Bekijk volle/desktop versie : Marokko 4 plekken gestegen ..gaat de goede kant op maar....



03-12-2015, 10:55
Zaki moeten ze eruit gooien..die bakt er niks van..hij praat slecht over zijn spelers en hij is tactickloos

03-12-2015, 12:32




Volgens onze grote vriend onzinbloed zou Marokko minstens met 20 plekjes stijgen. Zo niet? Dan neemt hij afscheid van mnl. Ewa zied onzinbloed, wel je beloftes nakomen

03-12-2015, 12:35

Citaat door ANSS:


Volgens onze grote vriend onzinbloed zou Marokko minstens met 20 plekjes stijgen. Zo niet? Dan neemt hij afscheid van mnl. Ewa zied onzinbloed, wel je beloftes nakomen
Als ze hun wedstrijden hadden gewonnen en dus geen gelijkspel dan zouden zij zeker 20 plekken gestegen zijn

03-12-2015, 12:36

Citaat door TetouanBarca1234:
Als ze hun wedstrijden hadden gewonnen en dus geen gelijkspel dan zouden zij zeker 20 plekken gestegen zijn
Helaas is dat niet gelukt. Zaki had liever een gelijkspel met onze sterspeler Chakir aka Pirlo op middenveld.

03-12-2015, 16:43


Wie weet nog wanneer Marokko nummer 10 of 11 stond

03-12-2015, 16:53
Lees de procedures voordat jullie gaan roepen dat Marokko 20 plekken zou stijgen. Zelfs als ze hadden gewonnen zouden ze niet 20 plekken stijgen.

Deze punten worden:

Vermenigvuldigd met het belang van de wedstrijd.
Eén punt voor een vriendschappelijke wedstrijd, 2,5 voor kwalificaties, drie voor eindtoernooien van de confederatie en vier punten voor een wedstrijd op het wereldkampioenschap)

Vermenigvuldigd met de sterkte van de tegenstander.
Dit is gebaseerd op de FIFA-ranglijst volgens de formule: (200 – plaats op de ranglijst)/100; de nummer 2 heeft dus het coëfficiënt 1,98 en de nummer 118 0,82. Uitzonderingen hierop zijn dat de nummer 1 meetelt voor 2,00 en de nummers 150 en lager hebben een coëfficiënt van 0,50.

Vermenigvuldigd met de gemiddelde waarde van de sterkte van de confederaties waar beide teams toe behoren.

Elke confederatie heeft een waarde tussen 0,85 en 1,0 gebaseerd op de prestaties tijdens de laatste drie wereldkampioenschappen. Momenteel is dat: CONMEBOL(Zuid-Amerika) 1.00, UEFA(Europa) 0,99, CONCACAF (Noord-/Midden-Amerika), AFC/CAF (Afrika/Azi&euml en OFC (Oceani&euml 0.85.

03-12-2015, 19:21

Citaat door ANSS:


Volgens onze grote vriend onzinbloed zou Marokko minstens met 20 plekjes stijgen. Zo niet? Dan neemt hij afscheid van mnl. Ewa zied onzinbloed, wel je beloftes nakomen
Ik haat kleine kk leugenaartjes als jou, ik zei als ze zouden winnen uit.

03-12-2015, 19:27
ik vind marokko nog te wisselvalig uit is marokko drama zeker in afrika zelf tegen san tome hadden we moeilijk

tegen guine was het drama het is niet alleen schuld van zaki maar ook van spelers ze zijn wisselvalig gaan vaak fesyiek en kracht er onder ze kunnen niet tegen druk

03-12-2015, 19:31

Citaat door Onzinbloed:
Ik haat kleine kk leugenaartjes als jou, ik zei als ze zouden winnen uit.
Hahahaha echt vieze rat jij