Bekijk volle/desktop versie : Minuut stilte verpest bij Turkije - Griekenland



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

18-11-2015, 10:06
Net als in heel Europa, werd ook voor aanvang van de vriendschappelijke wedstrijd tussen Turkije en Griekenland een minuut stilte gehouden voor de slachtoffers van de aanslagen in Parijs. Daar bleken de aanwezige fans in Istanbul echter totaal geen trek in te hebben. Terwijl de spelers in de middencirkel stonden, floten en zongen zij dwars door het eerbetoon heen.


[video=youtube;fqMHe2ltffE]https://www.youtube.com/watch?v=fqMHe2ltffE[/video]


Het duel eindigde overigens in 0-0.
Maandag werd de minuut stilte voor Ierland tegen Bosnië-Herzegovina ook al verstoord, toen door Bosnische fans.



http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/buitenlands/24756685/__Minuut_stilte_verpest_bij_Turkije_-_Griekenland__.html

18-11-2015, 10:09


[video=youtube;MB-pz-aFbgw]https://www.youtube.com/watch?v=MB-pz-aFbgw[/video]


Was Parijs 1 minuut stil voor hen ?

18-11-2015, 10:25
[QUOTE=MaoZedong;129668037]Net als in heel Europa, werd ook voor aanvang van de vriendschappelijke wedstrijd tussen Turkije en Griekenland een minuut stilte gehouden voor de slachtoffers van de aanslagen in Parijs. Daar bleken de aanwezige fans in Istanbul echter totaal geen trek in te hebben. Terwijl de spelers in de middencirkel stonden, floten en zongen zij dwars door het eerbetoon heen.


[video=youtube;fqMHe2ltffE]https://www.youtube.com/watch?v=fqMHe2ltffE[/video]


Het duel eindigde overigens in 0

Volstrekt onbegrijpelijk. Walgelijke reactie van deze supporters. Ik neem aan dat je het daarmee eens bent.

18-11-2015, 10:30
Worden mensen nou ook gedwongen om een minuut stil te zijn wat is dat nou voor vrijheid en democratie.

18-11-2015, 10:31


Was Parijs 1 minuut stil voor hen ?

18-11-2015, 10:33

Citaat door Kamikreazie:
Worden mensen nou ook gedwongen om een minuut stil te zijn wat is dat nou voor vrijheid en democratie.
Er wordt niets gedwongen. Er wordt gevraagd respect te hebben. Maar kennelijk is dat te veel gevraagd. Respect voor onschuldige doden. Een teken dat je tegen het doden bent van onschuldige mensen. En zelf wel vragen om respect? Hier klopt helemaal niets van.

18-11-2015, 10:34
[QUOTE=MaoZedong;129668203]
Ik ben tegen hypocriete gedrag dus ik begrijp de Turken .

[video=youtube;MB

Ik ook. Maar hoe kan je om respect vragen als je dat zelf ook helemaal niet toont. Dat snap ik echt niet.

18-11-2015, 10:35

Citaat door Nescio:
Er wordt niets gedwongen. Er wordt gevraagd respect te hebben. Maar kennelijk is dat te veel gevraagd. Respect voor onschuldige doden. En zelf wel vragen om respect? Hier klopt helemaal niets van.
Je denkt voor anderen door je eigen vragen te beantwoorden met je arrogante antwoorden en leugens.


Waar is het respect voor de overige ISIS aanslagen in Ankara, Beiroet en de A321 ? waar is hun stilte in het westen ?


Hypocriet !!

18-11-2015, 10:37

Citaat door Nescio:
Ik ook. Maar hoe kan je om respect vragen als je dat zelf ook helemaal niet toont. Dat snap ik echt niet.


waar vraagt iemand om respect ?

Je beantwoord je eigen vragen met je arrogantie

18-11-2015, 10:38

Citaat door MaoZedong:
Je denkt voor anderen door je eigen vragen te beantwoorden met je arrogante antwoorden en leugens.


Waar is het respect voor de overige ISIS aanslagen in Ankara, Beiroet en de A321 ? waar is hun stilte in het westen ?


Hypocriet !!
Nee. Hoe kan je respectvol gedrag van iemand vragen als je zelf dat gedrag helemaal niet toont. Ze zouden in Turkije juist stil moeten zijn. Dan heb je recht van spreken. Niet op deze manier.

18-11-2015, 10:39

Citaat door MaoZedong:
waar vraagt iemand om respect ?

Je beantwoord je eigen vragen met je arrogantie
Waarom vraag je een minuut stilte voor de aanslagen in Ankara?

18-11-2015, 10:41

Citaat door Nescio:
Nee. Hoe kan je respectvol gedrag van iemand vragen als je zelf dat gedrag helemaal niet toont. Ze zouden in Turkije juist stil moeten zijn. Dan heb je recht van spreken. Niet op deze manier.
Ga je weer je eigen vragen beantwoorden ? Geef je nu toe dat het westen niet respectvol zijn naar andere culturen ?

18-11-2015, 10:42



Citaat door Nescio:
Waarom vraag je een minuut stilte voor de aanslagen in Ankara?
Ik vraag niets maar ik herinner je aan de oorverdovende stilte van het westen

18-11-2015, 10:44
Respect hahaha ...... Hou een ander voor de gek ..... Waar is het respect voor de palesteinen en hun slachtoffers,hypocriet.

18-11-2015, 10:44

Citaat door Nescio:
Er wordt niets gedwongen. Er wordt gevraagd respect te hebben. Maar kennelijk is dat te veel gevraagd. Respect voor onschuldige doden. Een teken dat je tegen het doden bent van onschuldige mensen. En zelf wel vragen om respect? Hier klopt helemaal niets van.
komt van twee kanten en is geen éénrichtingsverkeer...er vallen weekelijk 10 a 20 doden in bezette gebieden, niemand neemt 1 minuut in acht voor deze slachtoffers. Er vallen dagelijks 100den onschuldige doden tijdens bombardementen van westerse landen en hun bondgenoten, hoe vaak is daaraan respect getoond??

dus niet zo selectief verontwaardigd zijn als de andere kant van de wereld even schijt heeft aan die 1 minuut, want het is gewoon hypocriet...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13