Dit bericht kreeg ik in mijn email
Beste mevrouw xxxxxx,
Je wilt graag de beste beeldkwaliteit, snelste internetverbinding en een kraakheldere telefoonlijn. Daarom verbeteren wij regelmatig ons netwerk. Dat doen we zoveel mogelijk 's nachts of op rustige uren zodat je er zo min mogelijk van merkt. In de nacht van donderdag 26 op vrijdag 27 november 2015 gaan wij tussen 1.00 en 6.00 uur voor je aan de slag.
Werken
Onze monteurs werken dan aan:
• Digitale TV
Tijdens en na de werkzaamheden
Misschien kan je even niet bellen, internetten of televisiekijken. Sorry, maar dat is onvermijdelijk. Maak je geen zorgen, na de werkzaamheden werkt alles vanzelf weer. Heel soms is er toch geen televisiebeeld of internetverbinding. Met onze stappenplannen los je dit binnen een paar minuten op. Kom je er zelf niet uit? Dan helpt onze klantenservice je graag.
Digitale televisie
Geen beeld? Haal de digitale ontvanger 30 seconden van de stroom en volg ons stappenplan.
Interactieve televisie
Met dit stappenplan krijg je interactieve televisie weer werkend.
Heb je nog een vraag?
Wij staan online dag en nacht voor je klaar. Bel je liever? Bekijk onze contactgegevens en openingstijden.
Fijne dag,
Hans Blom
Directeur Consumentenmarkt