Bekijk volle/desktop versie : Is Whey Protein Halal? (gaat ook over kaas) – Shaykh al-Islaam Ibn Taymiyyah



23-11-2015, 08:26
http://markazsunnahleicester.com/whey-protein/

23-11-2015, 14:31


Jaloerse kip dat je bent omdat je niet afgetraind bent ga je nu proberen mensen die proteïne shake gebruiken proberen te onderwijzen er is niks haram aan er zijn verschillende soorten Shakes zolang iets niet haram is moet jij gewoon je Jaloerse mond dicht ritsen stinkdier !

23-11-2015, 15:19

Citaat door Amsterdam.:
Jaloerse kip dat je bent omdat je niet afgetraind bent ga je nu proberen mensen die proteïne shake gebruiken proberen te onderwijzen er is niks haram aan er zijn verschillende soorten Shakes zolang iets niet haram is moet jij gewoon je Jaloerse mond dicht ritsen stinkdier !
Whey protein is halal. Dit zou je weten als je de link zou hebben bekeken.

23-11-2015, 15:23

Citaat door A_bdars:
Whey protein is halal. Dit zou je weten als je de link zou hebben bekeken.
Ik heb het ook bekeken het gaat erom dat weet iedereen waarom moet je dit hier melden ?

Ik ga tog ook niet hier vermelden wat mensen over eieren vertellen ?

Alles is toegestaan wat niet verboden is volgens de koran en soenah dus begrijp je topic niet !

23-11-2015, 16:00



Citaat door Amsterdam.:
Ik heb het ook bekeken het gaat erom dat weet iedereen waarom moet je dit hier melden ?

Ik ga tog ook niet hier vermelden wat mensen over eieren vertellen ?

Alles is toegestaan wat niet verboden is volgens de koran en soenah dus begrijp je topic niet !
De topic is duidelijk voor iedere moslim. Als ik jou was zou ik de shahada afleggen en moslim worden en mezelf bezig houden met het opdoen van kennis over Tawhied, indien je een goede einde wilt hebben in plaats van mezelf bezig te houden met het bekritiseren van islamitische topics over of whey en kaas halal of haram is. Want dit heeft geen enkel profijt noch nut voor jou, gezien jij geen moslim bent ya PriveGesprek aka Mario.

Verder: dat weet niet iedereen, want genoeg moslims die denken dat whey haram is en vele denken dat kaas van ongelovigen haram is en in deze Fataawa wordt vertelt dat het toegestaan is om te eten. Ik kijk om me heen en plaats zaken met betrekking daarop, omdat ik namelijk zie en hoor dat genoeg moslims denkenndat het haram is en niet halal.

23-11-2015, 16:02
Jij bepaald niet of ik moslim ben of niet !

Met je zionistische vlag !

23-11-2015, 16:05

Citaat door Amsterdam.:
Jij bepaald niet of ik moslim ben of niet ! Met je zionistische vlag !
Nee, dat klopt. Dat bepaal je zelf Mario aka PriveGesprek. Dat je geen moslim bent heb je zelf openlijk en vaak gezegd en jij, ik en vele hier zijn hier getuigen van.

En die vlag is de shahada, Tawhied, daar zou jij eens van moeten getuigen als je verstandig bent. Moge Allaah jou leiden naar de Islaam. Amien.

23-11-2015, 16:10
Ik weet niet waarom je mij Mario noemt ik ben gewoon marokkaans a gizoh hoofd !

23-11-2015, 16:23

Citaat door Amsterdam.:
Ik weet niet waarom je mij Mario noemt ik ben gewoon marokkaans a gizoh hoofd !
Mario aka PriveGesprek ook. Moge Allaah je hart openen voor de Islaam want je bedriegt niemand dan je zelf.

Fijne middag.