Bekijk volle/desktop versie : Ik las ergens dat de hizbiez zeggen dat je



03-12-2015, 15:44
Geen takfier mag verichttrn op personen zoals marcoush die duidelijk kufr uitspraken heeft en de islam bestrijdt met zijn gevaarlijke haat campagnes.



03-12-2015, 15:45


ge moe uitkijke voor vrouwe en nie chatte me vrouwe stouterd


Trouwen als je kunt en anders vasten
“O jongeren, ieder van jullie die er toe in staat is, laat hem trouwen, en ieder die het niet kan, laat hem vasten, want het zal een schild voor hem zijn.”
Deze woorden van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) is overgeleverd door Abdullah ibn Masud (moge Allah tevreden met hem zijn). De hadith staat overgeleverd in Sahih Muslim.

03-12-2015, 15:48

Citaat door Bidahpolitie:
ge moe uitkijke voor vrouwe en nie chatte me vrouwe stouterd


Trouwen als je kunt en anders vasten
“O jongeren, ieder van jullie die er toe in staat is, laat hem trouwen, en ieder die het niet kan, laat hem vasten, want het zal een schild voor hem zijn.”
Deze woorden van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) is overgeleverd door Abdullah ibn Masud (moge Allah tevreden met hem zijn). De hadith staat overgeleverd in Sahih Muslim.
Ik doe da alleen laar in openbaar ni prive ghe

03-12-2015, 15:48
kijk ge moe lief zijn, net als ikke

03-12-2015, 15:49



Citaat door milkyway:
Ik doe da alleen laar in openbaar ni prive ghe



gij moe vaste stoute





Trouwen als je kunt en anders vasten
“O jongeren, ieder van jullie die er toe in staat is, laat hem trouwen, en ieder die het niet kan, laat hem vasten, want het zal een schild voor hem zijn.”
Deze woorden van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) is overgeleverd door Abdullah ibn Masud (moge Allah tevreden met hem zijn). De hadith staat overgeleverd in Sahih Muslim.

up

03-12-2015, 15:54

Citaat door Bidahpolitie:
gij moe vaste stoute





Trouwen als je kunt en anders vasten
“O jongeren, ieder van jullie die er toe in staat is, laat hem trouwen, en ieder die het niet kan, laat hem vasten, want het zal een schild voor hem zijn.”
Deze woorden van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) is overgeleverd door Abdullah ibn Masud (moge Allah tevreden met hem zijn). De hadith staat overgeleverd in Sahih Muslim.

up
Klopt
Maar ook verliefd worden

03-12-2015, 15:55

Citaat door milkyway:
Klopt
Maar ook verliefd worden



ge moe nie verlief worde op manne

03-12-2015, 16:01

Citaat door Bidahpolitie:
ge moe nie verlief worde op manne
op je zus wel ik ga haar verliefd maken ouwe

03-12-2015, 16:07
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

We zijn verplicht om takfir te doen op kufaar en murtadeen.

THE THIRD NULLIFIER

Third: Whoever does not hold the polytheists to be disbelievers, or has doubts about their disbelief or considers their ways and beliefs to be correct, has committed disbelief.

03-12-2015, 16:58

Citaat door milkyway:
op je zus wel ik ga haar verliefd maken ouwe


Vrees Allah

03-12-2015, 16:59

Citaat door Bidahpolitie:
Vrees Allah
jij ook