Bekijk volle/desktop versie : Vrienden



03-12-2015, 13:18
Meiden,

Ik ben een tijdje aan het piekeren over het feit dat ik geen vriendinnen heb. Ik ben in de loop van de afgelopen jaren steeds zelfstandiger geworden..ik heb een fulltime baan en daarnaast werk ik in het weekend aan mijn bedrijfje. Op werk heb ik leuke collega's waar ik prima mee om kan gaan maar daar blijft het ook bij. Ik heb 1 beste vriendin gehad die me een tijdje geleden in de steek heeft gelaten omdat ze een man heeft gevonden, en sindsdien kon ik niemand meer vertrouwen. Nu heb ik me overheen gezet, echter heb ik geen idee hoe ik vriendinnen kan maken aangezien ik het zo druk heb.

Ik ben zelf 23 jaar en elhamdoelilah verloofd en hij is mijn beste vriend, alleen ben ik dadelijk bang dat ik zonder vriendinnen een bruiloft ga vieren...dat zou echt saai zijn in mijn ogen.

Hijzelf heeft meer dan drie vrienden en ik vind het echt leuk voor hem dat ik het zelfs toejuich en hem erop attendeer dat hij zijn vrienden niet in de steek moet laten.

Wat adviseren jullie? Of zijn er meer meiden die verkeren in dezelfde situatie?

Alvast bedankt voor de reacties.

03-12-2015, 13:53


Ja heel erg hoor, om een bruiloft te vieren zonder vriendinnen, je hebt je familie toch? Dat hoort al voldoende te zijn, zij zullen in sha Allah oprecht blij voor jou zijn.

Wat haf je in gedachten nu even snel vriendinnen maken voor de big day, vindt het maar raar dat je dat zo typt.
Voor de rest snap ik wel dat je vriendinnen om je heen wilt bij wie je terecht kan, misschien kan je een paar maken via deze weg. Good luck!

03-12-2015, 13:56
Helaas neem ik niemand meer aan.

Oke grapje, maak je niet druk je leert gaandeweg vanzelf mensen kennen, op je bruiloft ben je toch niet bezig met je vriendinnen al had je ze.

03-12-2015, 14:09

Citaat door fatima_moslima1:
Ja heel erg hoor, om een bruiloft te vieren zonder vriendinnen, je hebt je familie toch? Dat hoort al voldoende te zijn, zij zullen in sha Allah oprecht blij voor jou zijn.

Wat haf je in gedachten nu even snel vriendinnen maken voor de big day, vindt het maar raar dat je dat zo typt.
Voor de rest snap ik wel dat je vriendinnen om je heen wilt bij wie je terecht kan, misschien kan je een paar maken via deze weg. Good luck!
Waar lees jij dat ik vriendinnen wil maken voor mijn bruiloft? Ik zeg alleen dat ik daar bang voor ben en dat het zal zijn. Anyways, dank voor je reactie.

03-12-2015, 14:11



Citaat door fatima_moslima1:
Ja heel erg hoor, om een bruiloft te vieren zonder vriendinnen, je hebt je familie toch? Dat hoort al voldoende te zijn, zij zullen in sha Allah oprecht blij voor jou zijn.

Wat haf je in gedachten nu even snel vriendinnen maken voor de big day, vindt het maar raar dat je dat zo typt.
Voor de rest snap ik wel dat je vriendinnen om je heen wilt bij wie je terecht kan, misschien kan je een paar maken via deze weg. Good luck!
Waar lees jij dat ik vriendinnen wil maken voor mijn bruiloft? Ik zeg alleen dat ik daar bang voor ben en dat het saai zal zijn. Anyways, dank voor je antwoord.

03-12-2015, 14:17
Zoiets kan je niet forceren...

03-12-2015, 15:24
Gaat het je alleen om vriendinnen vanwege je bruiloft of heb je gewoon behoefte aan een vriendin waarmee je alles kan delen (ook na je bruiloft)?

En idd zoiets kan je niet forceren, laat het op je afkomen. Zoals het trouwen, trouw niet om getrouwd te zijn. In dit geval dan een viendschap. Sta er gewoon voor open. En een goede ''vriendin' kan je ook vinden in je eigen familie (bv zus/nicht etc).

03-12-2015, 22:17
Uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat er tegenwoordig geen vriendinnen bestaan
Heb zelf een goede vriendin maar daar houd ik het bij, ken haar jaren zal ook geen vriendinnen meer nemen
Is alleen maar hoofdpijn of ze profiteren van je

03-12-2015, 22:22
Vriendinnen krijg je gewoon spontaan...als je bv een leuke collega hebt kun je bv iets buiten werktijd gaan doen en zien wat dat oplevert. Je kan ook binnen je familie vriendinnen hebben...bv je zussen of nichten.

03-12-2015, 22:38
Denk dat Er veel vrouwen geen of weinig vriendinnen hebben.. Vooral als je ouder wordt. Contacten vervagen gewoon door omstandigheden. Maar goed als Jij zegt dat je het te druk daarvoor hebt dan Moet je wel daarvoor tijd vrij maken. Al is het maar 1x in de maand een drankje doen met een vriendin.