Bekijk volle/desktop versie : Ansaa r.nl is ook doodgebloed met alleen Sayfi over, mss gaat het hierzo ook zo..



Pagina's : [1] 2

01-12-2015, 16:01
... kennis zal vergaan dat is duidelijk.

Het kan ook beter voor je iman zijn om je af te zonderen van fitna. Je terug trekken en de woorden van Allah subhanhu te blijven reciteren, moge Allah te ale ons deze gunst schenken , van het reciteren van Zijn Woord en het in praktijk brengen ervan amien Allahuma amien

01-12-2015, 16:14


Wat is je punt nou? Loop jij die site af te kraken of hoe moet ik dat nou begrijpen?

03-12-2015, 22:04

Citaat door sabrunjamilan:
... kennis zal vergaan dat is duidelijk.

Het kan ook beter voor je iman zijn om je af te zonderen van fitna. Je terug trekken en de woorden van Allah subhanhu te blijven reciteren, moge Allah te ale ons deze gunst schenken , van het reciteren van Zijn Woord en het in praktijk brengen ervan amien Allahuma amien
Ik was daar ook beetje actief. Het was daar gewoon een verzameling van verdorven zielen/persoonlijkheden bij elkaar.

03-12-2015, 23:11
Vaak probeer ik jullie te begrijpen,

Het lukt me gewoon niet.

Hebben jullie enig maatschappelijk of economisch doel met positieve input?

03-12-2015, 23:13



Citaat door Prof_Handyman:
Vaak probeer ik jullie te begrijpen,

Het lukt me gewoon niet.

Hebben jullie enig maatschappelijk of economisch doel met positieve input?
Wat weet jij van wat wij hebben?

03-12-2015, 23:20

Citaat door Noeha.:
Wat weet jij van wat wij hebben?
Dat jullie goede en praktiserende moslimas zijn maar vaak is dat ook het enige. Nee ik scheer niet alles over een kam. Zo jammer wanneer je alles opgeeft. Koran geeft de woorden doenia en alaghira evenveel aan. Dat betekent dat je je tijd mag besteden aan het leven en moet investeren in het hiernamaals.

03-12-2015, 23:24

Citaat door Prof_Handyman:
Dat jullie goede en praktiserende moslimas zijn maar vaak is dat ook het enige. Nee ik scheer niet alles over een kam. Zo jammer wanneer je alles opgeeft. Koran geeft de woorden doenia en alaghira evenveel aan. Dat betekent dat je je tijd mag besteden aan het leven en moet investeren in het hiernamaals.
Ben jij een moslim?

04-12-2015, 00:10
De leden van Ansaar zitten nu hier kennis in overvloed bekijk al die leerzame weerlegtopics men overtreft elkaar

04-12-2015, 00:11

Citaat door Pappi:
De leden van Ansaar zitten nu hier kennis in overvloed bekijk al die leerzame weerlegtopics men overtreft elkaar
zou je denken

04-12-2015, 00:12

Citaat door Noeha.:
zou je denken
Ik weet niet alles kennnn

04-12-2015, 00:13

Citaat door Pappi:
Ik weet niet alles kennnn
ja allemaal mensen van de noenoe hahahaha

04-12-2015, 00:15

Citaat door Noeha.:
ja allemaal mensen van de noenoe hahahaha
ewa meskien

04-12-2015, 00:17



Citaat door Pappi:
ewa meskien
weetjietog

04-12-2015, 00:18

Citaat door Noeha.:
weetjietog
Nie chatte en flirte ga trouwe of vaste aub
Trouwen als je kunt en anders vasten
“O jongeren, ieder van jullie die er toe in staat is, laat hem trouwen, en ieder die het niet kan, laat hem vasten, want het zal een schild voor hem zijn.”
Deze woorden van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) is overgeleverd door Abdullah ibn Masud (moge Allah tevreden met hem zijn). De hadith staat overgeleverd in Sahih Muslim.

04-12-2015, 00:18

Citaat door Pappi:
Nie chatte en flirte ga trouwe of vaste aub
Trouwen als je kunt en anders vasten
“O jongeren, ieder van jullie die er toe in staat is, laat hem trouwen, en ieder die het niet kan, laat hem vasten, want het zal een schild voor hem zijn.”
Deze woorden van de Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) is overgeleverd door Abdullah ibn Masud (moge Allah tevreden met hem zijn). De hadith staat overgeleverd in Sahih Muslim.

Pagina's : [1] 2