Bekijk volle/desktop versie : Prachtige bling bling takchita!



21-11-2015, 17:04
Dag dames,

Bij deze een zeer mooie takchita te koop, kleur petrol. Het is een zachte mobra stof met druk bewerkte glasstenen en
kleine pareltjes en l3kad van zilveren steentjes. Geheel met de hand gemaakte takchita zowel de stof als het naaien.
Laten maken door de welbekende Kaftan Fes in Amsterdam. Jurk is 3 maandjes oud en is 1x gedragen voor bruiloft
van mijn zus. Takchita ziet er nog zo goed als nieuw uit en is en doe het ook met pijn in mijn hart weg, gezien ik weer
een nieuwe takchita heb laten maken en ik steeds van nieuwere jurken hou. Het heeft mij ontzettend veel geld gekost
vooral omdat het met zilvere s9alli is genaaid. Ik doe de jurk weg met de mdamma en een andere stoffen riem die je
erbij krijgt+mouwenhouders. Mocht je hoofddoek dragen krijg je er s9alli hoofddoeken bij als kado.
Jurk heeft een klein sleepje en is geschikt voor de maten 42/44/46 dus de vollere types en kan tot een lengte
gedragen worden tot 1.75cm.

Doe vooral een serieuze bod bij interesse.

Zie link voor foto's
http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/gelegenheidskleding/m988602155-prachtige-bling-bling-takchita-van-hoogkwaliteit-2015-2016.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previ ousPage=mympSeller


Groetjes