Bekijk volle/desktop versie : Ik ben echt woedend



Pagina's : [1] 2 3

23-11-2015, 16:12
ik was net bij me moeder.. Haar oude buurvrouw kwam opdagen met haar kids.. De moeder liet dus per ongeluk de bril vallen van haar dochter van ongeveer 17 jaar oud. Weet je wat die kind zei aan haar moeder.. Waar zijn je ogen zitten die in je kont ofzo? En nog in het Arabisch.. Mijn hart die trilt ik wou haar echt een klap verkopen afschuwelijke kind! Bij het bijzijn van andere mensen zeg jij dit aan je mommy nou waar gaat de wereld heen!!!

Echt zielig voor die moeder ze heeft echt sbar voor alles en een sgat van een vrouw is het.. Jammer!

23-11-2015, 16:17


Ik heb nog ergere dingen gehoord. sommige moeders zijn gewoon bang voor hun dochters.

23-11-2015, 16:24
Haha en jij ben rustig gebleven.ik zou dr een preek geven van hier tot Tokio!

23-11-2015, 16:30
Waar zou ze dit denk je vandaan halen?

23-11-2015, 16:47


Als je dat kind nog ziet zou je haar daar over kunnen aanspreken. Wat respect voor haar moeder is niet te veel gevraagd.

23-11-2015, 16:56
Hoe afschuwelijk zo n uitspraken zijn, dan nig tegen der moeder, ze hft die niet van een vreemde. Zo gaat dat, kinderen blijven niet klein, ze leren alles van hun ouders

23-11-2015, 17:49

Citaat door Spa:
Mijn schoonzus is jaren geterroriseerd door haar volwassen dochter uitspraken zoals kankerhoer en ik maak je dood waren dagelijkse verbale mishandeling die mijn schoonzus dagelijks te horen kreeg van haar.
Ook heeft ze haar financieel geruïneerd.

Ik heb daardoor een teringhekel aan haar gekregen en heb totaal geen respect voor haar het enige wat ik haar nu toewens nu ze getrouwd is en zelf een kind heeft gekregen is dat haar kind haar ook zo zal behandelen inshallah.
wauw geen woorden voor, maar InsaAllah krijgt ze koek van eigen deeg

23-11-2015, 18:56
La hawla qwatillah billeh al 3adeem.

23-11-2015, 19:06
Ze kennen de waarde van Moeder niet.

23-11-2015, 19:10

Citaat door Spa:
Mijn schoonzus is jaren geterroriseerd door haar volwassen dochter uitspraken zoals kankerhoer en ik maak je dood waren dagelijkse verbale mishandeling die mijn schoonzus dagelijks te horen kreeg van haar.
Ook heeft ze haar financieel geruïneerd.

Ik heb daardoor een teringhekel aan haar gekregen en heb totaal geen respect voor haar het enige wat ik haar nu toewens nu ze getrouwd is en zelf een kind heeft gekregen is dat haar kind haar ook zo zal behandelen inshallah.
Dan is ze waarschijnlijk gewoon ziek?!
Ik kan mij dat niet voorstellen. In zo een geval is mishandeling denk ik legaal.

23-11-2015, 19:11

Citaat door Spa:
Mijn schoonzus is jaren geterroriseerd door haar volwassen dochter uitspraken zoals kankerhoer en ik maak je dood waren dagelijkse verbale mishandeling die mijn schoonzus dagelijks te horen kreeg van haar.
Ook heeft ze haar financieel geruïneerd.

Ik heb daardoor een teringhekel aan haar gekregen en heb totaal geen respect voor haar het enige wat ik haar nu toewens nu ze getrouwd is en zelf een kind heeft gekregen is dat haar kind haar ook zo zal behandelen inshallah.
Maar dan vraag ik me af hoe heeft het zover gekomen? Ik bedoel had de moeder niet ingegrepen in het begin of die vader?

Vroeger waren we bang voor onze ouders. Tegenwoordig lijkt het alsof de ouders bang zijn voor de kinderen

23-11-2015, 19:11

Citaat door Spa:
Wat ik hier beschrijf is het puntje van de ijsberg de rest wat ik allemaal heb gezien,gehoord met mijn eigen oren en meegemaakt zal ik jullie besparen het is gewoon te erg voor woorden
Dat verdient gewoon mishandeling in een huwelijk

23-11-2015, 19:13



Citaat door Mocro_Genius:
Ze kennen de waarde van Moeder niet.
Zelfs als het niet de moeder betreft, spoort dat gedrag niet.

23-11-2015, 19:40
Heb ooit van een moeder gehoord, dat de dochter de politie heeft gebeld voor haar, omdat ze vind dat de moeder niet moet meebemoeien met haar leven. Ze gaat weg en komt terug wanneer ze wilt en helpt haar moeder met niets en ga zo maar door. Deze moeder is als de dood voor haar eigen dochter. Echt, sommige dochters van tegenwoordig verschrikkelijk.

23-11-2015, 19:42

Citaat door citroencake:
Heb ooit van een moeder gehoord, dat de dochter de politie heeft gebeld voor haar, omdat ze vind dat de moeder niet moet meebemoeien met haar leven. Ze gaat weg en komt terug wanneer ze wilt en helpt haar moeder met niets en ga zo maar door. Deze moeder is als de dood voor haar eigen dochter. Echt, sommige dochters van tegenwoordig verschrikkelijk.
Moge allah subhanna tag3ghala onze dochters en zonen inshallah op het recht pad helpen

Pagina's : [1] 2 3