Bekijk volle/desktop versie : canabis olie.. iemand ervaring?



26-11-2015, 00:49
Heeft iemand hier ervaring met canabis olie.. of iemand die het gebruikt heeft tegen bepaalde ziektes?

26-11-2015, 09:29


Mag ook prive

26-11-2015, 10:27
Heb van mensen in Marokko gehoord dat het goed is tegen haar uitval. Maar dat het super illegaal is? In Marokko kan je het overal halen maar hier geen idee.

26-11-2015, 21:19
Ja hier is het ook heel.makkelijk te verkrijgen.. zelfs in de apotheek op dokters recept.. maar vroeg me af of er mensen zijn die het zelf hebben gebruikt.. of.mensen kennen die het gebruikt hebben..

27-11-2015, 08:17


Ik heb het toevallig paar dagen geleden gekocht.
Werd me aangeraden naar schijnt goed voor de haar.
Kan er nog niks over zeggen heb dat nog maar 1 keer gebruikt.

27-11-2015, 08:58
Wietshampoo is goed voor je haar. Mag gewoon

27-11-2015, 10:28

Citaat door Gordijntjes:
Ja hier is het ook heel.makkelijk te verkrijgen.. zelfs in de apotheek op dokters recept.. maar vroeg me af of er mensen zijn die het zelf hebben gebruikt.. of.mensen kennen die het gebruikt hebben..
Dat is hennepzaadolie, die is idd gewoon vrij verkrijgbaar in NL.

Maar hennepolie, gemaakt van de bladeren, mag niet verkocht worden in Nederland (!) én laat dit nou net een van de beste medicijnen tegen allerlei ziekten zijn zoals kanker!

27-11-2015, 19:54

Citaat door Minta.:
Dat is hennepzaadolie, die is idd gewoon vrij verkrijgbaar in NL.

Maar hennepolie, gemaakt van de bladeren, mag niet verkocht worden in Nederland (!) én laat dit nou net een van de beste medicijnen tegen allerlei ziekten zijn zoals kanker!
Ja dat lees ik dus overal.. en er zijn er genoeg die het verkopen

Hetzij legaal.of illigaal

Maar ik lees dus ervaringen op internet... maar zou dus heel graag een "persoonlijke" verhaal willen horen..

27-11-2015, 21:58
Ik heb op YouTube een filmpje gezien over deze olie. Deze olie schijnt ook erg goed te helpen tegen zware epilepsie aanvallen.

02-12-2015, 12:57
Ja het schijnt voor heeeeel veel dingen goed te zijn.. maar tot nu toe ken ik alleen verhalen van internet... zou graag iemand willen spreken die het ook gebruikt en dan ook een langere tijd..