Bekijk volle/desktop versie : Tekst 'dood aan de islam' op muur bij CS gespoten



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

20-11-2015, 11:36



Op een muur is met graffiti de tekst 'dood aan de islam' gespoten.
De tekst staat met geel-kleurige graffiti op de muur gespoten bij het informatiecentrum van de Noord/Zuidlijn bij Centraal Station. In de buurt van de Oostertoegang, het tunneltje onder het spoor door.
Op dit moment staat de tekst er nog. Wanneer het wordt weggehaald is niet bekend.


http://www.at5.nl/artikelen/149840/tekst-dood-aan-de-islam-op-muur-bij-cs-gespoten

20-11-2015, 11:38


.Geen #Je Suis Islam ?

20-11-2015, 11:56
Onzinnig, maar in ieder geval worden er geen mensen opgeblazen of van een terrasje geschoten.

20-11-2015, 12:02

Citaat door Leonidas:
Onzinnig, maar in ieder geval worden er geen mensen opgeblazen of van een terrasje geschoten.
Platbombarderen (dus ook opblazen maar dan op grotere schaal) is meer de westerse aanpak

20-11-2015, 12:05



Citaat door citroenschijfje:
Platbombarderen (dus ook opblazen maar dan op grotere schaal) is meer de westerse aanpak
Terroristen kun je inderdaad beter platbombarderen.
Niet alleen beter voor ons hier, maar vooral voor de mensen, de moslims die zij terroriseren.

20-11-2015, 12:10

Citaat door Leonidas:
Terroristen kun je inderdaad beter platbombarderen.
Niet alleen beter voor ons hier, maar vooral voor de mensen, de moslims die zij terroriseren.
Onschuldige burgers zijn terroristen?
Dan weten we meteen wat jouw definitie van terreur is.

20-11-2015, 12:14
http://www.hln.be/hln/nl/33982/Islamitische-Staat/article/detail/2528859/2015/11/18/IS-kan-massaal-rekruteren-dankzij-Amerikaanse-droneaanvallen.dhtml?show=art


Citaat:
Uit gelekte geheime documenten zou blijken dat liefst 90% van de dodelijke slachtoffers van droneaanvallen geen doelwitten waren.

20-11-2015, 12:16
Leonidas, krijg ik nog een antwoord of ben je weer bezig met het typen van manipulatieve grote lappen tekst

20-11-2015, 12:23
Opvallend dat iemand met augurkenhersentjes een zin van vier worden kan schrijven zonder taalfout.

Meestal gaat dat zo:

20-11-2015, 12:25

Citaat door Leonidas:
Onzinnig, maar in ieder geval worden er geen mensen opgeblazen of van een terrasje geschoten.

20-11-2015, 12:28

Citaat door citroenschijfje:
Onschuldige burgers zijn terroristen?
Dan weten we meteen wat jouw definitie van terreur is.
Terroristen hebben idd de neiging om zich tussen burgers te verschuilen.

Tussen burgers aanvallen plegen zodat die het tegenvuur op hun dak krijgen.

20-11-2015, 12:28
Dit is waarschijnlijk enkel nog het begin, nu zijn het nog woorden en teksten waar ze ons mee willen raken maar ik geloof wel dat er groeperingen zullen komen die ons ook echt fysiek willen pijn doen...

Deze wereld is zo naar xxxx mede dankzij al diegene die een geloof verkondigen dat helemaal niet bestaat.. doet me pijn elke ochtend sta ik op met gedachten van waar gaat het naartoe en Alhamdullah is Allah Allah want geen enkele persoon op deze aarde zou Zijn Sabr hebben.. Ik praat voor mezelf op dit moment zou ik als ik God was gewoon lekker deze wereld doen verdwijnen uit woede,schaamte en vernedering...

Daarom dat ik waarschijnijk nog jaren moet gaan werken aan een goede verdraagzame moslim te zijn...

20-11-2015, 12:28



Citaat door citroenschijfje:
Platbombarderen (dus ook opblazen maar dan op grotere schaal) is meer de westerse aanpak
vergeet de hun grootste wapen de petrodollar niet waar sanctie's duizenden doden maken per dag denk aan gebrek aan medicijnen en voorzieningen zoals eten en drinken.

20-11-2015, 12:29

Citaat door Leonidas:
Terroristen hebben idd de neiging om zich tussen burgers te verschuilen.

Tussen burgers aanvallen plegen zodat die het tegenvuur op hun dak krijgen.
Jij hebt gisteren schaamteloos een Hadith vervalst om je gelijk te halen en toch kom je hier terug met je leugens.

20-11-2015, 12:30

Citaat door citroenschijfje:
Leonidas, krijg ik nog een antwoord of ben je weer bezig met het typen van manipulatieve grote lappen tekst
gisteren heeft hij een Hadith aangepast om te claimen dat je mensen mag vermoorden

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11