Bekijk volle/desktop versie : Waar is sunnah moskee en mno en ander moslims nu



26-11-2015, 22:19
Frankrijk dood 28 onschuldige kinderen en al die grote kippen die veel minuten stil hielden zijn nu stil.

Nu vertrouw ik geen moslims meer en voor al sunnah moskee niet meer waar ik veel van las sunnah moskee was als kip er bij toen er aanslag gepleegd was in Parijs nu is het stil daar

Het is beter om ex moslim te worden want deze mensen heb ik geen vertrouwen meer

26-11-2015, 22:31


wie was jouw leraar

26-11-2015, 22:33
Je wilt een ex moslim worden omdat je geen vertrouwen hebt in deze mensen? Volgens mij wat de reden van moslim zijn is is dat je enkel en alleen gelooft in Allah swt en enkel en alleen hem vertrouwt!

26-11-2015, 22:34
Ja hoe zag hij der uit die leraar?

27-11-2015, 09:03



Citaat door Sihampjee:
Je wilt een ex moslim worden omdat je geen vertrouwen hebt in deze mensen? Volgens mij wat de reden van moslim zijn is is dat je enkel en alleen gelooft in Allah swt en enkel en alleen hem vertrouwt!
zelfs de islamitische organisaties en de imams die elke vrijdag preken zien hun moslims broeders en zusters als minderwaardig dan ander mensen. De schijnheilig zijn ze volgens mij geloven ze zelf niet eens en doe ze als of om geld te verdienen en subsidie aan te trekken

27-11-2015, 10:44
Moskee As-Soennah staat op Fruitweg in Den Haag.

27-11-2015, 10:53

Citaat door somabroekje:
Frankrijk dood 28 onschuldige kinderen en al die grote kippen die veel minuten stil hielden zijn nu stil.

Nu vertrouw ik geen moslims meer en voor al sunnah moskee niet meer waar ik veel van las sunnah moskee was als kip er bij toen er aanslag gepleegd was in Parijs nu is het stil daar

Het is beter om ex moslim te worden want deze mensen heb ik geen vertrouwen meer
Die zijn bezig met geld van mensen afhandig maken

27-11-2015, 10:57
Het feit dat jij jouw geloof ontleent aan, in jouw ogen, gebrekkige optreden van bepaalde moslimorganisaties zegt meer over jou dan over hen.

27-11-2015, 11:06

Citaat door Aaike:
Het feit dat jij jouw geloof ontleent aan, in jouw ogen, gebrekkige optreden van bepaalde moslimorganisaties zegt meer over jou dan over hen.
onzinhoek zit vol met zulke types...

27-11-2015, 11:26
Dus jouw islaam is voorwaardelijk aan een veroordeling van een organisatie van oorlogsmisdaden?

Dat is nog zieliger dat de mensen met een flinterdun iemaan die bij moeilijkheden het geloof verlaat.

وَمِنَ النَّاسِ مَن يَعْبُدُ اللَّـهَ عَلَىٰ حَرْxفٍ ۖ فَإِنْ أَصَابَهُ خَيْرٌx اطْمَأَنَّ بِهِ ۖ وَإِنْ أَصَابَتْهُ فِتْنَةٌ انقَلَبَ عَلَىٰ وَجْهِهِ خَسِرَx الدُّنْيَا وَالْآخِرَxةَ ۚ ذَٰلِكَ هُوَ الْخُسْرَxانُ الْمُبِينُ

En er zijn eronder mensen die Allah op de rand aanbidden: als hem iets goeds overkomt is hij daar tevreden mee, maar als hem een beproeving ten deel valt, wendt hij zijn gezicht weer af: hij verliest de wereld en het Hiernamals. Dat is het duidelijke verlies!