Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk betrouwbare webshops sieraden.



19-11-2015, 18:31
Hallo,

ik ben op zoek naar betrouwbare webshop die sieraden enz. verkoopt. ik heb eerder een aankoop gedaan bij Instagram-shops, maar daar ben ik niet tevreden mee. heb slechte ervaringen gehad


graag advies.! bedankt

28-11-2015, 00:12


http://www.mardiyah.nl

29-11-2015, 16:05
Ik koop de mijne laatste tijd van aliexpres of van eBay. Ze hebben hetzelfde assortiment als hier in de winkels maar veel goedkoper. Uiteraard hoe hoger de prijs hoe beter het kwaliteit en check ook eerst feedback van anderen. Levertijd is ongeveer 3 weken. En anders kun je kijkje nemen bij lucardi en de bijoux lijn die in de hema en kruidvat staat hebben ook mooie sieraden

30-11-2015, 02:34

Citaat door SurVival:
Ik koop de mijne laatste tijd van aliexpres of van eBay. Ze hebben hetzelfde assortiment als hier in de winkels maar veel goedkoper. Uiteraard hoe hoger de prijs hoe beter het kwaliteit en check ook eerst feedback van anderen. Levertijd is ongeveer 3 weken. En anders kun je kijkje nemen bij lucardi en de bijoux lijn die in de hema en kruidvat staat hebben ook mooie sieraden
ik heb nog nooit wat via aliexpress of ebay gekocht. Met wat betaal je bij aliexpress? ideal? En heb je altijd gekregen wat je bestelde?