Bekijk volle/desktop versie : Premier League voetbal naar 'gratis' Ziggo-kanaal



Pagina's : [1] 2

03-12-2015, 17:08
Het kersverse en 'gratis' kanaal Ziggo Sport heeft de felbegeerde exclusieve uitzendrechten van het Engelse Premier League-voetbal in handen. Dat bevestigt Ziggo aan het AD. Donderdagmiddag werd een contract voor een periode van drie jaar vanaf augustus 2016 getekend. Ziggo Sport kaapt hiermee een van de belangrijkste voetbalpakketten weg bij FOX.


Ziggo Sport dat op 12 november werd gelanceerd, is een samenwerking tussen de kabelreus en Sport 1. De zo'n 4,2 miljoen Ziggo-klanten zien er gratis onder meer Spaans voetbal, Formule 1, basketbal, hockey, rugby, tennis (Davis Cup) en atletiek. Daar komt vanaf augustus volgend jaar dus de Premier League bij. Jack van Gelder is hét gezicht van de kersverse zender.

Best of
De zes betaalzenders van Sport 1 zijn verder gegaan onder de naam Ziggo Sport Totaal. Daar worden álle wedstrijden aangeboden. Het 'gratis' Ziggo Sport brengt hiervan een soort 'best of'. Volgens Ziggo wordt hierop straks ook het neusje van de zalm uit het Premier League-aanbod live en zonder reclameonderbrekingen uitgezonden.

De nieuwe zender wordt gepresenteerd als een 'cadeautje voor abonnees'. ,,De klanttevredenheid moet met minstens 10 procent omhoog,'' aldus financieel directeur Peter Dörr vorige maand op een persconferentie. ,,Daarnaast verwachten we dat een aantal niet-abonnees vanwege Ziggo Sport naar ons zullen overstappen.''

03-12-2015, 17:18


Helemaal goed, spaans en engels voetbal moeten bij elkaar. En ik gun Fox helemaal niks met hun racistische eigenaar.

03-12-2015, 17:20
Rupert Murdoch to Obama on refugees: admit only 'proven Christians'

03-12-2015, 17:45
Je hebt gelijk ..die gast is net zo racistisch als wat

03-12-2015, 18:14


goed van ziggo, alleen ik heb er niet veel aan, ik heb een dreambox en kijk meestal Bein sport of Sky sport, maar wel heerlijk voor fox deze ziggo actie, foxsports zijn joden

03-12-2015, 18:17
Tegenwoordig kijk ik graag de wedstrijden op Bein sport. Meestal worden deze kanalen gedraaid in cafe's. Altijd leuke commentators..al versta ik er niet echt veel van

03-12-2015, 18:20
Hoppa weer een stoot voor Fox. Genieten geblazen.

04-12-2015, 03:38
Pas augustus 2016

04-12-2015, 05:39
Wordt ook een betaalde kanaal

04-12-2015, 07:10

Citaat door NBDC:
Hoppa weer een stoot voor Fox. Genieten geblazen.
Ik ben gestopt met te snel enthousiast zijn bij zulke acties.


Citaat door commissaris:
Wordt ook een betaalde kanaal
Uiteraard, daar twijfel ik niet aan.

Wanneer je in de tv-wereld leest 'gratis' of 'de helft van de prijs' dan
valt dat onder categorie Mensen naar je toe trekken.

Vroeg of laat is het niet meer gratis of 50% korting.
En mensen houden niet van elke keer overstappen.
Dus hopen ze hiermee die mensen bij zich te houden.

Dat zijn zogenaamd de wetten van de tv-wereld.
Maar niemand heeft tot nu toe de juiste formule anders had FOX niet zo weinig abonnees.

Kan me herinneren dat Sport1 toen het geboren werd ook 1e 3maanden gratis was als ik me niet vergis.

04-12-2015, 09:22
Tzz volgend jaar pas

Dan ben ik zelf al prof

04-12-2015, 10:11
Overdag Engels voetbal en in de avond Spaans voetbal
Alleen moet sierd de vos eruit, zijn racistische commentaar hoeven we niet op de tv

04-12-2015, 10:19


Hartstikke mooi nieuws dit.

04-12-2015, 10:46
Kijk die zender blijft gratis ....maar voetbal zal in 2017 niet meer op die gratis zender te zien zijn (live) maar wel opgenomen of samenvatting....nu zijn ze gewoon reclame aan het maken om klanten binnen te halen voor ziggo sport

04-12-2015, 11:05

Citaat door TetouanBarca1234:
Kijk die zender blijft gratis ....maar voetbal zal in 2017 niet meer op die gratis zender te zien zijn (live) maar wel opgenomen of samenvatting....nu zijn ze gewoon reclame aan het maken om klanten binnen te halen voor ziggo sport
Jawel, ook op de gratis zender gaan ze potjes uitzenden. Gewoon om te lokken. Doen ze in de VS ook, beproefde tactiek.

Pagina's : [1] 2