Bekijk volle/desktop versie : dubai huwelijksreis



Pagina's : [1] 2

25-11-2015, 09:46
Salaam dames,

Wie is op huwelijksreis naar Dubai geweest? Wij trouwen inchallah in oktober 2016 en willen graag naar Dubai.
We willen graag met fly emirates vliegen. Hoe duur zijn de tickets voor oktober? Worden die nog in prijs verlaagd?
Waar moeten we een hotel boeken? In welk gedeelte?

Kunnen die geweest zijn mij aub wat meer vertellen over de reis naar Dubai. Hoelang ben je weg geweest? Wat kost het allemaal?? Wat moet je echt doen? Wat moet je gezien hebben? Waar kun je lekker eten?

25-11-2015, 10:50


Ik ga morgen in sha allah.. laat je weten

25-11-2015, 11:05
ga je op huwelijksreis? heel veel plezier. benieuwd naar je ervaring

25-11-2015, 11:26

Citaat door nad0r:
ga je op huwelijksreis? heel veel plezier. benieuwd naar je ervaring
Nee gwn vakantie..

Dank je wel!

25-11-2015, 23:09


Ik ben geweest en wij hebben toen gwn vooraf bekeken wat we wilden doen. Wij zaten in jumeirah en zijn ook met emirates gegaan. Tickets gewoon in de gaten houden

26-11-2015, 09:33

Citaat door FruitBiscuit:
Ik ben geweest en wij hebben toen gwn vooraf bekeken wat we wilden doen. Wij zaten in jumeirah en zijn ook met emirates gegaan. Tickets gewoon in de gaten houden

in welke periode ben jij geweest? en hoeveel heb je betaald voor de tickets pp?

26-11-2015, 09:45
Dubai is zo cliche! mooi om voor op vakantie te gaan maar als je eenmaal aankomt is alles duur eten kleding en de rest.
voor dat geld kan je naar een mooier land toe gaan zoals zanzibar, malaise

26-11-2015, 11:46
eten valt ook mee heb ik begrepen. ik ga er niet om te winkelen of iets dergelijks. wij willen een zon zee strand, relax vakantie

27-11-2015, 19:20
Wij denken er over na om 5 dagen naar de Malediven te gaan en op de terug weg 5 dagen Dubai. Als je naar de Malediven vliegt heb je meestal een overstap in Dubai. Wat kan je allemaal doen in Dubai? Iemand tips..?

30-11-2015, 09:24
ben ik ook benieuwd naar

03-12-2015, 16:50
Wat leuk! Succes.

03-12-2015, 20:48
A'Salam wahlekoum lieve zusters.
Als julie op huwelijksreis gaan doe het gelijk 1x goed en ga naar Mekkah In shaa Allah
Wa3likoum salam julie geliefde broeder.

03-12-2015, 21:44


Ben in Dubai geweest en je moet zeker met Emiraten vliegen, echt top!!! Ze zijn ook ni voor niks in top tien van de werelds beste vliegmaatschappijen.je word verwend en zeer vriendelijk. Dubai is mooi maar eerlijk niet voor een huwelijksreis.. er zijn mooiere romantische landen..
We zaten ook in jumeira maar hebben appartement gehuurd via booking.com wel moet je een auto huren anders heb je er nu veel aan maar da is spotgoedkoop daar.

07-12-2015, 11:44

Citaat door saeda:
Ben in Dubai geweest en je moet zeker met Emiraten vliegen, echt top!!! Ze zijn ook ni voor niks in top tien van de werelds beste vliegmaatschappijen.je word verwend en zeer vriendelijk. Dubai is mooi maar eerlijk niet voor een huwelijksreis.. er zijn mooiere romantische landen..
We zaten ook in jumeira maar hebben appartement gehuurd via booking.com wel moet je een auto huren anders heb je er nu veel aan maar da is spotgoedkoop daar.
hoeveel hadden jullie betaald voor de tickets?

07-12-2015, 22:19
hallo
we waren vorig jaar in april geweest en hadden toen goedkoop geboekt via de website van emirates, dat was 600euro per persoon.
xxx

Pagina's : [1] 2