Bekijk volle/desktop versie : Zo....



Pagina's : [1] 2

18-11-2015, 19:37
Heb m'n gezichtje net heerlijk gescrubd met aan scrubje van arganolie, daarna een verwend met een maskertje van Dode Zee klei of wat het ook moge zijn. Als finishing touch ingesmeerd met een (schijnt heel goed te zijn) Philosophy nachtcrème. Voor het eerst even uitproberen. Ik kan je nu al verklappen dat het heerlijk aanvoelt. -aait over gezichtje-

Nu zit ik op de bank met, inmiddels, mijn tweede glaasje athee

Hoe is jullie avondje begonnen, dametjes?

18-11-2015, 19:42


heerlijk welke nachtcreme is het? ik ga me in shaa Allah ook zo ontshminken en in me pyama gaan, voel me eigenlijk niet top ben ongesteld maar hmdl, ik ben gewoon MOE

18-11-2015, 19:43
Derde glaasje athee inmiddels. Kan zo een hele berrad op.

Ik wil een bestelling doen bij HM. Heb zo een flyer ontvangen met een code voor 25% korting op een artikel naar keuze en gratis verzenden. Weet alleen niet wat ik wil, wil teveel. Ze hebben leuke tassen, zag ik

18-11-2015, 19:51

Citaat door SheilaLove:
heerlijk welke nachtcreme is het? ik ga me in shaa Allah ook zo ontshminken en in me pyama gaan, voel me eigenlijk niet top ben ongesteld maar hmdl, ik ben gewoon MOE
Van Philosophy. Verkrijgbaar bij de ICI Paris.
De witte is de dagcrème en de zwarte is dan voor de nacht.



Ze hebben ook een peeling. Ik kreeg vorige keer wat mee om uit te proberen. Moet deze nog doen.

Moet je doen! Je gaat je beter voelen. Zo een opknapbeurt geeft je innerlijke rust.

18-11-2015, 20:00


Ik heb de peeling. Alsof je een micro dermabrasie behandeling hebt gehad, erg fijn!

18-11-2015, 20:01
P.s door jou ga ik nu berrad ether nehneh maken temshunt

18-11-2015, 20:10
Oeeh, ben echt benieuwd dan! Gebruik je ook de dag- en nachtcrème?

18-11-2015, 20:11

Citaat door gwn_lady:
P.s door jou ga ik nu berrad ether nehneh maken temshunt
Hmm!
Ik maak altijd zonder na3na3. Hou er niet zo van.

Ga je er ook wat lekkers bij nemen uhm?

18-11-2015, 20:12



Herlijk avondje na een lange warme douche
Man en kleine zijn ervandoor dus heerlijk stilte

18-11-2015, 20:16
Ooh Hubbs! Je overtreft mijn rustgevend-uitziende kamer. Die kaarsjes zijn eigenlijk onmisbaar voor een rustavondje, inderdaad.
Wat voor lekkers heb je op dat bordje?

Leuke theepot!

18-11-2015, 20:18

Citaat door Sasylia:
Ooh Hubbs! Je overtreft mijn rustgevend-uitziende kamer. Die kaarsjes zijn eigenlijk onmisbaar voor een rustvondje, inderdaad.
Wat voor lekkers heb je op dat bordje?

Leuke theepot!
Heb je gemist jij lang niet gesproken wnr kom je weer koekeloeren laat je ff weten hoe die dag en nacht creme bevalt heerlijk!
Theepot is van de wibra actie van deze week 10 euro
Op dat bordje ligt milka en chocopindakoekies! Niet te missen he voor een ontspannen avond

18-11-2015, 20:19
Besaha. Klinkt goed. Gasni 3a shi 7ed li dir liya.

18-11-2015, 20:31



Citaat door hubby:
Heb je gemist jij lang niet gesproken wnr kom je weer koekeloeren laat je ff weten hoe die dag en nacht creme bevalt heerlijk!
Theepot is van de wibra actie van deze week 10 euro
Op dat bordje ligt milka en chocopindakoekies! Niet te missen he voor een ontspannen avond
Ik mis jullie ook wel, hoor. was wel gezellig in de groepsapp.
Kom gauw weer even bijkletsen.

Doe ik!

Oh wat leuk zeg!
Hmmm, choco choco choco!

Absoluut onmisbaar! Ik ga zo ook een reep erbij pakken

Hoe is het met mini-Hubbs?

18-11-2015, 20:35

Citaat door Frituurketel:
Besaha. Klinkt goed. Gasni 3a shi 7ed li dir liya.
Allah Itak sa7a!

Ja dat is wel het lekkerst, mee eens!

ashnoe ketsta3mli nti el wazj hak?

18-11-2015, 20:37
Ik ben jaloers

Pagina's : [1] 2