Bekijk volle/desktop versie : Wie ken 4 goed/nette/fatsoenlijke dames als serveersters



Pagina's : [1] 2

14-04-2005, 11:04
Wie kan mij hierbij helpen..

ze moeten goed hun werk doen, beleefd zijn, zelf dingen doen, dus niet totdat iemand iets 10 keer moet zeggen..!! en ze moeten een beetje goedkoop zijn

Groetjes Farah

14-04-2005, 11:09


He ben vorige week naar een bruiloft geweest, en daar waren drie meiden die serveerde, ik heb hun num gevraagt omdat ze zoo aardig waren en ik wil ze graag voor mijn bruiloft. nim is 0613898147

14-04-2005, 11:10

Citaat door Farah_18:
Wie kan mij hierbij helpen..

ze moeten goed hun werk doen, beleefd zijn, zelf dingen doen, dus niet totdat iemand iets 10 keer moet zeggen..!! en ze moeten een beetje goedkoop zijn

Groetjes Farah
dat is denk ik hetzelfde als zoeken naar het onvindbare vrees ik meestal zien die mensen geen werk tot je het in de handen duwt net het zelfde met kokkins ik heb ze ook niet gevonden als ik t heb laat ik je wat weten

14-04-2005, 11:11

Citaat door Koutar_17:
He ben vorige week naar een bruiloft geweest, en daar waren drie meiden die serveerde, ik heb hun num gevraagt omdat ze zoo aardig waren en ik wil ze graag voor mijn bruiloft. nim is 0613898147
hey van waar waren ze weet je dat

14-04-2005, 11:16


farah heb jij zelf een eigen catering bedrijf'?

14-04-2005, 11:18

Citaat door zakia4life:
farah heb jij zelf een eigen catering bedrijf'?
In me dromen ja...



Neej lieverd ik ben maar een meid van 18 heb niet eens een eigen auto..

14-04-2005, 11:20

Citaat door Faithcasa:
dat is denk ik hetzelfde als zoeken naar het onvindbare vrees ik meestal zien die mensen geen werk tot je het in de handen duwt net het zelfde met kokkins ik heb ze ook niet gevonden als ik t heb laat ik je wat weten
Dat is waar... ik heb er ook ervaring meegehad, maar ik wil voor mezelf echt gewoon goede meiden hebben enzo..

maar in iedere geval bedankt

14-04-2005, 11:21

Citaat door Koutar_17:
He ben vorige week naar een bruiloft geweest, en daar waren drie meiden die serveerde, ik heb hun num gevraagt omdat ze zoo aardig waren en ik wil ze graag voor mijn bruiloft. nim is 0613898147
Dank je wel lieverd...
Maar wil je ze hebben alleen omdat ze aardig zijn, of zat er nog wat meer achter??

14-04-2005, 15:54
Je kan me een pm sturen meid

14-04-2005, 22:03
hey farah voor wat heb je vier nette dames nodig dan?

14-04-2005, 22:21
ik denk voor een bruiloft

15-04-2005, 01:16
Salaam oegtie

Ik wil even het een en het ander mededelen mischien si dat wat voor jullie....Ik heb tot twee keer toe samen met vriendinnen voor vriendinne geregld die gingen trouwen Ik heb de versiering voor de zaal gemaakt en ook meteen in dezelfde kleuren schortjs voor serveersters en allemaal inhetzlefde gekleed (zelfde keluren) samenmet vier andere vriendinnen als serveerster gespeelt...hahaha Het was echt top we hebben alles samen gedaan en gewoon gedaan inderdaad en niet pas wacten tot dat iemand je vraagt ik dnek dat dat pas gaat als iemand met jemeeleeft dus echte vriendinnen zou echt geweldig zijn of iemand van ej naaste ...

Nou lief incha Allah komt het goed
Wasalaam oealeikom

15-04-2005, 12:16



Citaat door samie_design:
Salaam oegtie

Ik wil even het een en het ander mededelen mischien si dat wat voor jullie....Ik heb tot twee keer toe samen met vriendinnen voor vriendinne geregld die gingen trouwen Ik heb de versiering voor de zaal gemaakt en ook meteen in dezelfde kleuren schortjs voor serveersters en allemaal inhetzlefde gekleed (zelfde keluren) samenmet vier andere vriendinnen als serveerster gespeelt...hahaha Het was echt top we hebben alles samen gedaan en gewoon gedaan inderdaad en niet pas wacten tot dat iemand je vraagt ik dnek dat dat pas gaat als iemand met jemeeleeft dus echte vriendinnen zou echt geweldig zijn of iemand van ej naaste ...

Nou lief incha Allah komt het goed
Wasalaam oealeikom
wil je op 2juli mijn vriendin zijn samen met je vriendinnen want mijn vriendinnen willen alleen feesteuh

15-04-2005, 14:08
ik heb het voor een bruiloft nodig.. maar ik zit alleen ff te chekken.. nummers noteer ik voor het geval dat.. ik ga inschallah pas volgend jaar maart trouwen, in iedere geval die richting, dames thanxx..


en vriendinnen die willen inderdaad alleen maar feesten, ik heb echte serveersters nodig.. haha in iedere geval bedankt voor de tip

Ma3a salama

15-04-2005, 23:06
ik ken een paar serveersters die goed hun werk doen bel maar naar die deze nr 0617282949

Pagina's : [1] 2