrijk en wil de katholieke tradities in het land 'behouden'. 'Ik wil in een land wonen waar we Frans spreken, ik wil lopen in dorpen die zijn gebouwd in de schaduw van de kerken', voegt hij toe.


Daarna sneerde hij nog naar landgenoten die 'tevreden zijn met het drinken van een kopje koffie op een terras, maar kaarsen branden na een tragedie'. Daarmee laakt hij de Fransen die niets doen als vergelding. Voor hem is het niet genoeg om simpelweg 'Je suis Charlie' of 'Je suis Paris' te roepen.


In oktober deed Ménard ook al anti-islamitische uitspraken. Toen zei hij dat hij het niet meer toestaat dat er meer shoarmazaken worden geopend in zijn stad, om zodoende de joods-christelijke traditie van Frankrijk te beschermen.
als deze man hetzelfde zou zeggen over de joden dan zou de hel losgebroken zijn
de twee maten gemeet van het westen blijf herhaaldelijk zich voordoen
ik zie deze toespraak van hem meer als haat zaaien en oproep tot geweld

03-12-2015, 18:57
Correctie... In de schaduw van de lege kerken...

03-12-2015, 19:31
Moslims moeten zeker aangifte doen,Zoals de Joden het ook zouden doen.Deze man gaat heel ver in ze uitspraken.Doen ze geen aangifte,worden de uitspraken heftiger en vaker.

03-12-2015, 19:38
Tegenovergestelde effect is de media aandacht bij een eventuele aangifte. Negeren is naar mijn mening de beste optie.

03-12-2015, 19:52
Deze tijd doet denken aan de film risala in deze strijd nemen de moslims het op tegen hun eigen vader en die burgemeester zal het ook moeten opnemen tegen zijn eigen bloed

03-12-2015, 20:07


De Tijd (der tijden).

Bij de tijd.

Voorzeker, de mens is te midden van verlies.

Behalve degenen die geloven en goede werken doen, en elkander tot waarheid, en geduld aansporen.

Surat al-Asr.

03-12-2015, 20:14
Karel Martel leefde in de achtste eeuw.

03-12-2015, 20:16
Een klap op je tyfus smoel van hanane hanouti tering kkkkkk debiel

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7