Bekijk volle/desktop versie : aambeien



Pagina's : [1] 2 3

02-12-2015, 15:17
Ik heb al een tijdje last van aambeien. Als ik naar het toilet moet doet het erg veel pijn. Heb al vele soorten crèmes gebruikt zonder resultaat. Heeft iemand hier de gouden tip?

02-12-2015, 15:27


Naar de huisarts tenzij je wil dat 'wij' even checken.

02-12-2015, 15:30
Naar de ha wil ik liever niet. Het is een mannelijke en de enige in dit stomme dorp. Ik had gehoopt dst iemand een goede crème of huismiddeltje kent.

02-12-2015, 15:33
sambal eten




nee serieus ga even langs de ha als die cremes niks voor je doen

02-12-2015, 15:34


Pure olijfolie als je dat in huis hebt en het hiermee insmeren en anders kun je Curanol kopen.

02-12-2015, 15:36
maandverband nat maken en in de vriezer zetten. Dit helpt om de pijn te verzachten bij aambeien. Verder heb je verschillende cremes voor aambeien, wellicht via de apotheek kijken of zij iets weten wat je nog niet hebt geprobeerd. Verder dien je goed te eten en voldoende vezels te eten zodat de ontlasting niet zo hard is/je minder hard hoeft te drukken tijdens de ontlasting waardoor de aambeien verminderen. Verder helpt het ook als je OP TIJD naar de wc gaat voor de ontlasting ipv ophouden.

als het uitstulpende/uit stekende aambeien zijn, dan kunnen ze worden terug gedrukt of afgebonden (bij inwendige aambeien).

02-12-2015, 15:37

Citaat door Don-Perion:
je billen vaker reinigen
xhet ontstaan van) aambeien heeft niks met de hygiene van je billen (wat overigens ook een hele rare opmerking is, want de aambeien zitten niet op je billen, maar rondom de anus) te maken.

02-12-2015, 15:44
Hoe ben ik hier beland pfff

02-12-2015, 15:50
Dank je Maaltje en miss koezina hier kan ik wat mee.

02-12-2015, 15:52
Gezond eten, veel water, voldoende bewegen. Katoenen ondergoed. Je kan curanol gebruiken maar zalfjes werken alleen verlichtend, ze verdwijnen niet.

02-12-2015, 15:58
Waarom kom je hier dan oldskool? Freyaa gezond eten doe ik redelijk goed. Curanol ken ik nog niet. Thanks

02-12-2015, 16:00

Citaat door Magica:
Naar de ha wil ik liever niet. Het is een mannelijke en de enige in dit stomme dorp. Ik had gehoopt dst iemand een goede crème of huismiddeltje kent.
ik ging er dus wel naar de huisarts voor in het verleden, ik kreeg een creme die de huid verdooft en vezels. het ging weg omdat ik ging sporten en gezonder ging eten... heb de creme nooit gebruikt vezels wel. ik kreeg het toen ik op vakantie ging tijdverschil 6 u en hele week niet gepoept lol. daarna niet weer gehad tot einde zwangerschap door de druk van baby...sterkte

02-12-2015, 16:01



Citaat door Oldskool26:
Wajemaaaaa ben ik de enige die me leven haat bij dit soort rubrieken hahahahhahahahahahahahahahahhahahahajajahahahahhaa aahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahah
Gekke mensen
jij bent net 16, alleen kinderen lachen nog om normale zaken

02-12-2015, 16:10
Ja bij mij is het ook begonnen na de bevalling. Ik eet wel vezels maar ik denk niet genoeg. Dank voor je verhaal

02-12-2015, 16:16

Citaat door Magica:
Waarom kom je hier dan oldskool? Freyaa gezond eten doe ik redelijk goed. Curanol ken ik nog niet. Thanks
En vocht? En beweging?

Bij mij was het ook weer ernstig na bevalling maar heel snel is t alweer weggegaan, ik eet ook gezond, drink voldoende water en sport erbij.

Pagina's : [1] 2 3